Integriran marketing – poveži online in offline komuniciranje [POINT OUT Weekly #86]

Poglej si, kako to počnejo slovenska podjetja.

Kaj integriran marketing sploh je? Definicija, ki se skriva za zapletenimi besedami je pravzaprav precej preprosta.

Temelji na konsistentnem, povezanem, multidimenzionalnem pristopu k uporabniški izkušnji kupca.

Uporabniki imamo danes veliko težav s pozornostjo. Zato naenkrat počnemo veliko stvari. Gledamo oddajo na televiziji, zraven pa pijemo kavo in se po telefonu pogovarjamo z mamo. Sporočilo mora biti zato na vseh kanalih, tako tistih na spletu kot tradicionalnih medijih, povezano.

Če uporabnika torej ne targetiramo na večih platformah z istim glavnim sporočilom, je večja verjetnost, da bo naše sporočilo mimo njega letelo neopaženo.

V tem pogovoru torej dobiš odgovore na vprašanja, kot so:

Vse epizode so na voljo tudi na:

Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:

O oddaji

POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.