nazaj na vse zgodbe

Pozicioniranje podjetja kot uglednega delodajalca

NIL mednarodno uveljavljeno IT podjetje in član skupine Conscia, se je soočalo z izzivom, kako pritegniti nove kadre. To je bilo posledica neenotne percepcije na trgu dela in slabe prepoznavnosti širokega spektra naprednih tehnologij in storitev, s katerimi se ukvarja.

Strategija

 

V okviru strateške delavnice smo se poglobili v delovanje podjetja in v pogovoru s predstavniki kadrovskega oddelka ugotovili, da ima NIL vzpostavljen bogat kadrovski program z nešteto prednostmi in aktivnostmi za zaposlene, nima pa izoblikovane jasne identitete kot delodajalec in le-te tudi učinkovito ne komunicira zunanji javnosti.

Pri pripravi strategije smo na izziv pogledali interno in eksterno. NIL-ovcem smo zastavili taktična vprašanja, s katerimi smo izluščili, kdo je NIL kot delodajalec, nato pa določili arhetip znamke, kar nam je pomagalo pri opredelitvi unikatne pozicije, kreiranju zgodb in tona komunikacije. V drugem koraku smo preučili miselnost ciljnih skupin, tj. IT strokovnjakov in IT študentov, ter definirali njihove potrebe in pričakovanja pri izbiri delodajalca oz. kariernih priložnosti.

To so bili temeljni koraki za nadaljnjo vsebinsko zasnovo komunikacijskih sporočil in marketinških taktik za izboljšanje delodajalčeve podobe v javnosti.

 

Naročnik o projektu

Andreja Proj

NIL part of Conscia

Poglobljeno poznavanje področja, iskreni nasveti ter inovativen pristop po meri so bila dejstva, ki so nas prepričala, da je agencija POINT OUT naš popoln partner pri snovanju digitalnih strategij. S člani ekipe imamo odličen odnos, prepoznali so naše bistvo in ga ujeli v sporočilnost skupnih kampanj. Hvaležni smo za njihov trud, ki se odraža v uspehu našega podjetja in se veselimo prihodnjih skupnih projektov.

Vsebina

 

Ker so zadovoljni zaposleni največji cilj NIL-a in najmočnejši dokaz odličnega delodajalca, smo celostno strategijo znamčenja delodajalca zapeljali v “people-first” koncept s krovnim sloganom Naš IT si lahko tudi TI.

NIL smo predstavili kot delodajalca, ki slavi karakter in zgodbo vsakega člana ekipe. Kot podjetje, ki povezuje — ne le kable v podatkovnem centru in podatke v naprednem omrežju, temveč tudi študente in mentorje, domače strokovnjake in mednarodne priložnosti, znanje in tehnologijo, otroke in starše, ljudi in plane ter še mnogo več.

Strateške smernice smo podprli s konkretnimi vsebinskimi primeri(slogani, naslovi blogov, vsebinski odstavki itd.) in jih umestili v vizualno zasnovo spletne karierne podstrani, katero smo predlagali v okviru marketinških taktik.

 

Rast

 

Na seznamu marketinških taktik so se znašli tudi HR video, intervjuji z zaposlenimi, podkast, predstavitev NIL-ovih tehnoloških področij, blogi in drugi predlogi.
Strategijo smo nato pomagali prenesti tudi v prakso. Prevzeli smo produkcijo vsebin za digitalne kanale in promocijo — od

Z inovativnim pristopom in jasno začrtano strategijo smo definirali unikatno pozicijo, ki je skladna z identiteto in vizijo podjetja, ter poenotili eksterno komunikacijo NIL-a kot delodajalca na trgu dela.

Čas je, da stopite korak višje in se pridružite peščici v digitalnem vrhu. Izkoristite priložnost za brezplačni posvet o vaših digitalno marketinških aktivnostih.