Malinca Nastja o tem, kako podjetje vključi influencerje v svojo strategijo [POINT OUT Weekly #93]

Jasna razlaga obeh plati zgodbe influencer marketinga

Nastja Kramer, mnogim bolje poznana kar pod imenom Malinca Nastja, je podjetnica in soustanoviteljica uspešne spletne trgovine Malinca.si. Mnogim je omenjena trgovina poznana predvsem kot spletna prodajalna prehranskih dopolnil in zdrave prehrane, nam pa je zanimiva tudi zaradi izredno uspešne strategije influencer marketinga.

Nastjo smo povprašali o njenih začetkih z vplivneži, saj pozna obe plati zgodbe influencer marketinga. Številka njenih Instagram sledilcev se namreč hitro približuje 20.000, kar jo tudi samo uvršča v predalček influencerjev. Te zanima, kako podjetja influencerje vključuje v svojo strategijo in kaj od njih lahko pričakuje v zameno?

V tem pogovoru torej dobiš odgovore na vprašanja, kot so:

Vse epizode so na voljo tudi na:

Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:

O oddaji

POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.