Vstopi v nove POINT OUT pisarne!
“Uau, koliko zelenja imate!”, so ponavadi prve besede vseh, ki nas obiščejo. Bi rekel enako? Stopi naprej.
Ko odpreš vrata, ti najprej v oči padeta modra in zelena barva. Na desni strani vhodnih vrat je dolga klop s predali, kamor naš digitalni strateg Žiga shranjuje copate. Če se s pogledom pomakneš naprej, za žično mrežo opaziš mize, ločene v tri oddelke, ki jih povezuje Algoritem rasti, naše orodje za marketinško rast. Povsod okrog tebe so rože, ki bujno rastejo. Morda zaradi Zoranovega skrbnega zalivanja, malo pa tudi zaradi nas — ki ustvarjamo in delujemo v smeri rasti. Sprehodi se po dolgi stezi med koriti rož in poglej levo.
Kreativna soba z mehkimi stoli in udobno zofo poskrbi, da je v njej aktivna samo naša domišljija in hkrati izdaja, da smo v agenciji POINT OUT nepoboljšljivi esteti.
Ja, imamo nove pisarne in navdušeni smo nad njimi! Tako kot tudi nad vsemi dosežki, ki so nas pripeljali do njih.
Digitalna džungla, kjer vse raste izven okvirjev
Naše nove pisarne bi lahko označili kot svežo in zeleno džunglo v središču BTC-ja, kjer vse poka od življenja. Bujne rastline lovijo ravnovesje z modernim industrijskim dizajnom in organsko toplino lesa. Pri nas vedno diši po svežem — kavi, projektih in idejah.
Na steni jedilnega kota je napis, ki ga je na obok vrat v stari pisarni zapisal soustanovitelj Zoran in je naše temeljno vodilo — “Good work makes more work”. Dela imamo ogromno, zato smo zrasli izven okvirjev in v vse smeri, v številkah in v zgodbah.
Zraslo je število naročnikov in članov ekipe, nagrad in tudi kvadratnih metrov, kjer ustvarjamo
POINT OUT ekipa je v zadnjem letu zrasla za kar 3 strokovnjake. Dodatne možganske okrepitve smo nujno potrebovali, saj smo v preteklem letu pridobili preko 10 novih naročnikov, s katerimi smo uspešno dosegali in presegali oglaševalske cilje. Zraslo je tudi število nagrad — letos smo prejeli kar dve WEBSI nagradi v kategoriji globalnih digitalnih projektov.
Rast se ponavadi meri v metrih, zato nismo zaostali niti tukaj. S selitvijo v novo pisarno smo pridobili kar 150 dodatnih kvadratnih metrov ustvarjalnega prostora in veliko steno, ki je namenjena našim knjigam. Polic je končno toliko, da lahko držijo vso težo znanja, ki ga postavljamo v vrh naših vrednot. To dokazujejo tudi nagrade, ki smo jih prejeli za svoj model razvoja zaposlenih KnowledgeForGrowth.
Digitalni mušketirji, ki jih vodi načelo “Vsi za enega, eden za vse”
Pot od novih do starih prostorov je kratka, saj smo se naučili, da najboljše stvari ustvarimo takrat, ko smo si blizu. Tesno povezani med sabo in z naročniki. Raje kot dobrih navad, se v oglaševanju nalezemo strasti in znanja.
Načelo bližine nas je vodilo tudi pri načrtovanju prostorov, kjer je vsak član ekipe izrazil svoje želje in vizijo. Notranji oblikovalci so na podlagi internega vprašalnika ustvarili koncept, ki v celoti odraža našo kulturo in zagotavlja učinkovito, a hkrati sproščeno delovno okolje, ki nas spodbuja k še boljšim rezultatom.
Trikotnik, kjer izginja samo povprečnost. Nastajajo pa odlični digitalni projekti
Algoritem rasti, naše orodje za marketinško rast, smo ujeli tudi v postavitvi miz, ki povezuje naše 3 oddelke — strategija, vsebina, rast. Strategi sedijo ob oknu, ker so vedno v iskanju širše slike in imajo najraje pogled od zgoraj. V drugem vogalu so oglaševalci, ki radi kdaj pa kdaj zamenjajo smer sedenja, saj jih je delo naučilo, da premišljene spremembe vodijo v še boljše rezultate. Na koncu in v središču so naši kreativci — oddelek vsebine, ki povezuje digitalne stratege z oglaševalci in oglaševalske projekte z dobrimi zgodbami.
Zoran in Nejc, kapitana, ki POINT OUT uspešno vodita že več kot 8 let, sta vsak na eni strani ladje. Ločena z vedno čisto stekleno steno, da nič ne stoji na poti med njima in ekipo.
Še en odličen projekt, za še več odličnih projektov
Izjemna rast v zadnjih letih nam je omogočila, da smo ustvarili delovno okolje, ki odraža našo kulturo in vizijo in v katerem se počutimo odlično. K izbiri in ureditvi nove pisarne smo pristopili enako, kot pristopimo k vsem našim projektom. Najprej in skozi celoten proces tesno povezani in s posluhom do vseh udeleženih. Nato smo ustvarili premišljeno in celostno strategijo, ki je temelj vseh nadaljnjih korakov. Ti so prežeti s kreativnim konceptom, ki ujame bistvo in ga podpre z zgodbo. Na koncu je čas za testiranje in spreminjanje, obračanje in gnetenje do končnega rezultata — še enega odličnega projekta, ki je prišel izpod rok POINT OUT ekipe. In, ki nas bo spremljal še vsaj naslednjih nekaj let.