Naši sta kar dve WEBSI nagradi v kategoriji Globalni digitalni projekti!

Good work makes more work. Napis na steni v naši novi pisarni. Good work je razlog, da je naša agencija v zadnjih dveh letih doživela izjemno rast. Zraslo je število uspešnih projektov in zadovoljnih naročnikov, povečali so se naši poslovni prostori in naša ekipa strokovnjakov z vseh področij. 

Naše odlično delo je prepoznala tudi strokovna komisija največjega tekmovanja za digitalne projekte v Sloveniji — WEBSI Spletni prvaki. Ponosni smo, da lahko s svetom delimo novico, da smo prejemniki kar dveh WEBSI nagrad! Odličnost smo v obeh primerih dosegli v kategoriji Globalni digitalni projekti. 

WEBSI nagrajuje najboljše igralce na digitalnem parketu  

WEBSI že 10 let zapored uspešno izpolnjuje svoje poslanstvo — izbor najboljših digitalnih projektov v Sloveniji ter njihovih ustvarjalcev, ki so stopili iz povprečja in pomembno

prispevali k dvigovanju ravni spletnega oglaševanja. Nagrade so umeščene v različne kategorije, katerim je skupen izjemen nastop na digitalnih platformah.

Osvojili smo DVE od TREH nagrad v kategoriji Globalni digitalni projekti

V letu 2021 je na tekmovanju WEBSI sodelovalo več kot 170 projektov, ki so se za naziv najboljšega potegovali v različnih kategorijah. Trije projekti so prišli iz naše agencije – in dva izmed njih sta pobrala lovoriko! Oba projekta sta nagrajena v kategoriji Globalni digitalni projekti. Gotovo te zanima, kakšni sta kampanji, ki sta prepričali preko 100 člansko strokovno WEBSI komisijo. Beri dalje.

Naša globalna digitalna projekta sta navdušila naročnike in prepričala WEBSI žirijo

1. EKWB Cooling EXPO: Kampanja, ki je prinesla 739,84 % rast prihodka

Naš dolgoletni naročnik EKWB, inovativno tehnološko podjetje, ki proizvaja vodne sisteme za hlajenje računalnikov in računalniških komponent, se je zaradi epidemije v letu 2020 znašel pred težkim poslovnim izzivom. Odpovedan je bil namreč za podjetje najpomembnejši dogodek v letu 2020, na katerem bi ekipa EKWB najnovejše produkte predstavila potencialnim strankam. 

Vsaka ovira je lahko nova priložnost za rast in razvoj. Za naročnika smo razvili in izpeljali koncept prvega spletnega dogodka podjetja EKWB, ki je učinkovito zamenjal nastop na sejmu Computex. Ne samo to, ustvarili smo globalni spletni dogodek, ki je presegel pričakovanja in generiral izjemne poslovne rezultate! 

Celotni prihodki v času dogodka so glede na leto 2019 zrastli za 739,84 %. Skupno število transakcij je poskočilo za 668,62 %, povprečen znesek nakupa pa je zrasel za skoraj 10 %.Kako je naša ekipa digitalnih strokovnjakov korak za korakom načrtovala in izpeljala globalno digitalno kampanjo za podjetje EKWB, si lahko prebereš tukaj.

2. Globalna digitalna kampanja za povečanje prepoznavnosti SPIRIT Slovenija: “Green. Creative. Smart.”

Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije Spirit Slovenija se je na nas obrnila z željo, da z aktivnostmi na digitalnih kanalih dosežejo večjo prepoznavnost v širšem mednarodnem poslovnem okolju ter večji ugled in strokovno kredibilnost agencije med ciljnimi segmenti. 

Uspeh kampanje je dober prikaz tega, kako pomembno je tesno sodelovanje vseh deležnikov digitalnega nastopa, saj samo odličnost na vseh področjih prinese odlične rezultate. V oddelku vsebine smo ustvarili zgodbarsko in grafično dovršena sporočila, ki so jih naši oglaševalci pod skrbno taktirko digitalnih strategov umestili v oglaševalski načrt, ustvarjen po meri naročnika in ob upoštevanju vseh pravil globalnega digitalnega trga. Voila! 

Dosegli in presegli smo vse strateške cilje ter povečali prepoznavnost in ugled agencije SPIRIT Slovenija v segmentu mednarodne poslovne javnosti. Slovenijo smo postavili na zemljevid investicijskih priložnosti in spodbudili tuje investitorje, da z agencijo stopijo v kontakt. Hkrati smo z izvedbo kampanje potencialno spodbudili milijonska vlaganja tujih investitorjev v Slovenijo. Dosežki v številkah? V času kampanje smo pridobili vsaj 10 kontaktov tujih naročnikov, število LinkedIn sledilcev je v enem mesecu zraslo za 557, spletna stran naročnika je zabeležila rekordnih 9.322 obiskov, skupni ogledi oglaševanih videov pa so dosegli številko 59.783. Kako je potekala kampanja, si lahko prebereš tukaj.

Razmišljaš o širitvi posla v tujino? Potem smo tvoja najboljša izbira.

V globalnem svetu tudi oglaševalci razmišljamo in delujemo globalno. Vseeno pa se je digitalnega oglaševanja izven meja Slovenije treba lotiti premišljeno. Plan: “prenesimo to kampanjo še v tujino”, se v večini primerov ne bo izkazal za najboljšega, saj imajo posamezni globalni trgi specifike in pravila, ki jih moramo oglaševalci poznati in upoštevati. Samo tako lahko postavimo oglaševalsko strategijo, ki bo tvoj posel korak za korakom pripeljala do mednarodne prepoznavnosti in uspešnega nastopa na globalnem parketu. V agenciji POINT OUT imamo znanje in sredstva, da ti pomagamo zastaviti digitalno strategijo po meri in tvoje podjetje uspešno predstavimo svetovnim kupcem.

Naša največja nagrada so še vedno zadovoljni naročniki!

Naj končamo na začetku. Good work makes more work. 

V svetu oglaševanja so nagrade pomembne. Veseli smo, da je strokovna javnost prepoznala naše odlično delo na področju globalnega digitalnega oglaševanja in da imamo v rokah kar dve WEBSI nagradi s tega področja. 

Hvala naročnikom za zaupanje in naši odlični ekipi za izjemno delo, ki je nagrajena projekta dvignilo iz digitalnega povprečja in ju postavilo na globalni digitalni zemljevid. Ob vseh oglaševalskih nagradah pa se naš dan še vedno začne in konča enako — z zadovoljnimi naročniki, ki nam z veseljem zaupajo rast svojega posla. In to je naša največja nagrada.