Algoritem rasti

1 ogrodje, 3 temelji, morje priložnosti.

Algoritem rasti je formula za marketinški uspeh in rast, ki se lahko prilagodi vsakemu podjetju ali znamki.

Strategija Vsebina Rast

Gre za pristop, ki smo ga razvili po letih izkušenj dela z našimi partnerji. Ključ je celosten pogled na digitalni marketing in smiselna izbira pravih aktivnosti v okviru zmožnosti in izzivov posameznega podjetja. Kako? Na podlagi treh nujnih, a prilagodljivih stebrov.

algoritem rasti

Vse se začne s postavitvijo marketinške strategije, ki se jo udejanji skozi vsebino in izpostavi s taktikami rasti.

Strategija služi kot vodilo za prave odločitve, vsebina kot hrana za uporabnike, metode rasti pa kot magnet, ki uporabnike še dodatno pritegnejo.

Zakaj Algoritem rasti?

Stopimo korak nazaj in pomislimo, kaj je eden največjih marketinških izzivov podjetij? Prevelika osredotočenost na izvajanje posameznih marketinških aktivnosti na operativni ravni. Brez premisleka, kako se vse aktivnosti povežejo v smiselno celoto. Takšno, ki prinaša tako kratko- kot dolgoročni uspeh.

Posledično podjetja v agencijah iščejo hitro rešitev za točno določeno aktivnost, ki pa po izvedbi lahko ostane brez pravega trajnega učinka. V POINT OUT-u ne izhajamo iz storitev, ki jih ponujamo, pač pa iz potreb, ki jih vaše podjetje potrebuje za doseganje ciljev in vizije.

Zato Algoritem rasti. Z njim podjetja lahko stopijo iz okvira specifičnih aktivnosti in na (digitalni) marketing začnejo gledati strateško in celovito.

Zgodbe o uspehu

So plod sodelovanj z našimi naročniki. So naš ponos in vaša priložnost, da vidite, kakšne vrhove lahko dosežete.

Od temeljev k palači …

1. Strategija
2. Vsebina
3. Rast

Strategija

Fokus. Imeti in definirati ga mora vsako podjetje. To je dejavnik, ki velikokrat loči uspešne od povprečnih. Med katerimi želiš biti? Osmisli torej delovanje podjetja oz. znamke. Kaj pravzaprav želiš narediti, doseči? Z marketinško strategijo postavimo prioritete tudi z ozirom na poslovne cilje, s komunikacijsko in kreativno strategijo pa učinkovito in zavestno nagovarjamo pravo ciljno skupino.

Želim izvedeti več o algoritmu rasti

Vsebina

Velika dodana vrednost za uporabnika, pohvalna uporabniška izkušnja, navdušenje in zvestoba. To je tisto, kar prinaša močan steber vsebine. Marketinška vsebina pomeni vse od spletne strani in e-mail novic pa vse tja do Instagram storyja. Potrošniki postajajo imuni na prodajne oglase, pričakujejo pa dobro vsebino. Vprašanje je samo, kakšno, v kateri obliki in kje jim boš svoja sporočila skozi vsebino posredoval.

Želim izvedeti več o algoritmu rasti

Rast

Vendarle želimo, da naša vsebina, kakršnekoli oblike, prodre do izbranih ciljnih skupin na najbolj primeren način. Vsebina brez tehnik rasti je kot umetnina razstavljena v zaklenjenem prostoru. Ta vrata lahko v digitalnem svetu odpremo na dva načina: z aktivnostmi, ki bodo poskrbele za povečan organski doseg (SEO, grajenje skupnosti, obvladanje analitike in trendov družbenih omrežij) in z raznimi načini oglaševanja (na digitalnih kanalih ali/in šriše).

Želim izvedeti več o algoritmu rasti

Ko začnete zasledovati tri ključne temelje — od strategije, preko vsebine do rasti — in znotraj njih izberete prave aktivnosti, vsaj del uspeha končno vzamete v svoje roke! Svojim uporabnikom pa nudite tisto, kar si želijo, pričakujejo in cenijo.

algoritem rasti

Strategija

  • Celostne digitalne strategije
  • Splošne marketinške strategije
  • Komunikacijske in PR strategije
  • Kreativni koncepti marketinških kampanj

Vsebina

  • Video produkcija
  • Vsebinski marketing
  • Email marketing
  • Izdelava spletnih strani
  • Upravljanje družbenih omrežij
  • Upravljanje skupnosti

Rast

  • Oglaševanje na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram, Twitter in Reddit oglaševanje)
  • Oglaševanje na Googlu (iskalni in prikazni marketing, YouTube)
  • Oglaševanje na drugih platformah (Criteo, AdRoll ipd.)
  • Marketinška avtomatizacija
  • Optimizacija za spletne iskalnike (SEO)
  • Odnosi z javnostmi (PR)
Z Algoritmom rasti do napredka v vašem digitalnem marketingu.

3, 2, 1 … Akcija!

Predstavljajte si, kako bo poslovalo vaše podjetje čez natanko eno leto, če res dobro premislite svoje marketinške aktivnosti. Ste naredil vse, da to dosežete?

Zdaj pa si predstavljate, kakšne rezultate lahko dosežete, če pri razvoju pomaga celotna ekipa strokovnjakov.

Z veseljem podamo vse desne roke, ki jih imamo. Sodelujemo lahko na izbranem temelju, seveda z ozirom na ostale, ali pa se odločimo za celostno sodelovanje. Vsako našo storitev želimo umestiti v celovit tok vašega marketinga in poslovanja ali pa celoten tok tudi definirati — da ne bomo le vaš zunanji izvajalec, ampak svetovalec in partner.