nazaj na vse zgodbe

Črni petek: Iz 1 € marketinškega vložka naredili 56,6 € prodaje

Kako oblikovati črni petek kampanjo, da bo izstopila iz množice in ustvarila čim večjo prodajo?

crni petek

Naročnik o projektu

Atila Gobor

EKWB

POINT OUT has been our no. 1 go-to digital marketing agency for the past three years. They are offering a full range of services like running ad-campaigns, e-commerce optimization, performance analysis of all digital marketing related topics while also fully devoting their time to the customer (read: working after hours).

 

Izziv naročnika

 

Naročnik EKWB, inovativno tehnološko podjetje, ki ponuja celotno ponudbo izdelkov za vodno hlajenje računalniških komponent, je za črni petek pripravil posebno znižanje.

Na nas so se obrnili z željo, da zanje pripravimo performance marketinško kampanjo, ki bo v času črnega petka privabila čim večje število kupcev oz. sodegla čim večjo prodajo.

 

Potek projekta

 

Naš premislek

Črni petek (ang. black friday) je v zahodnem svetu največji potrošniški praznik, ko večina podjetij svojim storitvam in izdelkom zniža ceno. Praznik izhaja iz Amerike, vsako leto pa se praznuje na petek, ki sledi Zahvalnemu dnevu (ang. Thanksgiving Day).

 

Izvedba

Celotna kampanja je na Facebooku potekala od 21. do 27. novembra 2018. Zavedali smo se, kako pomembno je, da v tem času dosežemo pravo ciljno skupino.

EKWB namreč prodaja nišne produke, zato je zelo pomembno, da se oglasi prikazujejo tistim, ki produkt dejansko potrebujejo. Hkrati smo se morali soočiti še z eno prepreko, saj je v času črnega petka ponudba zelo velika.

Kako torej ustvariti izstopajoč oglas, ki bo dosegel pravo ciljno skupino?

Z oblikovanjem specifičnih ciljnih skupin, česar smo se poslužili tudi sami. Prilagoditev ciljnih skupin nam je pomagala, da se oglasi niso izgubili v poplavi ostalih akcij v času črnega petka.

Izbrano področje ciljnih skupin so bili zahodni trgi (ZDA, Kanada, Nemčija, Britanija, Avstralija).

Celotno kampanjo smo efektivno razdelili na 3 kamapnje — Engagement, Traffic in Conversion kampanje — ki so potekale s pomočjo Ads Managerja.

 

Rezultat

 

Vse 3 kamapnje so ustvarile povprečni ROAS 56,5.

ROAS (ang. Return on Ad Spend) bi lahko v slovenščini poimenovali donosnost oglaševanja. Kaže uspešnost oglaševalskih kampanj. Višji kot je, boljša je efektivnost oglaševanja. To pomeni, da smo za vsak evro marketinškega vložka prejeli 56,5 ‎€.

Najuspešnejša je bila zadnja, Conversions kampanja. Spodbudila je 304 nakupe od skupnih 459.

 

 

Čas je, da stopite korak višje in se pridružite peščici v digitalnem vrhu. Izkoristite priložnost za brezplačni posvet o vaših digitalno marketinških aktivnostih.