Kako povečati ugled slovenskega gospodarstva preko konkretnih rešitev ambasadorjev in kako pozicionirati slovensko gospodarstvo na investicijskem in poslovnem zemljevidu, da bi pridobili čim več tujih kontaktov?
Na ta izziv javne agencije SPIRIT Slovenija smo odgovorili z globalno digitalno oglaševalsko kampanjo “I feel Slovenia. Green. Creative. Smart.”.
SPIRIT Slovenija je javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije, ki je aktivno vključena v slovensko in mednarodno poslovno okolje. S svojimi programi, storitvami in aktivnostmi ponuja slovenskim podjetjem učinkovito in celovito podporo pri razvoju in promociji na globalnem konkurenčnem trgu.
Naročnik je želel z aktivnostmi na digitalnih kanalih doseči boljšo informiranost tujih investitorjev in kupcev o programih, storitvah in aktivnostih agencije, večjo prepoznavnost v širšem mednarodnem poslovnem okolju ter večji ugled in strokovno kredibilnost agencije med omenjenimi ciljnimi segmenti.
Glavni naročnikovi cilji so bili širjenje mreže sledilcev na LinkedIn profilu, več leadov tujih investitorjev in tujih kupcev, več obiska na spletnih straneh agencije ter promoviranje naročniku pomembnih vsebin za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini.
Sodelovanje z agencijo POINT OUT, ki nam je nudila celovito digitalno marketinško in strokovno podporo pri reševanju treh konkretnih izzivov, je potekalo izjemno korektno in profesionalno. Z ustrezno izbiro kreativ in taktik so za nas uspešno izvedli oglaševalsko kampanjo in celo presegli zastavljene cilje, dobrodošli so bili tudi njihovi predlogi in nasveti za izboljšave.
Kampanja je potekala med 7. oktobrom in 15. novembrom 2020. Za oglaševalsko kampanjo smo zato izbrali preplet digitalnih komunikacijskih kanalov (več v točki “Rast”), preko katerih smo lahko s taktikami targetiranega oglaševanja nagovorili tujo poslovno javnost, zgradili učinkovit oglaševalski lijak in tako dosegli postavljene cilje.
V prvi fazi je bil glavni cilj vzbuditev zanimanja ciljne skupine — želeli smo priti v interakcijo z njimi, jih pripeljati na spletni strani Slovenia Business in Invest Slovenia ter povečati število sledilcev na LinkedIn profilu.
Vse, ki so v prvi fazi obiskali spletno stran ali prišli v interakcijo z oglasi, smo v drugi fazi oglaševanja s taktikami remarketinga spodbudili h končnemu cilju — izpolnitvi kontaktnega obrazca in oddaji povpraševanja na spletni strani Invest Slovenia.
Ključni del vsebine, s katero smo želeli pridobiti pozornost ciljne skupine, so SPIRIT videi, ki so nastali v okviru kampanje “I feel Slovenia. Green. Creative. Smart.” in predstavljajo Slovenijo kot deželo neskončnih možnosti za investitorje in poslovne partnerje.
Videe smo uporabili za oglaševanje prek Youtuba in LinkedIna, spremljali pa so jih tudi “image oglasi” z enakimi sporočili.
Videom in oglasom smo dodali sponzorirane objave z daljšimi besedili, v katerih smo predstavili zgodbe ambasadorjev slovenskega gospodarstva, ki smo jih opremili tudi z grafično podobo v skladu s kampanjo “Green. Creative. Smart.”. Le te smo na LinkedInu predstavili pod skupno oznako “Business Spirit of Slovenia”. S sponzoriranimi objavami v kategoriji “Discover Slovenia’s Investment opportunities” pa smo predstavili poslovne in investicijske priložnosti, ki jih ponuja slovensko gospodarstvo.
Dodatno smo za vodenje uporabnikov ciljne skupine na kontaktni obrazec izdelali ločeno kreativo oglasov, preko katerih smo uporabnike nagovarjali s sporočili, zakaj investicijskih in poslovnih priložnosti, ki jih ponuja slovensko gospodarstvo, enostavno ne smejo zamuditi.
Oglaševanje smo izvedli na treh digitalnih oglaševalskih platformah: na LinkedInu, Youtubu in Googlu.
Prek Youtuba smo ujeli zanimanje ciljne skupine z oglaševanjem videev “Green. Creative. Smart.”.
Najpomembnejšo vlogo je imel Linkedin kot največje družbeno omrežje za poslovno javnost, ki ima v Sloveniji cca. 350.000 aktivnih mesečnih uporabnikov. To je tudi eden izmed vidikov inovativnosti in edinstvenosti projekta, saj smo na tak način v kampanjo vključili kanale, ki se za oglaševanje še ne uporabljajo v tako veliki meri. Poleg objav, “traffic” oglasov za vodenje uporabnikov na naročnikove spletne strani in oglasov za pridobivanje novih sledilcev smo uporabili tudi taktike InMail oglaševanja (pošiljanje targetiranih personaliziranih sporočil) in pošiljanja neposrednih LinkedIn InMail sporočil izbranim posameznikom prek zakupa LinkedIn Premium profila.
Kombinacijo oglaševalskih kanalov smo v fazi remarketinga dopolnili s prikaznim oglaševanjem (Google Display) v obliki spletnih pasic prek platforme Google Ads — z njimi smo v drugi fazi oglaševanja retargetirali vse, ki so v prvi fazi obiskali spletno stran ali prišli v interakcijo z oglaševanimi videi.
#izpostavljamo
povpraševanj
Poleg povečanje prepoznavnosti SPIRIT Slovenija je kampanja pridobila tudi 16 kontaktov potencialnih tujih investitorjev.
S kampanjo smo želeli 1) povečati število sledilcev na LinkedIn profilu SPIRIT Slovenia Business Development Agency za 500 sledilcev, 2) povečati obisk na spletnih straneh Slovenia Business in Invest Slovenia za 400 obiskov na stran in 3) pridobiti vsaj 10 kontaktov tujih investitorjev.
Kot je razvidno iz rezultatov, smo z zastavljeno oglaševalsko strategijo dosegli vse cilje. Število sledilcev na LinkedInu se je v času izvedbe kampanje povečalo za 557 (skupaj 2.688 sledilcev). Spletna stran Slovenia Business je zabeležila 461 obiskov, medtem ko je spletna stran Invest Slovenia zabeležila kar 8.861 obiskov (zastavljen cilj smo torej presegli za kar 8.261).
Poleg tega smo dodatno prepoznavnost SPIRIT Slovenija dosegli s pomočjo oglaševanih videev. Čeprav tega ni bilo med cilji, smo zabeležili 59.783 vseh skupnih ogledov na oglaševane videe (ogled se šteje kot 30 s ali več oz. celoten video, če je krajši kot 30 s).
Dosegli smo tudi tretji, najpomembnejši cilj — pridobitev vsaj 10 kontaktov tujih investitorjev. Zaradi oglaševalske kampanje je kontaktni obrazec na spletni strani Invest Slovenia izpolnilo 16 potencialnih tujih investitorjev.
S strateško zastavljeno kampanjo smo uspešno dosegli večjo prepoznavnost in ugled SPIRIT Slovenija v segmentu mednarodne poslovne javnosti. Slovenijo smo postavili na zemljevid investicijskih priložnosti in spodbudili tuje investitorje, da z agencijo stopijo v kontakt. Hkrati smo z izvedbo kampanje potencialno spodbudili milijonska vlaganja tujih investitorjev v Slovenijo.
Čas je, da stopite korak višje in se pridružite peščici v digitalnem vrhu. Izkoristite priložnost za brezplačni posvet o vaših digitalno marketinških aktivnostih.