Top 5 trendov v digitalnem marketingu za leto 2018 [POINT OUT Weekly #50]

Dobro smo že zakorakali v leto 2018, a letošnje digitalne marketinške trende še lahko ujameš.

In priporočljivo je, da jih ali pa si z njimi vsaj na tekočem in načrtuješ njihovo implementacijo.

Trendov je precej, mi smo se za ta namen osredotočili na 5 najbolj izstopajočih.

1. Video, video, video, …

Ta trend se je začel že v lanskem letu, v letu 2018 pa se bo še bolj razcvetel.

Ne glede na digitalni kanal oziroma družbeno omrežje, v vsakem primeru bodi usmerjen v video.

Samo za primer – na YouTubu se vsak dan pogleda za 1 miljardo ur video posnetkov, uporabniki Facebooka pa dnevno vidimo več kot 8 milijard videov. Številke so res ogromne.

Videi postajajo tudi vse bolj raznoliki, kar ustvarja čedalje več priložnosti. Ne pozabi pa, da moraš video prilagajati mobilnemu telefonu, ki postaja čedalje bolj priljubljen prostor za gledanje.

2. Zasebnost in omejevanje zbiranja podatkov

25. maja v veljavo stopi GDPR – splošna uredba o varstvu osebnih podatkov. Ta bo do neke mere zagotovo spremenila, kako zbiramo podatke.

Zakaj je to tako pomembno?

Kazni so enormne. Tudi do 20 milijonov evrov.

Ključne točke oziroma spremembe nove uredbe:

3. Eksplozija influencer marketinga

Influencer marketing oziroma marketing vplivnežev je že nekaj časa v porastu, največji vplivneži pa so tudi že v Sloveniji zasičeni oziroma prezasedeni.

Na tem segmentu se zato pričakuje vzpon mikro influencerjev, saj so realno gledno cenejši, a hkrati bolj avtentični. Vplivneži bodo tako pridobili čedalje večjo moč napram znamkam, ki se bodo zanje praktično borile. Z njimi namreč gradijo lastno avtentičnost.

Kaj pa pravijo številke?

94 % znamk je zaznalo pozitiven vpliv influencerjev, 71 % ljudi pa pravi, da influencerji vplivajo na njihov nakup.

Obetavno, a ne?

Svetujemo pa, da se ne zaletiš z glavo skozi zid, ampak vplivneže premišljeno vključiš v vaš marketinški splet.

4. Chatboti

Uporabniki so danes v digitalnem okolju čedalje bolj neučakani. Chat roboti pa servirajo ravno temu. Veliko bolj so instantni in tako lahko uporabniki informacije dobijo v kateremkoli trenutku. Takrat, ko jim ustreza.

Trenutno se v glavnem uporabljajo za customer support oz. podporo uporbnikom, v prihodnje pa lahko pričakujemo, da bomo z njimi vstopali v bolj naravno komunikacijo. Uporabni so tudi kot nadomestek email marketingu.

V videu pa si oglej še dobre primere že uveljavljenih chat robotov in kje lahko zgradiš svojega.

5. Umetna inteligenca in strojno učenje

Umetna inteligenca se že sedaj uporablja pri izbiri marketinški taktik. V prihodnje pa nam bo še bolj pomagala pri načrtovanju in izvedbi marketinških aktivnosti.

Z njo bo mogoče napovedati in zaznati trende ter želje in težave kupcev. Z njeno pomočjo boš lahko oblikoval marketinške vsebine in jih učinkovito personaliziral.

V jubilejni petdeseti oddaji POINT OUT Weekly predstavljamo 5 najbolj izstopajočih trendov v digitalnem marketingu za leto 2018. Pripnite pasove, v tem letu nas čaka zanimiva pot.

Ta oddaja je na voljo tudi na:

V oddaji boste med drugim dobili odgovore na vprašanja:

Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:

 

O oddaji

POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.

V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!