Ponoven vzpon storytellinga [POINT OUT Weekly #14]

Storytelling je koncept, ki je v marketinškem svetu znan že desetletja. Gre za to, da znamko povežemo v zgodbo, ji s tem damo še več osebnosti in jo približamo občinstvu. V sodobnem digitalnem svetu pa se zadnje čase opaža, da storytelling doživlja ponovni vzpon.

Kot najbolj očiten način tega so tako imenovani storyji, česar se sedaj poslužujejo že vsa vodilna družbena omrežja. Storyji so izredno popularni in učinkoviti, ker nudijo prostor, kjer lahko tekom dneva poveste veliko več kot zgolj skozi objave. Povežete jih lahko v smiselno celoto, ki ji uporabniki z lahkoto sledijo.

V mislih morate imeti, na kateri napravi vas vaše občinstvo spremlja. Res pa je, da kar 79 % uporabnikov družbenih omrežij vsebine spremlja na mobilnih napravah. Desktop verzije večinoma storyjev ne podpirajo, zato lahko sklepamo, da je dnevno pripovedovanje zgodb učinkovitejše na mobilnikih, ki so tudi vse bolj integrirani v naša življenja. Pripovedovanje dnevnih zgodb z objavami je prav tako oteženo zaradi algoritmov družbenih omrežij in uporabnikom niso nujno vidne prav vse objave.

Eden izmed načinov storytellinga je vloganje, ki je tudi v Sloveniji začelo dobivati svoje mesto. Vlogerji skozi video predstavljajo svoj dan in podajajo določeno zgodbo. Takšen način je lahko zelo učinkovit za predstavitev vaše blagovne znamke na družbenih omrežjih. Najboljša kombinacija je, ko za potrošnike ustvarjate dodano vsebinsko vrednost na sproščen, zabaven način. Z vidika podjetja priporočamo, da spremljate vplivneže oz. influencerje, ki z vlogi vzpostavljajo lastno znamko in na tem področju oblikujejo nove trende in formate.

Do sedaj smo govorili o zgodbah skozi foto in video vsebine. Seveda pa ne smemo pozabiti na pripovedovanje v besedilih samih objav. Daljša besedilna zgodba v objavi je lahko dober del marketinškega lijaka. Kot prvo omogoči, da se ljudje z zgodbo povežejo, na koncu pa jih s povezavo preusmerite na naslednjo stopnjo lijaka. Ključno pri tovrstnih objavah je, da povsem na začetku poveste, komu je objava namenjena oziroma kaj je bistvo. S tem dosežete ciljno publiko, ki bo zgodbo z veseljem prebrala in po večji verjetnosti sledila tudi naslednjim korakom, ki jih boste ponudili.

V štirinajsti oddaji POINT OUT Weekly govorimo o ponovnem vzponu storytellinga, ki ga lahko vidimo na družbenih omrežjih. Osredotočamo se na pomen pripovedovanja zgodb predvsem skozi video in foto vsebine, vloganje, dotaknemo se tudi besedilnih zgodb v objavah.

Ta oddaja je na voljo tudi na:

V oddaji boste med drugim slišali o:

Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:

O oddaji

POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.

V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!