Blog

Zapisi, nasveti in triki o digitalnem marketingu.

Nikoli ne izpusti novega zapisa.

Naroči se na naš newsletter.

Zadnje objavljeno

Dunja Kristan o vsebinskem marketingu, ustvarjanju zgodb in copywritingu [POINT OUT Weekly #46]
Zgodbe imajo lahko ogromen vpliv na osebo, zato so tudi eno najučinkovitejših orodij v marketingu. Se spomniš sebe kot otroka in zgodb, ki si jih tako rad poslušal? Otroke namreč vzgajamo skozi zgodbe in pripovedovanje pravljic, ker si jih zapomnijo bolj kot monotono govoričenje. Poleg tega so zgodbe lepilo družbe, so nekaj kar nas povezuje. […]
Preberi več
5 trikov za povečanje konverzij na spletni strani [POINT OUT Weekly #45]
Spletna stran ni sama sebi namen, se strinjaš? Torej naredi vse, kar je v tvoji moči, da jo boš čim bolje optimiziral za karseda največ konverzij. Če te zanima, kako uporabnike pripeljati do želene končne akcije (nakupa, prenosa, klica, …) na tvoji strani, ti predajamo 5 najboljših trikov. 1. Izpostavi vašo unikatno vrednost (USP) Za […]
Preberi več
Kako napisati odličen blog prispevek ob vsakem poskusu? [POINT OUT Weekly #44]
Ustvarjanje lastnega bloga znotraj podjetja ali organizacije je odličen način vsebinskega marketinga. Ampak to, da blog prispevke pišeš, še ne pomeni, da to počneš učinkovito in kakovostno. Velikokrat lahko slišiš “bolje se je samo lotiti, kot preveč premišljevati in organizirati”, kar je za začetek res. A polagamo ti na srce, da ko se lotiš pisanja, […]
Preberi več
Kako izbrati najboljše ključne besede za vsebinski marketing in oglaševanje [POINT OUT Weekly #43]
Iskalniki, predvsem Google, so del našega življenja. Vsakodnevno na spletu iščemo informacije, razvedrilo, skratka vse, kar nas zanima. Ključ do uspeha, ko govorimo o iskalnikih in vašem podjetju ali znamki, je predvsem, da najdete ustrezne ključne besede z vidika oglaševanja in z vidika optimizacije spletnih strani oz. vsebinskega marketinga. Želiš vedeti, kako priti do najboljših […]
Preberi več
7 trikov za povečanje interakcij na družbenih omrežjih [POINT OUT Weekly #42]
Vključenost, interakcija, dejavnost … veliko besed se uporablja za izvorno angleško besedo engagement. Ne glede na to, katero različico se odločiš uvrstiti v tvoj besednjak, v vsakem primeru je to ena močnejših in pomembnejših stvari, ko govorimo o družbenih omrežjih. Kako pa to interakcijo in dejavnost ljudi organsko doseči, pa je zgodba zase. Objavljaj več […]
Preberi več
1 2 3 10

Verjamemo, da se v vašem poslu skriva priložnost. Izpolnite kontaktni obrazec in izkoristite priložnost za posvet o potencialu, ki se skriva v vaših digitalno-marketinških aktivnostih.