Vsebinski marketing predstavlja enega izmed najhitreje rastočih spletnih pristopov, vendar pa mu le malokateri slovenski tržnik posveča dovolj pozornosti. Ste med njimi tudi vi?
Vsebinski marketing prihaja v ospredje, ker ljudje na spletu iščejo informacije z dodano vrednostjo in rešitve, ki jim bodo pomagale premagati njihov problem. Prav vsak uporablja brskalnik Google in družbena omrežja za iskanje rešitev ali informacij, ki jih bodo seznanile s področjem njihovega zanimanja.
Letalski prevoznik lahko na primer ponudi foto ali video vodič, kako ekonomično spakirati vse v ročno prtljago, trgovina s pohodniško opremo lahko pripravi knjižico z nasveti, ki vam bo pomagala pri izbiri najbolj idealne pohodniške obutve. Možnosti je nešteto.
S tovrstnimi vsebinami boste začeli graditi odnos z uporabniki in jim pokazali, da ste partner vredni njihovega zaupanja.
Tekom procesa jih boste spremenili v vaše kupce, ki se bodo k vam vedno znova vračali.
Dober vsebinski marketing je uporaben za vaše ciljno občinstvo, njegov osnovni cilj pa je pomagati, informirati, navdihovati in zabavati. Vsebine, ki jih generirate lahko uporabite na družbenih omrežjih, vaši spletni strani in za komunikacijo preko e-mail marketinga.
Razmišljate o izvedbi projekta? Zaupajte nam vaš izziv.
Kontaktiraj nasSo plodovi sodelovanj z našimi partnerji. So naš ponos in vaša priložnost, da vidite, kakšne vrhove lahko dosežete. Spišimo novo uspešno zgodbo skupaj.
Ponosni prejemniki prestižne zlate nagrade DIGGIT10 za Growth / Performance projekt leta.
Izpolnite kontaktni obrazec in izkoristite priložnost za brezplačen posvet o vaših digitalno marketinških aktivnostih.