Kako začeti z upravljanjem LinkedIn strani? [POINT OUT Weekly #34]

LinkedIn je največje družbeno omrežje za poslovne uporabnike. Svetovno gledano ima več kot 450 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov, v Sloveniji se ta številka giblje okoli 300 tisoč.

Vedno več posameznikov in podjetij tudi aktivno sodeluje v različnih aktivnostih, ki jih LinekdIn omogoča, saj se zaveda njegovega doprinosa.

Primeren je za vsakega zaposlenega ali iskalca zaposliteve, po drugi strani pa najbolje deluje za storitvena, svetovalna podjetja ali podjetja, ki delujejo na B2B trgu. Za B2C torej ni najboljša izbira, saj se njihova ciljna publika nahaja na drugih kanalih, a vseeno – v vsakem primeru dobro deluje z vidika zaposlovanja oz. za namene rekrutiranja kakovostnega kadra.

Sliši se, kot da se mu je nujno pridružiti. In resda je to odlična poteza.

Kako torej v podjetju voditi LinkedIn stran, če se odločite, da ga vključite v digitalno-marketinško strategijo.

Osnovna stran deluje zelo podobno kot na drugih družbenih omrežjih. Potrebujete profilno in naslovno fotografijo, opis podjetja, lahko tudi produktov, tudi objave se enako hranijo na časovnico.

Možnost imaš tudi, da v podjetju odprete tako imenovano karierno stran (angl. carrier page), kjer objavljate odprta delovna mesta, in predstavitveno stran (angl. showcase page) posebej za specifične znamke ali produkte.

Da bi lahko LinkedInovo funkcionalnost izkoristili v polnem pomenu besede, se lahko odločite za enega od 4 plačljivih računov, ki jih omogoča LinekdIn Premium. Od takega, ki ponuja naprednejša iskanja in pošiljanja e-mail sporočil, do takega, ki je bolj sprecializiran za prodajo in zaposlovanje.

Znotraj LinkedIn Premium paketov je možno najti tudi novo izobraževalno platformo imenovano Lynda. S pomočjo nje se dodatno izobražujete ali zapolnete vrzel, če ste v procesu prekvalifirciranja.

Dobro spisana sporočila s pravim pristopom so lahko zelo učinkovita v smislu pridobivanja kakovostnih kvalificiranih kontaktov (angl. leadov). Sporočila pa morate zelo specifično targetirati. Ker si to tudi lahko privoščite, saj uporabniki vedno razpolagajo z jasnimi lastnimi podatki tako glede starosti, interesov, izobrazbe kot kariere.

Vam pa tudi LinkedIn narekuje, da morate s sporočili premišljeno razpolagati, saj jih imate na voljo omejeno število. Odvisno od paketa.

Poslovnemu uporabniku je najpomembnejša vrednost, ki mu jo z vsebinami prinaša udejstvovanje na LinkedInu. Nek uporabnik gre na LinkedIn namreč v iskanju strokovnih vsebin.

Zelo aktualno je, da poleg samih vsebin, ki jih ustvarjate znotraj platforme, svoje uporabnike usmerjate na blog objave strokovne narave na vaši spletni strani.

Pristop, izbor besed in način podajanja informacij so v primerjavi z drugimi družbenimi omrežji na višjem nivoju v smislu strokovnosti in profesionalnosti. In tukaj pride v igro izredno pomembna dodana vrednost.

Bistveno je, da sploh veste, kaj je vaš namen nastopa na LinkedInu kot podjetje. Če je to predstavitev podjetja kot uglednega zaposlovalca, morate temu tudi prilagoditi strategijo. V tem primeru se ne osredotočite toliko na strokovne vsebine, ampak bolj na reprezentacijo kulture podjetja, vaših aktivnosti in vzpostavitev čustvenih vezi.

Ta korak je ključen, če se LinkedIna lotite resno, saj je LinkedIn oglaševanje lahko zelo učinkovito glede na odlično možnost targetiranja. Tako specifičnega targetiranja na industrijo in delovna mesta ni možno doseči nikjer drugje.

Kako lahko to storite brez plačljivih paketov?

Ena izmed možnosti je, da lastne objave nato še dodatno promovirate. Kot drugo vam LinkedIn omogoča sledilne obrazce (angl. lead form), kjer uporabniki pustijo svoj kontakt in vaši oglasi se mu bodo pokazali v glavni časovnici.

Lahko vključite tekstovne oglase. Ti se prikažejo na desni strani glavne časovnice, a le na namiznih napravah.

V štiriintrideseti oddaji POINT OUT Weekly podajamo nasvete, kako kot podjetje ali znamka upravljati LinkedIn stran in izpostavimo možnosti oglaševanja in targetiranja.

Ta oddaja je na voljo tudi na:

V oddaji boste med drugim slišali o:

Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:

O oddaji

POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.

V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!