nazaj na vse zgodbe

Black friday: Prodajo izboljšali za več kot 62 %

Naročnik se je na nas obrnil z željo po kampanji, s pomočjo katere bi oglasi izstopali iz množice ostalih Black Friday kampanj. Naš cilj je bil povečati prodajo v spletni trgovini LCHF Style — kar nam je tudi uspelo, saj smo, v primerjavi z lanskoletno kampanjo, prodajo izboljšali za več kot 62 %!

Te zanima, kako? Beri dalje.

Izziv naročnika

LCHF Style je spletna trgovina, ki se ukvarja s prodajo visokokakovostnih živil (in dodatkov) za izboljšan življenjski stil po načelu LCHF in KETO prehrane. V spletni ponudbi najdemo tako izdelke drugih proizvajalcev, kot tudi izdelke lastne blagovne znamke. Spletna trgovina na spletu odlično deluje, saj je v lanskem letu prejela tudi nagrado “Shoppers mind”, in sicer “1st People’s Choice Award”. To pomeni, da so imeli, tik po opravljenem nakupu, kupci o njej najboljše mnenje.

Cilj Black Friday kampanje je bil razveseliti kupce z nižjimi cenami živil visoke kvalitete, predvsem pa s pomočjo oglaševanja povečati prodajo lastne znamke Live & Love.

Naročnik o projektu

Matej Lutar

LCHF Style

Povečanje obsega prodaje na BLACK FRIDAY je glede na številne kampanje konkurenčnih ponudnikov v tem terminu prav posebni izziv. Z agencijo POINT OUT smo zastavljeni cilj dosegli in krepko presegli! S pravo strategijo pristopa k izzivu smo tudi pridobili številne nove kupce, ki ostajajo v naši spletni trgovini še naprej!

Potek projekta

1

Strategija

Teden velikih popustov ali drugače rečeno Black Friday je za vsa podjetja zelo pomemben. V tem času lahko podjetja generirajo visoko stopnjo prodaje in povečujejo svojo prepoznavnost. Cilj letošnje LCHF Style kampanje je bil preseči rezultate lanske Black Friday kampanje, ki je v letu 2019 prav tako potekala izključno prek spleta.

Z oglasi nismo želeli targetirati le tistih, ki se poslužujejo LCHF ali KETO načina prehranjevanja. Targetirali smo različne ciljne skupine, vsem pa je skupna želja po zdravi prehrani in uravnoteženem življenju. Naš cilj je bil ponudbo iz spletne trgovine približati vsem, ki si želijo zdravega življenja in s tem pridobiti nove kupce — kar nam je tudi uspelo.

2

Vsebina

S kampanjo smo predstavili izdelke iz lastne linije naročnika — LCHF Live & Live. Oglaševalska kampanja je med 23. in 30. 11. 2020 potekala na družbenih omrežjih Facebook in Instagram.

Facebook in Instagram oglasi

Razdelili smo jo v dve vsebinski fazi in pripravili različne kreative oglasov. Ciljno skupino smo targetirali s pomočjo štirih različnih kreativ. V prvi fazi smo ljudi ciljali s pomočjo kreativ, ki so se nanašale na samo kampanjo. V drugi fazi pa smo želeli pritegniti pozornost vseh, ki so spletno stran lchf-style.si že obiskali, zato smo pripravili grafike z mnenji zadovoljnih uporabnikov.

Kupci so ob nakupu na “cyber monday” prejeli tudi praktično darilo ob nakupu — brezplačno masko. V sklope vsake izmed faz smo pripravili različne kreative, s katerimi smo ciljali posameznike. Tako v prvi kot drugi fazi smo ljudi targetirali z dvema različnima kreativama, vsaka pa je bila izdelana tako v statični kot video obliki.

Oglasi za Facebook in Instagram

Cilj je bil ustvariti izstopajoče oglase, ki na časovnici pritegnejo pozornost kupca. Za to smo poskrbeli s pastelnimi barvami, premikajočimi se elementi in ustreznimi pozivi.

3

Rast

Kampanja je potekala v sklopu Facebook prikaznega omrežja in je vključevala Facebook in Instagram oglaševanje. Prodajno kampanjo smo razdelili v dve fazi. V prvi fazi smo ciljali predvsem tiste, ki izkazujejo interes za različne oblike zdravega prehranjevanja in LCHF oz. keto prehranjevanja. Vključili smo tudi del občinstva iz sredine prodajnega lijaka, tj. ljudi, ki so prek različnih kanalov že vstopili v interakcijo z znamko. V drugi fazi smo izvajali remarketing vseh tistih, ki so obiskali akciji prilagojeno pristajalno stran.

 Z oglasi smo uspešno targetirali ciljno skupino in za več kot polovico presegli zastavljene cilje in s tem tudi rezultate lanske Black Friday kampanje.

#izpostavljamo

62 %

višja prodaja

#izpostavljamo

V primerjavi z lanskim letom smo prodajo izboljšali za več kot 62 %.

Rezultati

Kampanja je skupaj ustvarila povprečni ROAS 24,04. Glede na lansko leto smo prodajo izboljšali za več kot 62 %. Prav tako smo za skoraj 42 % povišali število transakcij — predvsem na račun tega, da smo uspeli privabiti nove kupce, ki pred tem niso kupovali na lchfstyle.si.

Z dobro kombinacijo obljube vrednosti in dejanske vsebine na spletni strani smo uspeli povišati tudi stopnjo konverzij — za skoraj 30 % in povprečno vrednost košarice za več kot 14 %.

Prikaz analitike kampanje za črni petek

Čas je, da stopite korak višje in se pridružite peščici v digitalnem vrhu. Izkoristite priložnost za brezplačni posvet o vaših digitalno marketinških aktivnostih.