Do 60% rasti spletne prodaje po zaslugi pametne e-commerce strategije
Snugi, slovensko podjetje ročno izdelane, kakovostne otroške obutve, je želelo s pomočjo digitalnega oglaševanja in spremljajočih digitalno marketinških aktivnosti razširiti zavedanje o znamki, povečati spletno prodajo copatov in čevljev ter predstaviti in vzbuditi zanimanje za nove izdelke.
PARTNER
Snugi
PANOGA
Otroška oblačila
STORITVE (odpri)
Marketinška strategija, e-commerce strategija, razvoj spletne strani, zasnova in izvedba kreativnih kampanj, grafično oblikovanje, oglaševanje, influencer marketing, emailing, družbena omrežja, seo optimizacija
68,91 %
večja prodaja v kampanji Black Friday
11,4
ROAS v kampanji Black Friday
60%
rast spletne prodaje v enem letu
Strategija
Strateška delavnica
Skupaj s podjetjem smo raziskali vizijo znamke in ključne izzive na trgu otroške obutve. Prepoznali smo, da Snugi ponuja najboljšo bosonogo obutev, ki podpira zdrav razvoj in gibanje stopala, in opredelili njegove unikatne prednosti, kot so kakovost, ročna izdelava v Sloveniji, uporaba trpežnih, a zračnih in nedrsečih materialov ter zmožnost prilagajanja produkta potrebam kupca.
Strateška analiza
Opredelili smo dva ključna izziva: neizdelana marketinška strategija in neizkoriščen potencial Snugijeve celotne ponudbe. Preučili smo trg, konkurenco in ciljne skupine (starše, predvsem mamice), ter analizirali njihove nakupne navade. Ugotovili smo, kako pogosto kupujejo obutev, kaj vpliva na odločitev in kako pomembna so priporočila drugih staršev.
Strateška zasnova
Snugi smo opredelili kot odgovorno izbiro, ki ne razveseli le otrok in odraslih, temveč uživa tudi zaupanje strokovnjakov. S tem smo nagovorili največji izziv in potrebo ljudi, s čimer smo postali strokovno podkovana in najboljša izbira za otroke in odrasle. Zasnovali smo strateško komunikacijo, ki z izobraževalno in čustveno noto prepriča na racionalni in emocionalni ravni.
Rezultati so potrdili uspešnost e-commerce strategije v praksi, saj je spletna prodaja Snugija v enem letu zrasla za kar 60 %.
"POINT OUT presega okvirje klasičnega sodelovanja med agencijo in podjetjem. Od začetka sodelovanja so nam nudili podporo tako pri poslovnih odločitvah kot tudi pri zasnovi in izpeljavi konkretnih projektov. Delujejo proaktivno in znajo prisluhniti. Z njihovo pomočjo smo zato presegli zastavljene cilje in zrasli kot podjetje. Resnično s svojo profesionalnostjo in znanjem kažejo kvaliteto, ki se je odražala tudi pri naših rezultatih."
Anže Lasič
Direktor podjetja Snugi
Kreativa
Pozicioniranje
Znamko smo pozicionirali kot družini in okolju prijazno, zanesljivo in inovativno. Snugi je družinsko podjetje, ki je s svojim osebnim pristopom zgradil lojalno skupnost med starši, še posebej mamicami in vplivneži. To znamki omogoča, da se ne osredotoča zgolj na prodajo izdelkov, ampak tudi na ustvarjanje širše vrednosti in zaupanja med starši, ki iščejo kakovostne izdelke za zdrav razvoj otroških stopal.
Komunikacija
V okviru identitete smo opredelili mehak in prijateljski ton komunikacije, ki temelji na izkušnjah in preverjenih dejstvih. Na podlagi celoletnega načrta vsebin smo komunikacijske kampanje razdelili na prodajno usmerjene in sezonske; primer slednje je “Back to school” kampanja, v kateri s kreativnim konceptom “ABC” nismo komunicirali le izdelkov, ampak ustvarili zgodbo, ki se je zlila z vračanjem v šolske klopi in izzivi ob začetku novega šolskega leta.
Back to School kampanja je dosegla rekordno prodajo. Ustvarili smo 1/3 celoletne prodaje, kar je bil za Snugi največji uspeh s posamezno kampanjo.
Kreativa
Vsebine
V ospredje smo postavljali izobraževalne vsebine, s katerimi smo staršem ponudili več kot le izdelke. Snugi je skozi kampanje staršem nudil nasvete, kako skrbeti za zdrav razvoj stopal pri otrocih, ter uporabne informacije o pravilni izbiri obutve. Pri tem smo upoštevali tudi starševske izzive, jih naslavljali s strokovnimi nasveti ter skozi vsebine ponujali pomoč in podporo.
Poseben poudarek smo dali kreativnemu pripovedovanju zgodb in poglobitvi v otroški svet, kar je znamko približalo tako otrokom kot staršem.
V okviru kampanje za vodne copate smo ustvarili interaktivno slikanico “Odkrivamo podvodni svet” z izobraževalnimi ilustracijami in skritim popustom za spletni nakup, kar je še povečalo interakcijo z znamko.
V zimski kampanji smo ustvarili originalno avtorsko pravljico z ilustracijami, ki je staršem in otrokom nudila priložnost, da skupaj preživljajo čas ob branju, hkrati pa jih je povezala z znamko na čustvenem nivoju.
V black friday kampanji Črni Peter/k smo koncept osnovali na tradicionalni igri s kartami Črni Peter, ki je v starših obudila občutek nostalgije. Oblikovali smo lastne ilustrirane karte z motivi živali in jih uporabili za komunikacijo posebnih popustov in spodbujanje nakupov. Kampanjo smo zasnovali dolgoročno in naslednje leto nadgradili z dodatnimi aktivnostmi, kar je še povečalo njen uspeh.
Z black friday kampanjo Črni Peter/k smo presegli vse rekorde in zato prejeli tudi zlato nagrado Diggit za Growth / Performance projekt leta.
S kampanjo se je prodaja povečala za rekordnih 68,91 %, hkrati smo dosegli 13,45 % višjo vrednost košarice kot v enakem obdobju lani. S kampanjo smo dosegli tudi 11,4 ROAS, kar potrjuje učinkovitost in donosnost vloženih sredstev.
Rast
Načrtovanje aktivnosti
S kombinacijo različnih marketinških aktivnosti smo oblikovali celovit marketinški splet, s pomočjo katerega smo učinkovito nagovarjali ciljno skupino. V okviru rednega mesečnega sodelovanja smo načrtovali in vodili kontinuirane marketinške aktivnosti, usmerjene v večanje prepoznavnosti in prodaje.
Oglaševanje in email marketing
Tekom leta smo izvajali oglaševanje v okviru Meta omrežja (Facebook in Instagram) v kombinaciji z oglaševanjem prek Googla (Google Search, Google Display). Pri večjih kampanjah smo za izredno kreativno oglaševanje ustvarjali avtorske materiale (slikanice, pravljice), ki so potrošnike povezale z znamko in dosegle odlične prodajne rezultate.
Oglaševanje je spremljal tudi email marketing, pri čemer smo oblikovali avtomatizirani e-mailing sistem ter pripravljali strateški plan rednih in kampanjskih vsebin.
Celostna prenova spletne strani
Pripravili smo strukturo ter vsebinsko in oblikovno zasnovali novo spletno stran, katere razvoj smo vodili v sodelovanju z zunanjo produkcijsko ekipo. Prenova spletne strani je bila osredotočena na izboljšanje uporabniške izkušnje in integracijo s poslovnimi procesi, z namenom vstopa na tuje trge.
Nova stran danes vključuje podporo za večjezičnost, napreden iskalnik, integracijo socialnih medijev, hitre plačilne metode (PayPal, Apple Pay, Google Pay) in napredne mailing sisteme. Oblikovanje je poudarjeno s čistim dizajnom, sodobno podobo, enostavno navigacijo in vsebinami o bosonoštvu ter razvoju otroškega stopala, vse skupaj pa podpirajo izjave strokovnjakov in zadovoljnih kupcev.
Poleg številčnih rezultatov smo z ustvarjalno vsebino in premišljeno strategijo prispevali k utrjevanju dolgoročnih odnosov s strankami, kar je podjetju Snugi omogočilo ne le kratkoročno rast, temveč tudi trajnosten uspeh na trgu.