nazaj na vse zgodbe

Winter Delights: Najuspešnejša faza kampanje ustvarila ROAS 128

Naročnik je želel kampanjo, ki bo v času božično-novoletnih praznikov izstopila iz množice oglasov in ustvarila čim večjo prodajo. Targetirali smo različne cilje skupine — vsem pa predstavili posebno ponudbo, ki je vključevala nižje cene najbolj prodajanih produktov.

ek winter delights facebook oglaševanje

Naročnik o projektu

Atila Gobor

EKWB

POINT OUT has been our no. 1 go-to digital marketing agency for the past three years. They are offering a full range of services like running ad-campaigns, e-commerce optimization, performance analysis of all digital marketing related topics while also fully devoting their time to the customer (read: working after hours).

 

Izziv naročnika

 

Naročnik, ki je z nami ustvarjal tokratno zgodbo o uspehu, je EKWB, inovativno tehnološko podjetje, ki zagotavlja celotno ponudbo izdelkov za vodno hlajenje računalniških komponent.

EKWB je v času božično-novoletnih praznikov želel razveseliti svoje kupce. Podjetje je zato pripravilo posebno akcijsko ponudbo, ki je vključevala nižje cene njihovih najbolj prodajanih produktov.

 

Potek projekta

1

Naš premislek

Čas božično-novoletnih praznikov je za podjetje EKWB zelo pomemben. Prvi razlog je precej logičen — v decembrskem času ljudje radi kupujemo darila tako za naše ljubljene kot tudi zase. Drugi razlog pa se skriva v sejmu Ces, največjem sejmu zabavne elektronike na svetu, ki je potekal ravno v času naše kampanje. Na Cesu se vsako leto zbere skoraj 200.000 ljubiteljev elektronike. Ti si ogledujejo, kaj ponujajo veliki tehnološki igralci v novem letu, katere tehnološke novosti so zaznamovale staro leto in katere elektronske naprave predstavljajo gostujoča podjetja.

2

Izvedba

Celotna kampanja je na Facebooku potekala od 22. decembra 2018 do 7. januarja 2019. Razdelili smo jo v 3 faze, ki so potekale v skladu s prodajnim lijakom, in vanjo skupno vložili 3.170 €.

ek witer delights oglasi

V posameznih fazah smo targetirali različne cilje skupine. V prvem delu smo z oglaševanjem želeli doseči tiste, ki še nikoli niso vstopili v interakcijo z EKWB-jem. Targetirali smo predvsem ljubitelje računalniških igric, računalniških komponent in dodatne računalniške opreme ter tiste, ki jih zanima vodno hlajenje. Šele v drugi fazi smo z oglaševanjem želeli doseči tiste, ki poznajo podjetje EKWB ali pa so z njim že bili v kakršnemkoli stiku (obiskovalci njihove spletne strani, družbenih omrežij …)

#izpostavljamo

5x

VIŠJA KONVERZIJA

#izpostavljamo

V času kampanje je naročnik zabeležil 5x večjo stopnjo konverzije.

3

Rezultati

Vse 3 kampanje so skupaj ustvarile 143.000 € prihodkov in povprečni ROAS 45, v najuspešnejši fazi kampanje pa je ta znašal kar 128 .

ROAS (ang. Return on Ad Spend) bi lahko v slovenščini poimenovali donosnost oglaševanja. Kaže uspešnost oglaševalskih kampanj. Višji kot je, bolj je oglaševanje učinkovito. To pomeni, da smo za vsak evro marketinškega vložka prejeli 45 ‎€.

V celotni kampanji Winter Delights je bilo povprečje nakupa za skoraj 110 EUR višje kot običajno, stopnja konverzije pa se je povišala za 5x.

 

Čas je, da stopite korak višje in se pridružite peščici v digitalnem vrhu. Izkoristite priložnost za brezplačni posvet o vaših digitalno marketinških aktivnostih.