nazaj na vse storitve

Marketinška avtomatizacija in negovanje odnosov

Z nekaj besedami bi jih lahko opisali kot marketing sedanjosti in prihodnosti. Delujeta vzajemno, saj nam omogočata, da vsak uporabnik prejme prilagojeno vsebino (npr. članek, priročnik, ponudbo) v fazi nakupnega procesa, v kateri se dejansko nahaja.

Za negovanje odnosov s potencialnimi kupci vam za posamezne ciljne skupine izdelamo načrt vsebin in jih razporedimo po fazah nakupnega procesa (vašega prodajnega lijaka). S pomočjo marketinške avtomatizacije nato poskrbimoi za avtomatizirano spremljanje uporabnikovega vedenja in dostavo ustrezne vsebine točno takrat, ko se uporabnik ukvarja z dotičnim vprašanjem.

 

Izvedbo tega proseca nam omogoča sodobna tehnologija, ki se je razvila do te mere, da lahko vsakega posameznika na spletu obravnavamo kot individualno osebo. S tovrstnim pristopom lahko s posameznim uporabnikom zgradimo veliko pristnejšo vez, saj uporabnik našega komuniciranja ne bo dojel za vsiljivega, vendar ravno nasprotno, kot prijaznega in pozitivno naravnanega.

 

Za to uporabljamo le najboljša orodja kot so Leadpages, ConvertKit, MailerLite, MailChimp in Infusionsoft.

 

Razmišljate o izvedbi projekta? Zaupajte nam vaš izziv.

Kontaktiraj nas

Pomagamo lahko z/s

Zgodbe o uspehu

So plodovi sodelovanj z našimi naročniki. So naš ponos in vaša priložnost, da vidite, kakšne vrhove lahko dosežete. Spišimo novo uspešno zgodbo skupaj.

Izpolnite kontaktni obrazec in izkoristite priložnost za brezplačen posvet o vaših digitalno marketinških aktivnostih.