Naročnik je na slovenskem trgu želel lansirati tujo blagovno znamko. Potreboval je pomoč pri oglaševanju in upravljanju profilov na Facebooku in Instagramu.
We started our cooperation with POINT OUT right after we decided to expand to the Slovenian market. We tried to select the right agency carefully and we succeed. POINT OUT is the best agency we could choose. They can handle creating and optimizing performance campaigns with great results but also building a strong community through social media channels. They are a young, friendly and highly motivated team coming up with smart solutions continuously. Thanks to their ideas we started growing immediately and even faster than expected! We gladly recommend cooperating with POINT OUT as we think there are not so many other Slovenian digital agencies reaching their qualities.
Astratex, vodilna spletna trgovina s spodnjim perilom v centralni in vzhodni Evropi, je načrtovala vstop na slovenski trg. Iskali so partnerja, ki bi jim pomagal z digitalnim oglaševanjem, predvsem preko oglasov na Googlu in Facebooku, ter upravljanjem družbenih omrežij Facebook in Instagram.
Za naročnika smo pripravili celostni nastop s ciljem vstopa na slovenski trg, ampak tudi s končnim ciljem postati številka 1 na področju spletnih trgovin s spodnjim perilom v Sloveniji.
Kljub temu da je glavnina dela zajemala oglaševanje na Facebooku in Googlu ter upravljanje družbenih omrežij, smo sodelovali pri optimizaciji nakupne oz. uporabniške izkušnje ter celotne kupčeve odločitvene poti.
Ob začetku sodelovanja so bila postavljena pričakovanja s strani naročnika in eden najpomembnejših ciljev je bil končni ROAS – Return on Ad Spend med 3 in 5.
ROAS bi lahko v slovenščini poimenovali kot donosnost oglaševanja, poenostavljeno pa koliko prodaje se je generiralo za vsak porabljen evro v oglaševanju. Podjetjem je ROAS pomemben, ker kaže na uspešnost oglaševalskih kampanj, višji kot je, boljša je efektivnost oglaševanja.
Presegli smo ga v pol leta poslovanja Astratexa na slovenskem trgu.
K rezultatom je prispeval vsak element nastopa na spletu, a največjo vrednost je imelo oglaševanje.
Veliko pozornosti smo namenili “mikro optimizaciji” kampanj. V začetnih mesecih smo na Googlu vsak dan spremljali dogajanje, in konstantno prilagajali ključne besede. Na Facebooku smo začeli z več različnimi ciljnimi skupinami in sproti odstranjali slabše. Spremljali in spreminjali smo tudi starostne skupine, saj so se različno obnesle na različnih kampanjah.
Veliko zaslugo pripisujemo neprestanemu spremljanju podatkov in analiziranju. Vsaka, četudi manjša nastavitev v Google Ads ali Facebook Ads Managerju lahko naredi razliko.
#izpostavljamo
PRESEŽEN CILJ
V prvih šestih mesecih smo cilje presegli za več kot 28%.
Kot rečeno smo končni zastavljeni cilj – ROAS med 3 in 5 – presegli v prvih šestih mesecih.
V prvi polovici leta 2019 smo naročniku “prihranili” skoraj 5.000 evrov v oglaševalskih stroških, s tem ko smo presegli njihove cilje. Drugače rečeno – ob vloženem denarju smo prodali za več kot 15.000 evrov več izdelkov, kot je bilo pričakovano. Cilje smo presegli za več kot 28%.
Sicer pa je naročnik postavljal tudi mesečni pričakovani ROAS. Najuspešnejša tedenska kampanja na Facebooku je imela ROAS 8,08, v celotnem mesecu maju pa je bil ROAS 5,25. Podrobneje so rezultati vidni v spodnjih grafih, ki kažeta pričakovani ROAS s strani naročnika in dejanski končni ROAS za posamezen mesec na Facebooku in Googlu.
Kot pa je razvidno iz grafov, je trend pozitiven tudi za naprej.
Pričakovane ROAS smo presegli vsak mesec, z razliko meseca januarja na Facebooku, kjer smo za začetni zagon kampanje večinoma optimizirali za prepoznavnost znamke (angl. brand awareness).
Čas je, da stopite korak višje in se pridružite peščici v digitalnem vrhu. Izkoristite priložnost za brezplačni posvet o vaših digitalno marketinških aktivnostih.