Kako spremeniti ime, podobo, identiteto in fizični prostor svoje znamke, a pri tem ne izgubiti obstoječih strank ali oškodovati svojega ugleda?
Nekdanji dentalni center Clarus, uveljavljeni ponudnik v Ljubljani in širši okolici, je prešel v roke novih lastnikov. Skupaj z ekipo sta se obrnila na nas, saj sta želela preoblikovati identiteto dentalnega centra in storitveno znamko repozicionirati v Lotus dentalni center.
S predstavniki podjetja smo najprej izvedli strateško delavnico, na kateri smo s taktičnimi vprašanji začrtali zemljevid nove znamke Lotus. Spoznali smo razmišljanje in vizijo novih lastnikov in opredelili najbolj donosne storitve za njihovo poslovanje. V poglobljenem pogovoru smo zbrali ključne informacije o obstoječih in najbolj tipičnih strankah ter pridobili strateške uvide v panogo in direktne konkurenčne ponudnike dentalnih storitev v Sloveniji.
V zakup smo vzeli oba vidika. Najprej smo analizirali trg in konkurenco ter ugotovili, da se skoraj vsi zobozdravstveni centri usmerjajo v komunikacijo vseh storitev, kar podpirajo s ključnim sporočilom “vse na enem mestu”. Nato smo se poglobili v psihologijo potrošnika in dognali strahove in pričakovanja strank – in kaj vpliva na njihovo izbiro ponudnika. To je bilo izhodišče za oblikovanje person ključnih ciljnih skupin.
V strategiji smo strnili naše ugotovitve in oblikovali predlog pozicioniranja znamke, ki v središče postavlja stranke. Večina ljudi se namreč med obiskom zobozdravnika sooča s strahom, nerazumevanjem in posledično slepim zaupanjem.
Lotus dentalni center je odločen, da to spremeni, saj verjame v življenje z velikim nasmehom.
Lotus smo pozicionirali kot prvorazredni dentalni center, ki na prvo mesto postavlja dobro počutje strank in jih opolnomoči z znanjem. To je razlog, ki prepriča v izbiro, in to je Lotusova filozofija, ki se odraža na vsaki točki strankine poti do zdravega nasmeha – s prostori, ki sproščajo, z individualnim posvetom v ločenem lounge prostoru, z računalniško vizualizacijo končnega rezultata, ki ga stranke vidijo, še preden sedejo na stol.
Zanje smo oblikovali edinstven model delovanja, ki ne pojasnjuje samo njihovega holističnega pristopa, temveč v obliki 4 stebrov podpira tudi najbolj donosne storitve. Lotus dentalni center namreč ne obravnava le vidnih težav. Zdravljenje vedno začne pri koreninah – z lasersko terapijo proti paradontalnim boleznim, in nadaljuje nad površjem, z ortodontijo, estetskimi storitvami in ustno higieno.
Z repozicioniranjem blagovne znamke se je za nas pojavila potreba po oblikovanju nove marketinške strategije. Pri agenciji POINT OUT smo bili navdušeni nad njihovim celovitim pristopom, ki so ga uporabili – od raziskovanja do implementacije. Njihova ekipa je kompetentna, zavzeta in osredotočena na rezultate. Zahvaljujoč njihovi marketinški strategiji smo doživeli občuten porast baze strank, večjo prepoznavnost blagovne znamke in opazno izboljšanje prodaje. POINT OUT za nas ni le agencija, temveč jih dojemamo kot ključnega partnerja pri našem uspehu.
V okviru strategije znamčenja in marketinga smo opredelili arhetip znamke, ki deluje kot vodilo za komunikacijo in pojavnost znamke na trgu, ter opredelili osrednje vrednote znamke.
To je bilo izhodišče za komunikacijski koncept, ki je vseboval pozicijski slogan znamke in ključna komunikacijska sporočila, ki izhajajo iz bolečin ljudi in predstavljajo Lotusovo filozofijo.
Identiteto smo prelili tudi v celostno grafično podobo. Ustvarili smo unikaten logotip, ki s simboliko zoba v objemu lotusovega popka ponazarja holističen pristop, prerojenost, življenje in rast. Z mehkimi teksturami in nežnimi pastelnimi barvami pa smo ujeli empatijo, mehkobo in varnost, ki jo stranke izkusijo v Lotus dentalnem centru.
Komunikacijska sporočila smo skupaj z vizualno podobo uspešno prenesli na marketinške kanale znamke. V okviru rednega mesečnega sodelovanja smo prevzeli vlogo strateškega poslovnega svetovalca in načrtovalca marketinških aktivnosti.
Pripravili smo SEO analizo in koncept ter vsebinsko in oblikovno zasnovali novo spletno stran, ter vodili njen razvoj v sodelovanju z zunanjo produkcijsko ekipo.
Oblikovali smo avtomatizirani e-mailing sistem, ki temelji na CSR sistemu, pri vzpostavitvi katerega smo delovali kot svetovalec med partnerjem in zunanjim izvajalcem.
Kreirali smo strategijo nastopa in prevzeli vodenje družbenih omrežij Facebook, Instagram in TikTok ter načrtovali in vsebinsko zasnovali e-mailing Lotus dentalnega centra.
Izdelali smo predstavitveni video, ki povzema filozofijo znamke in njihov pristop. Pri snovanju scenarija smo, tako kot Lotus dentalni center, v ospredje postavili zorni kot strank in bolečine, s katerimi se soočajo pri obisku zobozdravnika.
Zasnovali smo kratkoročne in dolgoročne marketinške taktike, ki vključujejo oglaševanje v okviru Meta in Google platforme, redno sodelovanje z influencerji in pojavnost v medijih.
Rezultati so potrdili uspešnost marketinške strategije v praksi, saj je letni prihodek Lotus dentalnega centra zrasel za več kot 55 %.
Čas je, da stopite korak višje in se pridružite peščici v digitalnem vrhu. Izkoristite priložnost za brezplačni posvet o vaših digitalno marketinških aktivnostih.