nazaj na vse zgodbe

Peugeot – »Ročni ali avtomatski?« Povečanje števila oddanih povpraševanj za 900 %

Kampanjo smo pripravili skupaj z agencijama Futura in Parsek. Naš cilj je bil pridobiti nove kupce Peugeota. Predvsem tiste, ki prisegajo na avtomatike, a premalo vedo o Peugeotovi ponudbi avtomobilov z avtomatskim menjalnikom.

Drugi cilj pa je bil izpostaviti ponudbo, s katero je Peugeot povsem izenačil ceno mesečnega obroka za nakup avtomobila z ročnim menjalnikom z avtomobilom z avtomatskim menjalnikom.

Naročnik o projektu

Gregor Draksler

Peugeot

S podjetjem POINT OUT smo pričeli sodelovati pri urejanju Facebook strani in kmalu nadaljevali še z Instagramom. To sodelovanje je danes preraslo klasične uredniške okvire in skoraj je ni več marketinške akcije, kjer ne bi izredno kreativna ekipa POINT OUT-a dodala svoj digitalni “input”, ki največkrat uspešno povezuje off in on-line medije.

Potek projekta

1

Idejna zasnova

Ugotovili smo, da med ljudmi še vedno krožijo polresnice in miti o avtomatskih menjalnikih, ki temeljijo na izkušnjam in podatkih starih deset ali dvajset let. Te miti se nanašajo predvsem na stroške vzdrževanja, porabo goriva, zmogljivost in dinamičnost vožnje.

Kampanjo smo razdeleli v dve fazi. Krajšo, ki je trejala deset dni, in daljšo, ki je trajala dva meseca.

V prvi fazi smo voznikom želeli na zabaven in eksperimentalen način pokazati, da so razlike glede na menjalnik pravzaprav minimalne ali celo nične. Ob tem smo jih želeli spodbuditi, da sami izrazijo mnenje in povedo, kateri tip avtomobila jim je ljubši.

Po drugi strani pa se veliko kupcev ne odloča za avtomobile z avtomatskim menjalnikom zato, ker so običajno nekoliko dražji. Zato smo v drugi fazi predstavili ponudbo. Peugeot je izenačil ceno mesečnega obroka obeh tipov avtomobilov, odločitev katerega bodo izbrali pa je bila tako povsem na strani kupcev.

2

Spletno mesto rocnialiavtomatski.si

V prvi fazi je bilo na spletni strani poudarek na glasovanju. Ob obisku spletnega mesta so uporabniki lahko glasovali za ročni ali za avtomatski menjalnik. Po glasovanju jim je spletno mesto ponudilo rezervacijo testne vožnje Peugeota 308 z izbranim menjalnikom.

rocnialiavtomatski-1

Za lažjo odločitev so bil na spletni strani na voljo tudi posebej posneti videi, s katerimi smo razbijali mite.

Po preteku prve faze se je spletna stran prilagodila. Prikazani so bili rezultati, izpostavljena je bila ponudba.

rocnialiavtomatski-2

#izpostavljamo

900 %

POVEČANJE POVPRAŠEVANJA

#izpostavljamo

V času kampanje je naročnik beležil do 900 % povečanje v številu oddanih povpraševanj.

3

Komunikacija

Komunikacija je potekala preko veliko različnih kanalov – od televizije, radia in časopisov, do promocije v trgovskih središčih, posebnih spletnih bannerjev in družbenih omrežij.

rocnialiavtomatski-3

4

Rezultati

V času kampanje je naročnik beležil do 900 % povečanje v številu oddanih povpraševanj. Videe si je ogledalo več kot 94.200 ljudi. Preko spletnih pasic smo dosegli več kot 781.000 uporabnikov, ki so realizirali več kot 20.650 klikov. V času trajanja akcije si je več kot 9.000 različnih uporabnikov spletno stran ogledalo več kot 16.000-krat. Skupno smo prejeli več 10.685 glasov.

 

Čas je, da stopite korak višje in se pridružite peščici v digitalnem vrhu. Izkoristite priložnost za brezplačni posvet o vaših digitalno marketinških aktivnostih.