5 trikov za povečanje konverzij na spletni strani [POINT OUT Weekly #45]

Spletna stran ni sama sebi namen, se strinjaš?

Torej naredi vse, kar je v tvoji moči, da jo boš čim bolje optimiziral za karseda največ konverzij.

Če te zanima, kako uporabnike pripeljati do želene končne akcije (nakupa, prenosa, klica, …) na tvoji strani, ti predajamo 5 najboljših trikov.

1. Izpostavi vašo unikatno vrednost (USP)

Za začetek je nujno, da si začrtaš glavni USP (unique selling proposition) oziroma vašo unikatno vrednost. Da ne boš zmeden, Google bo to prevedel kot edinstvena prodajna ponudba.

S tem obiskovalcem spletne strani takoj poveš, v čem ste drugačni in zakaj si zaslužite njihovo pozornost.

Kako to storiti? Načinov je več.

Pomembno je predvsem to, da pozornost vzbudiš v prvih nekaj sekundah, da bodo uporabniki nadaljevali z ogledom spletne strani. Ne pozabi pa tudi na posredne načine sporočanja te vrednosti.

2. Vključi pozivne gumbe (CTA)

Rad bi, da uporabniki na spletni strani nenazadnje nekaj storijo, izvedejo želeno akcijo, a ne? Torej vključi pozivne gumbe (angl. CTA gumbe) in jih izpostavi čimvečkrat.

A ne brezglavo skočiti v navajanje pozivov, na katere nato pozabiš. Raje eksperimentiraj in jih prilagajaj. Uporabi več različnih (besede, barve, oblike, velikosti) in meri, kako se uporabniki nanje odzivajo.

Seveda pa mora biti pozivni gumb vedno povezani z vsebino. Torej, postavljeni v specifičen kontekst.

3. Izvedi A/B testiranje

Testiranje je eden ključnih korakov za izboljšanje konverzij na spletni strani.

Lahko ga uporabiš za več stvari. Testiraš lahko vse od naslovnih sporočil, razporeditve vsebine, imen in barv gumbov ipd.

To lahko izvajaš z različnimi za to primernimi orodji,  o katerih veliko izveš v videu.

4. Vzpostavi prodajni lijak na spletni strani

Za boljše konverzije na svoji spletni strani začrtaj pot, skozi katero želiš, da se uporabnik sprehodi. Temu pravimo prodajni lijak.

S tem ugotovimo, kako se uporabniki na spletni strani  obnašajo. Dobil boš dober vpogled kje, na katerem koraku in kako se uporabniki konvertirajo ali pa obisk strani zaključijo.

S tem boste točno vedeli, kaj deluje in kje se zatakne. To pa je odlično izhodišče za izboljšave, prilagajanje in optimiziranje.

5. Vključi priporočila in komentarje kupcev

Priporočila ljudi, ki so že uporabili vaš produkt ali storitev, dodajajo izjemno kredibilnost vaši spletni strani in vašemu podjetju/znamki na sploh.

Ljudje ne maramo samohvale, se pa zelo dobro odzivamo na komentarje in priporočila drugih ljudi.

Verjetno se sprašuješ, kako dobiti priporočila, če šele začenjaš? Produkt ali storitev ponudi zastonj v zameno za iskren odziv.

Morda se ti zdi, da po navadi te zgodbe uporabnikov delujejo precej prisiljeno in umetno. Temu se izgoni tako, da ne posegaj preveč v izražanje in ton komunikacije posameznikov. Prav tako pa uporabi fotografije iz okolja te osebe in ne “studijskega” slikovnega materiala.

V petinštirideseti oddaji POINT OUT Weekly ti pomagamo do čim večjega števila konverzij na spletni strani. Ponujamo ti 5 trikov, katere upoštevaj, in videl boš uspeh.

Ta oddaja je na voljo tudi na:

V oddaji boste med drugim dobili odgovore na vprašanja:

Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:

O oddaji

POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.

V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!