Integriran marketing – poveži online in offline komuniciranje [POINT OUT Weekly #86]
Poglej si, kako to počnejo slovenska podjetja.
Kaj integriran marketing sploh je? Definicija, ki se skriva za zapletenimi besedami je pravzaprav precej preprosta.
Temelji na konsistentnem, povezanem, multidimenzionalnem pristopu k uporabniški izkušnji kupca.
Uporabniki imamo danes veliko težav s pozornostjo. Zato naenkrat počnemo veliko stvari. Gledamo oddajo na televiziji, zraven pa pijemo kavo in se po telefonu pogovarjamo z mamo. Sporočilo mora biti zato na vseh kanalih, tako tistih na spletu kot tradicionalnih medijih, povezano.
Če uporabnika torej ne targetiramo na večih platformah z istim glavnim sporočilom, je večja verjetnost, da bo naše sporočilo mimo njega letelo neopaženo.
V tem pogovoru torej dobiš odgovore na vprašanja, kot so:
- Zakaj je integriran marketing pomemben?
- Kako lahko vsebine uspešno prilagodimo na vsak kanal?
- Zakaj se kljub temu ne splača narediti popolnoma prilagojene vsebine?
- Kako “integrirajo” slovenska podjetja in zakaj je to še vedno premalo?
Vse epizode so na voljo tudi na:
Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:
- Nejc Slovnik: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- Zoran Bosančić: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- Postavi učinkovite marketinške cilje [POINT OUT Weekly #85]
O oddaji
POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.