Podjetje TKK je potrebovalo spletno stran ob lansiranju nove blagovne znamke lepil FIX, s katero se želijo močneje pozicionirati v segmentu DIY (do it yourself).
S spletno stranjo tkk-fix.com smo želeli zadovoljiti pričakovanja DIY uporabnikov s posredovanjem vsebine, ki jo pričakujejo in jim svetovati pri iskanju najboljše rešitve za lepljenje. Spletna stran tako predstavlja osrednjo točko blagovne znamke FIX za ustvarjanje zanimanja kupcev, posredovanje informacij o lepilih in njihovih prednostih ter predstavitev njihove uporabe.
Izdelava spletne strani je potekala po »waterfall« metodi, ki predvideva procesno izdelavo strani po posameznih fazah razvoja.
Da bi lahko postavili spletno stran, ki bo učinkovito nagovarjala ciljne skupine nove blagovne znamke FIX, smo proces izdelave spletne strani pričeli s poldnevno delavnico za ključne deležnike v podjetju TKK. Tako smo pridobili celosten vpogled v trenutno stanje znamke FIX in vzpostavili dobro izhodišče za načrtovanje in produkcijo spletne strani ter preostalih digitalno marketinških aktivnosti.
Na delavnici smo:
– Pregledali pozicioniranje znamke FIX,
– analizirali konkurenco,
– analizirali ciljne skupine spletne strani,
– pregledali funkcionalnosti spletne strani z vidika ciljnih skupin in
– določili ključna komunikacijska sporočila in cilje.
Na delavnici smo med drugim pridobili informacije o ključnih vsebinah in funkcionalnostih spletne strani. Na njihovi podlagi smo v naslednjem koraku izvedli analizo ključnih besed, ki nam je pomagala postaviti strukturo spletne strani na SEO temeljih.
S smiselno SEO strategijo smo zasnovali spletno stran, ki ustreza kriterijem iskalnega marketinga in nam bo pomagala doseči večji organski doseg potencialne ciljne publike.
Spletna stran je tako razdeljena na naslednje podstrani:
– “Zakaj FIX?”, kjer so predstavljene vse prednosti lepil.
– “Lepila”, v okviru katere smo predstavili vseh 7 kategorij lepil.
– “Uporabni nasveti”, namenjeni objavljanju uporabnih vsebinskih člankov za DIY segment uporabnikov.
– “Pogosta vprašanja”, ki pojasnjujejo dileme uporabnikov lepil.
– “Vodič po lepilih”, ki izmed široke ponudbe uporabnikom pomaga najti najustreznejše lepilo za njegovo kombinacijo materialov in površin.
Na tak način smo na spletni strani zbrali vse pomembne informacije, ki so uporabnikom v pomoč pri izbiri in uporabi FIX izdelkov ter tudi pri njihovih DIY projektih na splošno.
Po postavljeni strukturi je čas za načrtovanje spletne strani. V tem delu načrtujemo celotno uporabniško izkušnjo spletne strani, pri čemer uporabimo zaključke z delavnice in analize ključnih besed.
Zasnovo oz. načrt spletne strani pripravimo v digitalni obliki žičnih okvirjev (angl. wireframes) z uporabo orodja Balsamiq.
Postavili smo tudi oblikovalsko zasnovo spletne strani, ki je v skladu s celostno grafično podobo znamke. Pripravili smo “look & feel” spletne strani s pomočjo orodja Figma, ki je skupaj z žičnimi okvirji predstavljal osnovo za produkcijo spletne strani.
Končen videz spletne strani se v tem primeru razlikuje od začetnega look & feela, ki smo ga zasnovali. Podjetje je namreč za produkte znamke FIX kasneje razvilo celostno grafično podobo, ki smo ji želeli slediti tudi na spletni strani in smo zato temu primerno prilagodili dizajn spletne strani.
Spletno stran smo postavili s pomočjo WordPress teme v 7 jezikovnih različicah. Vsebino, posredovano s strani naročnika, smo pred vnosom na stran marketinško izpilili in optimizirali v skladu s SEO smernicami.
Pred lansiranjem spletne strani je sledila še on-site optimizacija, njeno testiranje, ter usklajevanje zadnjih popravkov.
Eden izmed ključnih ciljev spletne strani je bil svetovati uporabnikom pri iskanju najboljše rešitve za lepljenje. Z blagovno znamko FIX se namreč podjetje želi močneje pozicionirati v segmentu DIY uporabnikov, ki pogosto iščejo nasvete in informacije v povezavi z uporabo izdelkov. Na spletno stran smo zato umestili razdelek “Uporabni nasveti”, kjer bodo obiskovalci spletne strani lahko našli različne uporabne nasvete in koristne informacije, ter razdelek “Pogosta vprašanja”, kjer odgovarjamo na pogoste dileme uporabnikov lepil.
Vendar smo poleg tega obiskovalcem spletne strani želeli ponuditi še nekaj več. Ker je v široki ponudbi izdelkov lahko izbira primernega lepila za določeno popravilo ali projekt težka naloga, smo želeli uporabnikom olajšati proces izbire lepila.
Zasnovali smo “Vodič po lepilih”, s pomočjo katerega lahko kdorkoli hitro in enostavno najde ustrezno FIX lepilo za svoj projekt. V prvem koraku uporabnik izbere kombinacijo vsaj dveh materialov, na katerih bo lepilo uporabil (npr. kamen, keramika, steklo, les …). V drugem koraku izbere še velikost teh površin. Po kliku na gumb “Prikaži vsa lepila” se uporabniku prikažejo vsa lepila, primerna glede na izbrane elemente.
Vabimo vas, da tudi sami preizkusite Vodič po lepilih in pobližje spoznate lepila znamke FIX s pomočjo vsebine na spletni strani.
Čas je, da stopite korak višje in se pridružite peščici v digitalnem vrhu. Izkoristite priložnost za brezplačni posvet o vaših digitalno marketinških aktivnostih.