Postavi učinkovite marketinške cilje [POINT OUT Weekly #85]
<Si v novem letu že postavil vse svoje cilje?
Če si v življenju želiš kakršnegakoli napredka, je za to ključno postavljanje ciljev. Naj gre za posel ali zasebno življenje, svoji poti boš lažje sledil, če imaš že začrtano smer. Kaj pa v marketingu? So za uspeh potrebni točno določeni cilji? Seveda!
Postavljamo jih, ker nas v večini primerov ženejo naprej, spodbujajo rast in podjetje držijo na pravi poti. Z njimi lažje naredimo vse potrebne prilagoditve marketinške strategije in taktik, za katere se lahko odločamo kadarkoli in jih sprejemamo za voljo hitrega dosega cilja.
Brez ciljev tavamo v temi. Kako lahko svoje cilje postaviš hitro in učinkovito?
V tem pogovoru torej dobiš odgovore na vprašanja, kot so:
- Kaj
je ključnopreden postavišcilje ? - Kakšen
naj botvoj pristop ? - Kaj
pomeni , da socilji SMART? - Kaj
se zgodi , ko socilji postavljeni ?
Vse epizode so na voljo tudi na:
Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:
- Nejc Slovnik: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- Zoran Bosančić: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- Kako boš s pomočjo digitala boljši od marketiških kolegov [POINT OUT Weekly #84]
- Google Analytics
O oddaji
POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.