Naročnik se je na nas obrnil z željo, da ob dveh velikih praznikih žensk, dnevu žena in materinskem dnevu, pripravimo kreativni oglaševalski kampanji. Cilja sta bila: širjenje splošne prepoznavnosti znamke in preusmerjanje prometa na spletno stran Sanjski šopek ter s tem povečevanje prodaje.
Obe kampanji sta prinesli izjemne rezultate. Dokaza za to sta dejstvi, da smo v letošnjem marcu v primerjavi z lanskim letom dosegli za več kot 20-kratno povečanje prodaje, kampanja ob materinskem dnevu pa je bila tako uspešna, da smo morali zaradi odlične prodaje oglase ustaviti še pred predvidenim zaključkom kampanje.
Kako nam je uspelo izvesti dve tako uspešni kampanji? Beri dalje.
Sanjski šopek je podjetje, ki se ukvarja s kreiranjem šopkov za različne priložnosti, kot so poroke, rojstni dnevi in prazniki. Tako z oblikami kot barvami in materiali v podjetju sledijo globalnim trendom, ne primanjkuje pa jim niti kreativnosti. Vizija podjetja je postati eden izmed najbolj cenjenih cvetličnih studiev.
Naročnik ni želel običajne prodajne kampanje, temveč je bil cilj tudi in predvsem širjenje prepoznavnosti same blagovne znamke. Tako smo pripravili dve kampanji, ki sta bili hkrati očem privlačni in lahko opazni, potencialne kupce pa sta preusmerjali tudi na spletno stran, kjer so lahko naročili svojo cvetlično kreacijo.
Dan žena in materinski dan sta praznika, ki cvetličarjem omogočata, da generirajo visoko stopnjo prodaje in razširijo dober glas o svoji znamki.
Naš cilj je bil potencialnim kupcem na nežen in preprost način predstaviti ponudbo Sanjskega šopka ob teh dveh posebnih priložnostih. V času, ki je za vse cvetličarne izjemno pomemben, smo želeli s kampanjama izstopati od konkurentov in zato nismo nastopili strogo prodajno. Cilj je bil pozicionirati Sanjski šopek kot glavnega prijatelja posebnih priložnosti, ki jih lahko proslavimo s cvetjem.
V obeh kampanjah smo predstavljali izdelke, ki jih Sanjski šopek izdeluje in prodaja v svoji spletni cvetličarni. V sklopu dneva žena smo se osredotočili na kategorijo šopkov, ki so bili pripravljeni posebej za to priložnost, medtem ko smo ob materinskem dnevu z oglaševanjem vodili na kategorijo daril ob materinskem dnevu.
Prva kampanja je potekala med 1. in 6. marcem na družbenih omrežjih Facebook in Instagram. Druga kampanje je bila predvidena za obdobje med 12. in 23. marcem, vendar smo jo zaradi prevelikega obsega naročil ugasnili predčasno.
Želeli smo, da oglasi na družbenih omrežjih izstopajo, vendar brez uporabe prodajnih tehnik. Tako smo na kreativah oglasov uporabili barve in elemente, ki jih ne opazimo pogosto. Za še večjo vidnost pa smo poskrbeli s premikajočimi se elementi v video oglasu in opaznimi pozivi.
V obeh primerih smo ciljno skupino targetirali z dvema različnima variacijama kreative — vsaka kampanja je namreč imela oglas v statični in video obliki.
Še posebej pomembna je bila oglaševalska umestitev na Instagram Storyje, v katerih smo s pomočjo 10-15 sekundnih animiranih videov na vizualno atraktiven način pritegnili pozornost uporabnic. Instagram Storyji so namreč izrazito pomemben komunikacijski kanal za komuniciranje trendov pri uporabnicah med približno 20. in 50. letom starosti.
#izpostavljamo
povečanje prodaje
Glede na lansko leto je število mesečnih prodaj poskočilo za več kot 20x, za 22 % pa smo uspeli povečati tudi povprečni znesek nakupa.
Kampanji sta skupaj ustvarili povprečni ROAS 13,34. Glede na lansko leto je število mesečnih prodaj poskočilo za več kot 20x. Za 22 % smo uspeli povečati tudi povprečni znesek nakupa. Ker je priprava na višek sezone potekala že nekaj mesecev pred tem, smo uspeli zvišati tudi conversion rate — iz pod 1 % na 2.48 %.
Največji uspeh pa je bil, da so oglasi doživeli tudi odličen odziv skupnosti (z več kot 100 odzivi na objavo), kar je posledično krepko znižalo ceno prikaza.
S prepletom vizualno atraktivne in vsebinsko zanimive vsebine, smo dosegli pozitiven odziv skupnosti in ojačali pozitivno vez s preteklimi kupci, in tudi s tistimi, ki so za Sanjski šopek slišali prvič. Slednjih je bilo več kot 24.000 in predstavljajo podlago za nadaljnjo rast podjetja. Ob tem velja omeniti, da je bil rezultat dosežen ob vložku, ki je dostopen tudi mikro podjetjem.
Čas je, da stopite korak višje in se pridružite peščici v digitalnem vrhu. Izkoristite priložnost za brezplačni posvet o vaših digitalno marketinških aktivnostih.