Kako ljudi z bolečinami v mišicah in sklepih opomniti, da zanje obstaja rešitev? S pomočjo portala, ki z brezplačnimi vajami in nasveti nagovarja ciljno skupino.
Naročnik GSK je želel povečati zavedanje o bolečini in rešitvi, ki jo zanjo ponuja — izdelku Voltaren. Gre za gel, ki lajša bolečine v mišicah in sklepih, zdravi vnetja in pospeši zdravljenje. Med ciljno skupino, ljudmi z bolečinami v mišicah in sklepih, je veljalo prepričanje, da je izdelek primeren zgolj za starejše, vendar to ne drži.
Postavljeni smo bili torej pred izziv, kako ljudi z bolečinami opomniti, da zanje obstaja rešitev.
Ljudem z bolečinami v mišicah in sklepih smo želeli pri soočanju z njihovimi tegobami pomagati z dodajanjem vrednosti. Ustvarili smo portal Veselje do gibanja, ki je z brezplačnimi vadbami in nasveti nagovarjal ciljno skupino. Kampanja je hkrati potekala za slovenski in hrvaški trg.
Osredotočili smo se na nekatere izmed najpogostejših težav, ki prizadenejo ljudi različnih starosti: bolečine v hrbtu, vratu in rami, bolečine v kolenu, bolečine v mišicah in artritis. Ljudje, ki trpijo za omenjenimi bolečinami, se pogosto izogibajo vadbe, saj mislijo, da jim bo škodila — pravzaprav pa jim lahko gibanje olajša in celo prepreči marsikatero težavo.
Ciljni skupini smo tako z video vadbami, nasveti in aktivacijskimi dogodki želeli olajšati življenje in jim povrniti veselje do gibanja.
Na portalu Veselje do gibanja smo med septembrom 2017 in decembrom 2018 redno objavljali vodene video vadbe z izkušenima trenerjema, Barbaro in Janom. Gledalci so tako imeli osebo, ki so ji lahko zaupali in se z njo poistovetili. Vse vadbe so se namreč osredotočale na lajšanje in preprečevanje bolečin v različnih delih telesa.
Video vadbe smo dopolnili z uporabnimi nasveti v obliki blog člankov. Videi so bili objavljeni na Youtube kanalu Veselje do gibanja, vse vsebine pa smo s skupnostjo delili tudi na Facebook strani in prek e-maila.
Vse obiskovalce portala smo pozvali, da se vključijo v brezplačen 7-dnevni program, ki smo ga skupaj s strokovnjaki oblikovali posebej za njih. Vsak del programa je sestavljen iz 5-minutnih vaj, katerih namen je lajšanje bolečin in povrnitev veselja do gibanja. Z vpisom svojega e-mail naslov uporabnik aktivira sekvenco e-mail sporočil, v sklopu katerih prejme program.
Najpomembnejši del projekta pa so predstavljali aktivacijski dogodki, ki jih je omogočil sponzor dogodkov — Voltaren. Na vodenih vadbah, ki so potekale v športnih centrih po celi Sloveniji, je Voltaren sodelujoče obdaril s stekleničkami, torbami in blazinami.
Kmalu smo ugotovili, da lahko pomagamo še večjemu številu ljudi, če vodene vadbe v živo prestavimo na splet. Z dogodki smo bili namreč omejeni na specifično lokacijo in določeno število ljudi, ki jih je lokacija lahko gostila. Prek spleta pa smo lahko pomagali vsem v Sloveniji, ne glede na njihovo lokacijo.
Vadbe smo preko spleta prenašali s pomočjo Facebook livestreama. Zasnovali smo kampanjo znotraj kampanje, s katero smo nagovorili uporabnike portala in druge ljudi iz ciljne skupine, da so se na vadbo preko spleta prijavili, nato pa bili za aktivno sodelovanje v livestreamu tudi nagrajeni z manjšimi simboličnimi nagradami. Z manjšim vložkom kot prej smo dosegli veliko več ljudi.
V sklopu projekta smo na Facebooku in Youtubu oglaševali objavljene vsebine, promovirali 7-dnevni program in organizirane dogodke (najprej v živo, nato preko spleta). Z oglasi smo usmerjeno targetirali in dosegli ciljno skupino — osebe z bolečinami v mišicah in sklepih.
Vsebino, objavljeno na spletni strani, smo SEO optimizirali. Vsebine, objavljene na spletni strani, smo optimizirali na izbrane ključne besede, vezane na bolečine v mišicah in sklepih. Da bi bili kar se da uspešni, smo poleg on-site optimizacije poskrbeli tudi za off-site optimizacijo z izgradnjo zunanjih povezav oz. backlinkov, ki vodijo na spletno stran. Ustrezno smo optimizirali tudi Youtube videe, da bi se zadetki ob iskanju s ključnimi besedami pojavili višje med zadetki tako na Googlu kot na Youtubu.
Skupnost na družbenih omrežjih se je gradila tudi organsko. Sledilcem so bile namreč naše vsebine všeč, zato so jih delili na svojih profilih in nam tako pomagali rasti.
#izpostavljamo
DOSEŽENIH OSEB Z VSAKIM LIVESTREAMOM
Z vsakim posameznim livestream videom smo dosegli okrog 6.000 oseb.
V juliju 2018 smo se po nekajmesečni aktivni SEO optimizaciji za tri ključne besede pozicionirali med top 5 zadetkov in za 12 ključnih besed med top 10 zadetkov. Tudi v naslednjih mesecih se je pozicioniranje posameznih strani le še izboljševalo. Pred pričetkom SEO optimizacije z večino ključnih besed nismo bili pozicionirani niti med prvimi 100 zadetki.
Posledično so se za do 50 % povečali ogledi strani in število sej, odstotek odhodov iz strani (ang. bounce rate) pa se je znižal. Organski obisk spletne strani nam je uspelo povečati za več kot 30 %.
Baza e-mail naročnikov s pomočjo 7-dnevnega programa raste še danes. Trenutno ima baza 4250 naročnikov, od tega, 2989 v Sloveniji in 1262 na Hrvaškem.
Slovenska Facebook stran je v času trajanja projekta pridobila več kot 4500 sledilcev, hrvaška Facebook stran pa skoraj 9300. Izkazalo se je, da so bile sledilcem objavljene vsebine všeč in so jih z veseljem delili tudi z drugimi, čemur sta pričala tako visok organski doseg objav kot reakcije na objave.
Z vsakim posameznim livestream videom na Facebooku smo dosegli več kot 2.500 ljudi, skupaj z oglaševanjem videa po livestreamu pa kar 6.000. Vsak livestream video je prejel več kot 250 reakcij in več kot 100 komentarjev.
Zgradili smo zelo močno skupnost, ki je naše nasvete cenila in nas dojemala kot verodostojen vir informacij, čemur pričajo odlični rezultati tako na Facebooku kot na spletni strani.
Čas je, da stopite korak višje in se pridružite peščici v digitalnem vrhu. Izkoristite priložnost za brezplačni posvet o vaših digitalno marketinških aktivnostih.