NIL

Pozicioniranje podjetja kot uglednega delodajalca

Mednarodno uveljavljeno IT podjetje in član skupine Conscia, se je soočalo z izzivom privabljanja novih kadrov. Predvsem zaradi neenotne percepcije na trgu dela in slabe prepoznavnosti širokega spektra naprednih tehnologij in storitev, s katerimi se ukvarja.
PARTNER
NIL
PANOGA
Informacijska tehnologija
STORITVE (odpri)
Strateška delavnica, strategija znamčenja delodajalca, koncept intervjujev z zaposlenimi, produkcija vsebin za digitalne kanale in promocijo: koncept in vizualna zasnova spletne karierne podstrani, video produkcija, vsebinski marketing, družbena omrežja, svetovanje pri izvedbi podkasta
72.000+
obiskov karierne spletne podstrani
3.100+
ogledov vsebine s strani potencialnih iskalcev zaposlitve
20+
novih zaposlenih na leto
55,3 → 74
dvig eNPS (employee net promotor score)
xx
Lorem ipsum
xx
Lorem ipsum
xx
Lorem ipsum
xx
Lorem ipsum
Strategija
Strateška delavnica
Med strateško delavnico smo podrobneje preučili delovanje podjetja, analizirali obstoječe aktivnosti, pozicioniranje in komunikacijo ter definirali njihove prednosti in pomanjkljivosti.
V nadaljevanju smo izpeljali pogovore s predstavniki kadrovskega oddelka in zaposlenimi, na podlagi katerih smo lahko določili arhetip delodajalčeve znamke ter ključne prednosti zaposlitve na NIL-u.
Strateška analiza
Ugotovili smo, da ima NIL vzpostavljen bogat kadrovski program s številnimi prednostmi in aktivnostmi za zaposlene. Kljub temu pa nima jasno oblikovane identitete kot delodajalec, kar se odraža tudi v pomanjkanju učinkovite komunikacije z zunanjo javnostjo.
Strateška zasnova
Pri pripravi strategije smo izziv analizirali iz interne in eksterne perspektive. NIL-ovcem smo postavili ključna vprašanja, da smo opredelili, kdo je NIL kot delodajalec, nato pa določili arhetip znamke, kar je bilo naše vodilo za unikatno pozicioniranje, kreiranje zgodb in tona komunikacije. Prav tako smo preučili miselnost ciljnih skupin (IT strokovnjakov in študentov) ter definirali njihove potrebe in pričakovanja pri izbiri delodajalca.

Ti koraki so bili ključni za nadaljnje oblikovanje komunikacijskih sporočil in marketinških strategij za izboljšanje podobe delodajalca. Med drugim smo ustvarili smernice, kako skozi vsebine, HR video in vizualne elemente predstavljati NIL kot privlačno izbiro za IT strokovnjake in študente.
Rezultati so potrdili uspešnost strategije znamčenja delodajalca v praksi, saj so uspešno zapolnili kadrovski plan in na leto zaposlili cca. 20 novih zaposlenih.
"Poglobljeno poznavanje področja, iskreni nasveti ter inovativen pristop po meri so bila dejstva, ki so nas prepričala, da je agencija POINT OUT naš popoln partner pri snovanju digitalnih strategij. S člani ekipe imamo odličen odnos, prepoznali so naše bistvo in ga ujeli v sporočilnost skupnih kampanj. Hvaležni smo za njihov trud, ki se odraža v uspehu našega podjetja in se veselimo prihodnjih skupnih projektov."

Andreja Proj

vodja marketinških projektov NIL
Kreativa
Pozicioniranje
V raziskavi smo zaznali, da NIL kot tehnološko podjetje deluje hladno, kar je v nasprotju s tesno povezano ekipo, ki predstavlja največjo mrežo strokovnjakov, vlaga v talente ter medsebojne vezi in soustvarja inovativne rešitve z vodilnimi tehnološkimi partnerji. Ker so zadovoljni zaposleni najmočnejši dokaz odličnega delodajalca, smo celotno strategijo employer branding strategije usmerili v people-first koncept s krovnim sloganom “Naš IT si lahko tudi TI”.
Komunikacija
NIL smo predstavili kot delodajalca, ki ceni edinstvenost in zgodbe vsakega člana ekipe. Kot podjetje, ki ne povezuje le tehnologije – kot so kabli v podatkovnih centrih in podatki v naprednih omrežjih – ampak tudi ljudi: študente in mentorje, domače strokovnjake in mednarodne priložnosti, znanje in tehnologijo, otroke in starše.
Status NIL-a kot delodajalca se je bistveno izboljšal, saj uspešno pridobiva kakovosten kader in postaja vse bolj zaželen delodajalec. Od uvedbe strategije naprej beležijo dvig števila priporočil ter skrajšan čas, ki je potreben do zaposlitve. Iz leta v leto raste zavzetost — z 55,3 eNPS(employee net promotor score) v 2021 na 74 eNPS v 2024. Hkrati so znatno izboljšali fluktuacijo, ki je v 4 letih padla z 8 na 3 %.
Rast
Načrtovanje aktivnosti
Na podlagi strateških smernic in komunikacijskega koncepta smo v strategiji zastavili tudi kratkoročne in dolgoročne marketinške taktike, s katerimi bi NIL uspešno prenesel komunikacijske usmeritve v prakso ter okrepil svoj doseg in ugled delodajalca.
Zasnova spletne podstrani
Koncept smo podprli s konkretnimi vsebinskimi primeri, kot so slogani, naslovi blogov in vsebinski odstavki, ter jih vključili v oblikovni predlog in vsebinsko zasnovo NIL-ove karierne podstrani. To je lahko NIL uporabil tudi kot vodilo pri nadaljnjih korakih.
Video produkcija
V sodelovanju s produkcijsko ekipo smo prevzeli tudi izdelavo HR videa in predstavitvenih videov za NIL-ova ključne tehnološka področja, ki nagovarjajo tudi potencialne kadre.
Rast
Intervjuji z zaposlenimi
Zasnovali smo tudi koncept intervjujev z NIL strokovnjaki, ki upoštevajo unikatno pozicijo in vizijo podjetja ter se lahko uporabijo kot vsebine za promocijo na družbenih omrežjih.
Smernice za podkast in družbena omrežja
Dodatno smo v obliki razdelanega dokumenta s smernicami svetovalno podprli kreacijo NIL-ovega podkasta, za uporabo na družbenih omrežjih, v e-mailingu in na spletni strani.
Smernice za interno/eksterno HR komunikacijo
Pripravili smo smernice za povezovanje interne in eksterne employer branding komunikacije, saj je NIL želel poenotiti jezik na vseh ravneh. Zanje smo osnovali tudi interni dokument: smernice internega komuniciranja za vodje oddelkov, katerih cilj je bil spodbuditi spremembo razmišljanja in vpletenost zaposlenih v interne aktivnosti podjetja. Analizirali smo tudi njihovo trenutno komunikacijo na ravni mesečnega novičnika in jim podali smernice za nadgradnjo v skladu z novo employer branding strategijo.
Več kot 72.000 ljudi je obiskalo karierne spletne podstrani, na katerih so bili med drugim predstavljeni HR video in predstavitveni videi za NIL-ova ključne tehnološka področja.
Te video vsebine si je ogledalo več kot 3.100 potencialnih iskalcev zaposlitve.

Si želiš rasti tudi ti?

Pravno obvestiloPiškotki
© 2024 POINT OUT
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram