Za naročnika Cisco Slovenija in njihovega distributerja opreme RRC BT smo izdelali in izvedli spletno kampanjo. Predmet kampanje je bila strežniška oprema za mala in srednje velika podjetja.
To je bila pravzaprav prva kampanja, s katero je naročnik želel vstopiti v svet digitalnega marketinga na slovenskem trgu in svojo ponudbo predstaviti preko spleta.
S POINT OUT ekipo že več kot 2 leti sodelujemo pri pozicioniranju Cisco in Meraki tehnoloških rešitev preko digitalnih kanalov ter medijev. Z ekipo smo zasnovali in izvedli že kar nekaj projektov, pri čemer so bili vsi projekti vedno znova izvedeni na visokem strokovnem nivoju. Ekipa se je izkazala s proaktivnim pristopom, naprednimi rešitvami in znanjem, ki jih v tej industriji srečaš zelo redko.
V fazi načrtovanja digitalne kampanje smo se odločili, da bomo ciljno publiko – direktorje in odločevalce v podjetju – nagovarjali preko pristajalne strani. Na spletni strani smo želeli izpostaviti glavne prednosti Cisco UCS Mini strežniške opreme, obiskovalcem ponuditi realen vpogled v prihranke ob implementaciji strežniške tehnologije na primeru podjetja in jim ponuditi brezplačno svetovanje.
Izdelati smo želeli pristajalno stran, ki bi se v prvi vrsti osredotočala na pridobivanje kontaktov ciljne publike, vendar pa zaradi omejenosti nekaterih ključnih gradiv s strani naročnika, tovrstne strani ni bilo mogoče izdelati.
Koncept pristajalne strani smo najprej začrtali s t.i. wireframi (digitalnimi skicami), ki smo jih uskladili z naročnikom. Ob potrditvi zasnove pristajalne strani je prišla na vrsto 2. faza, in sicer oblikovanje. Po potrjeni oblikovni zasnovi strani pa se je naša ekipa lotila še programiranja in postavitve spletne strani – www.ciscoucsmini.si.
Komunikacija kampanje je bila razdeljena na online in offline komunikacijske kanale, središče kampanje pa je predstavljalo izdelano spletno mesto.
Za online komunikacijo smo izbrali Google prikazno omrežje (spletne pasice) in iskalni marketing, pri čemer so se oglasi prikazali le, ko je uporabnik vpisal vnaprej določene ključne besede. Komunikacijo smo nadgradili še z uporabo remarketinga, kar pomeni, da so se oglasi prikazovali vsem uporabnikom po tem, ko so že obiskali spletno mesto. S tem smo želeli povečati zavedanje in priklic Cisco strežniške opreme.
Celotna komunikacija je bila podprta s targetiranim emailingom med izbranimi potencialnimi podjetji, vanj pa je bila vključena tudi povezava do spletnega mesta. Dodatne aktivnosti so se nanašale na izvedbo Cisco dogodka in prisotnost promocijske ekipe na različnih poslovnih konferencah.
Celotna komunikacija je vodila do pristajalnega spletnega mesta, ki je uporabnikom ponudil celovit pregled nad Cisco strežniško rešitvijo.
Čas je, da stopite korak višje in se pridružite peščici v digitalnem vrhu. Izkoristite priložnost za brezplačni posvet o vaših digitalno marketinških aktivnostih.