nazaj na vse zgodbe

V prvem valu celoletne kampanje za E 3 presegli vse KPI-je

Postavljeni smo bili pred izziv, kako osvežiti kampanjo, ki uporabnikom predstavlja in približuje samoumevno dobrino — elektriko — na zabavnejši, posreden, neprodajni način?

Celoletna digitalna kampanja e3

Naročnik o projektu

Tjaša Nemec

E 3

Naš projekt #brezelektrike smo tokrat zaupali agenciji POINT OUT, ki nam je predlagala zabavno plat zgodbe #brezelektrike nadgraditi s poglobljenimi članki, nasveti in intervjuji s strokovnjaki z našega področja. Navdušeni smo nad strokovnostjo ekipe, njihovo natančnostjo, idejami. Cenimo njihovo hitro dojemanje naše dejavnosti, ki je sicer v vsakdanjem življenju nujna, ne pa zelo priljubljena tema pogovora. Digitalno kampanjo uspešno peljemo že več mesecev in se veselimo odličnih rezultatov.

Izziv naročnika

 

Naročnik, dobavitelj električne energije E 3 je želel nadaljevati projekt #brezelektrike, ki ga je podjetje izvajalo že v preteklosti. Namen projekta je bil uporabnikom predstaviti in približati dobrinoelektriko — ki jo ima večina za samoumevno in se njene prave vrednosti redko zaveda. Predstaviti so jo želeli na neprodajni, zabaven način skozi vsebino in zgodbe. Naročnik je sicer želel ohraniti namen in osrčje kampanje, a želeli so zasnovo in izvedbo nove kreativne digitalne kampanje, s katero bi pritegnili širši krog ljudi kot v preteklosti.

Glavna cilja sta bila povečanje prepoznavnosti E 3 in subtilno generiranje prometa na spletno stran, kjer se bi uporabniki nadalje spoznavali z znamko in njeno ponudbo.

 

Potek projekta

1

Idejna zasnova

Ker elektriko uporabljajo prav vsi, smo se odločili, da k uporabnikom pristopimo z besedami in glasovi Slovencev, ki bodo predstavljeni v video formatu na družbenih omrežjih.

S hudomušnostjo smo želeli Slovence opozarjati na samoumevnost električne energije in jih izzivati z vprašanji o življenju #brezelektrike.

2

Oblikovanje lijaka

Uporabniki na družbenih omrežjih najprej stopijo v interakcijo z znamko na zabaven način, ki vsebinsko pritiče družbenemu omrežju. Gre za minutne videe z odgovori Slovencev na vprašanja o življenju #brezelektrike.

Uporabniki so pozvani, da glasujejo za svoj najljubši odgovor na spletni strani. Ob glasovanju so jim na voljo koristni prispevki, vezani na temo videa.

S povezovanjem vsebin s paketi naročnika E 3 pa se še bolj podrobno spoznajo z znamko in njeno ponudbo.

Spletno glasovanje v interaktivni kampanji

Na podlagi remarketinga ponudbe obiskovalcem strani pa dosežemo še zadnjo stopnjo, ki dodatno opozarja na znamko in poznavalci potencialno prestopijo v kupce.

3

Izvedba

Kaj smo za naročnika pripravili?

Zasnova kampanje

Kampanjo smo zasnovali za celotno leto 2019 s tremi intenzivnimi valovi – spomladanskim, poletnim in jesenskim. Spomladanski val je vključeval tudi nagradno igro ob glasovanju na pristajalni strani.

Redesign pristajalne strani

Pripravili smo dizajn pristajalne strani kampanje, ki je temeljil na učinkoviti uporabniški izkušnji. Hkrati pa pripravili besedila ter bannerje za pristajalno stran.

Vsebinski marketing celoletne digitalne kampanje

Vsebinski načrt

Oblikovali smo celoletni vsebinski plan videov (9 videov) in prispevkov (18 prispevkov) na podlagi SEO raziskave.

Produkcija vsebine

Kreairali smo scenarije, posneli videe in poskrbeli za postprodukcijo. Spisali smo 18 SEO prijaznih blog zapisov. Pripravili smo tudi vse Facebook objave, ki so se vezale na bloge in videe.

Oglaševalski načrt

Pripravili smo načrt in ves material za oglaševanje na Facebooku, Instagram storyju in YouTubu. Hkrati pa skrbeli za operativo ter konstantno optimizirali kampanje.

#izpostavljamo

11.000

OGLEDOV STRANI

#izpostavljamo

Od marca do aprila si je pristajalno stran ogledalo 11.000 ljudi.

4

Rezultat

 

V prvem valu, ki je trajal od marca do aprila, smo z 25 % manj porabljenega proračuna kot je bil predviden, dosegli dobrih 160.000 ljudi na družbenih omrežjih, zagotovili 11.000 ogledov pristajalne strani, kjer je bil bounce rate le 34 %. Od pričakovanih 1000 glasov je v glasovanju na strani v prvem valu sodelovalo cca. 1700 uporabnikov.

KPI-ji so bili zastavljeni v skladu z lanskimi rezultati kampanje (od 0.5 do 1x višji). V zgolj dveh mesecih smo skoraj dosegli celoletne KPI-je, kar pomeni, da so bili za dano obdobje krepko preseženi.

Čas je, da stopite korak višje in se pridružite peščici v digitalnem vrhu. Izkoristite priložnost za brezplačni posvet o vaših digitalno marketinških aktivnostih.