nazaj na vse zgodbe

Kampanja, ki je premešala karte na trgu in nam prinesla zlato na 10. DIGGITU

Kot digitalna marketinška agencija, usmerjena v rast, presegamo običajne okvirje v digitalnem marketingu. S spretnim razumevanjem poslovnih procesov in trga ustvarjamo prilagojene strategije, ki našim partnerjem pomagajo izstopiti iz digitalnega povprečja in prevzeti vodilno vlogo v njihovem sektorju.

Naša predanost inovativnosti ter stalna zavezanost rasti in razvoju je bila prepoznana na 10. DIGGIT konferenci, kjer smo z velikim ponosom prejeli zlato nagrado za Growth / Performance projekt leta za digitalno oglaševalsko kampanjo “ČRNI PETER/K”, ki smo jo razvili za znamko otroških copat Snugi.

Kategorija Growth / Performance je bila novost letošnjega DIGGIT-a, zato osvojeno prvo mesto ne potrjuje le našega strokovnega znanja in izvirnosti, temveč dokazuje, da smo prva izbira na trgu za e-commerce podjetja, ki iščejo marketinško podporo pri rasti svojega posla.Zlata nagrada za growth / performance projekt leta

In kakšna je zmagovalna kampanja?

 

Črni petek je vsako leto preplavljen z oglasi in popusti. Zato smo se odločili premešati karte in ustvariti zapomnljivo digitalno oglaševalsko kampanjo  “ČRNI PETER/K”, ki je obudila nostalgične otroške spomine kupcev ter jih popeljala v kraljestvo živali in posebnih popustov. Našemu poslovnemu partnerju Snugiju pa prinesla odlične prodajne rezultate.

Prodaja se je v obdobju črnega petka povečala kar za 68,91 % v primerjavi z enakim obdobjem v prejšnjem letu.

Naročnik o projektu

Anže Lasič

Snugi

POINT OUT absolutno presega okvirje klasičnega sodelovanja med agencijo in podjetjem. Od samega začetka sodelovanja nam nudijo podporo tako pri poslovnih odločitvah kot tudi pri zasnovi in izpeljavi konkretnih projektov. Z njihovo pomočjo smo zato že mnogokrat več kot presegli pričakovanja in cilje ter zrasli kot podjetje. S svojo profesionalnostjo in znanjem resnično kažejo kvaliteto, ki se odraža tudi pri naših rezultatih. Ta zmagovalni projekt je sladka češnja na vrhu tortice, ki nam daje zagon za vse prihodnje skupne projekte.

Vsebina

 

Črni Peter je ena izmed najbolj priljubljenih iger s kartami, ki se prenaša iz generacije v generacijo. Spominjamo se, kako so jo igrali že naši stari starši, in kako pomemben del našega otroštva je bila. Ta igra je polna nostalgije, ki jo z veseljem delimo tudi z najmlajšimi. Črni Peter pa od praznika nakupovanja loči le črka -R, zato smo ju v naši kampanji združili in ustvarili popolno kombinacijo — igro “ČRNI PETER/K”, ki je temeljila na prepoznavnih igralnih kartah, oblikovanih za ta namen.

Mehanika igre

 

Naša strategija je vključevala tri komunikacijske faze kampanje.

1

Predigra: ustvarili smo niz izobraževalnih vsebin, ki so pritegnile pozornost in ogrele stranke za nakup. Objavili smo napovednik in povabilo k igri “ČRNI PETER/K”.

Črni Peter/k

2

Igra: v spletni trgovini smo uvedli splošno 10 % znižanje vseh izdelkov  in kupce povabili, da poiščejo zmagovalno karto “Črni Peter/k”, ki jim je razkrila kodo za še dodatnih 10 % popusta. Obstoječe in nove stranke smo aktivirali preko mailinga in oglasov, in tako spodbudili sledenje blagovni znamki in razširili bazo e-poštnih kontaktov. Tudi sodelovanje z vplivneži je bilo ključno za okrepitev zaupanja potencialnih kupcev v blagovno znamko Snugi.

Mockup oglasov in newsletter

3

Vrhunec: vsesplošno znižanje vseh izdelkov za 20 %. Ključna je bila prava kombinacija elementov: prepoznavnost blagovne znamke, igrivost igre “Črni Peter” in praznično vzdušje nakupovanja.

Black Friday kampanja Snugi

Rezultati

 

Kampanja je prinesla osupljive rezultate. Prodaja je v primerjavi s prejšnjim letom narasla za 68,91 %, vrednost nakupovalne košarice je bila 13,45 % višja, z ROAS-om 7,74 in dosegla 284.865 uporabnikov.

Google oglasi so prinesli povprečni ROAS 49,15, 15.220 klikov na oglas, 10,34 % stopnjo konverzije, 1.537 nakupov, strošek na nakup 0,79 EUR, in CTR 44,52 %.

Rezultati bi bili še boljši, če nam ne bi zmanjkalo copat. 🙂

S Snugijem sodelujemo že dve leti in tokrat smo za njih ustvarili kampanjo, ki je popolnoma prevzela ciljno občinstvo. Z dobro vsebino in strategijo po meri smo jim dali moč za doseganje želenih rezultatov in prispevali k ustvarjanju dolgoročnih odnosov s strankami.

Čas je, da stopite korak višje in se pridružite peščici v digitalnem vrhu. Izkoristite priložnost za brezplačni posvet o vaših digitalno marketinških aktivnostih.