nazaj na vse zgodbe

Oglaševalska kampanja “OMg, rabim Jamieson Mg!”

Kako v današnji poplavi različnih ponudnikov magnezija izstopati in ciljno skupino prepričati, da je prav tvoj magnezij prava izbira?
Z digitalno kampanjo, ob kateri si marsikdo reče “OMg, Mg je rešitev za moje težave”.

Izziv

Naš večletni partner in gigant prehranskih dopolnil, Jamieson, se je na nas obrnil z željo po kampanji, ki bi širše občinstvo seznanila z vsemi prednostmi Jamieson Magnezija.

Na željo naročnika smo tako izpeljali uspešno oglaševalsko kampanjo v Sloveniji in na Hrvaškem, ki je zabeležila odlične rezultate. Če te zanima, kateri rezultati so nas navdušili, beri dalje.

 

Naročnik o projektu

Maja Žlembergar

Carso Pharm

Navdušeni smo nad delom agencije POINT OUT. So vsestranski strokovnjaki za digitalni marketing. Njihova podpora presega običajne okvirja sodelovanja z agencijo, saj delujejo kot del naše ekipe. Vedno nam pomagajo izboljšati naš digitalni nastop s prilagojenimi rešitvami.

Strategija

Jamieson je eden izmed vodilnih ponudnikov prehranskih dopolnil na slovenskem trgu, v svojem portfelju pa med drugim ponuja kar 6 različnih magnezijevih izdelkov. Ker je skrb za dobro počutje ljudem vedno bolj pomembna in je ponudnikov prehranskih dopolnil, predvsem magnezija, vedno več, si je Jamieson zaželel kampanje, s katero bi izstopal iz množice.

Glavni cilj naše kampanje je bil tako javnost seznaniti s številnimi pozitivnimi učinki magnezija, prav tako pa predstaviti specifike različnih magnezijevih izdelkov, ki v kombinaciji z različnimi vitamini in minerali odgovarjajo na specifične potrebe.

Vsebina

Kampanja je trajala dva meseca in sicer od začetka maja do konca junija 2022, v okviru te pa smo uporabili večkanalni pristop.

Znano besedno kratico OMG, ki jo ljudje najpogosteje izrečemo takrat, ko tarnamo ali izvemo nekaj šokantnega, smo na zabaven način povezali z Mg (magnezijem) in težavami, ki jih pomaga odpravljati. V krovnemu videu kampanje in drugih oglaševalskih materialih smo tako skozi odbite OMg trenutke ponazorili tipične bolečine ljudi in razkrili, da so tukaj za vse, ki še ne vedo, da rabijo Jamieson Magnezij. V želji, da spodbudimo interakcijo z blagovno znamko, smo kreirali tudi spletni kviz, preko katerega lahko ljudje ugotovijo, kateri Jamieson Magnezij je pravi zanje.

Med drugim smo pri izvedbi sodelovali tudi z radijsko postajo Hitradio Center, ki je kampanjo podprla tako v etru kot na svojih družbenih omrežjih. Ambasador OMg kampanje je postal uveljavljen radijski voditelj na Hitradiu Center in spletni vplivnež, Alen Podlesnik. Z zabavnimi in poučnimi videi je sledilce na družbenih omrežjih ozaveščal o pozitivnih učinkih magnezija v OMg trenutkih, pojavljal pa se je tudi v oglaševanih videih.

Rast

V Sloveniji so glavni del oglaševanja predstavljali Google video oglasi, oglaševanje pa je sicer potekalo tudi s pomočjo Google Search, Display in Discovery oglasov. Google video oglaševanje smo razdelili na dva sklopa: prvi sklop je predstavljal krovni video,
medtem ko so drugi sklop predstavljali tematsko obarvani videi.

Velik del oglaševanja je bil izveden tudi na Facebooku. Facebook bila kampanja razdeljena v tri oglaševalske faze. V prvi fazi smo oglaševali krovni video kampanje. V drugi fazi smo ljudi poskušali doseči z dvema tipoma oglasov. Prvi tip oglasov so bili t. i. traffic oglasi, s katerimi smo osebe, ki smo jih targetirali v sklopu prve faze, preusmerili na kviz, s pomočjo katerega so lahko poiskali pravi magnezij zase. Drugi tip oglasov so bili video oglasi, s katerimi smo nagovarjali ljudi s specifičnimi težavami. Tudi ti oglasi so peljali na kviz, a njihov primarni cilj je bil doseg čim večjega števila ljudi, ki bi se prepoznali v oglasu in bi jih lahko v tretji fazi usmerili na spletno stran carso.si. V zadnji fazi smo izvajali prikazovanje oglasov, katerih cilj je bil čim več oseb pripeljati na produktne strani z namenom, da bi opravili spletni nakup enega izmed izdelkov.

Rezultati

V prvi fazi oglaševanja smo na slovenskem trgu s Facebook oglasi dosegli več kot 140.000 ljudi, vsaj polovico video oglasa pa si je ogledalo več kot 130.000 ljudi. V drugi fazi oglaševanja smo dosegli skoraj 187.000 ljudi in na spletno stran pripeljali več kot 1500 oseb. Oglaševanje je teklo tudi na oglaševalski platformi Google Ads, kjer smo uspešne rezultate zabeležili predvsem z video oglasi. Krovni video je dosegel skoraj 370.000 oseb in zbral več kot 5000 klikov na oglas. S tematskimi videi, ki so naslavljali specifične težave, pa smo dosegli skoraj 490.000 ogledov.

OMg! Kreativni oglas je šel preko meja, dobesedno! Navdušil je predstavnike znamke Jamieson v Romuniji in lokaliziran zaokrožil tudi po tamkajšnjih digitalnih kanalih.

Čas je, da stopite korak višje in se pridružite peščici v digitalnem vrhu. Izkoristite priložnost za brezplačni posvet o vaših digitalno marketinških aktivnostih.