Glavni pokazatelj, kako drugačen projekt je
Parma Nova, je ravno
spletna stran, ki je na veliko višjem nivoju kot standard v industriji.
V fazi
načrtovanja spletne strani smo uporabniško izkušnjo poenostavili in omogočili, da si iskalec nepremičnine čim lažje vizualizira, kaj kupuje. Spletna stran tako omogoča
ogled točno določenega stanovanja, dostop do podrobnih informacij, virtualni sprehod ter
sestavo seznama priljubljenih stanovanj. S tem je vzpostavljen
sodoben spletni marketinški pristop, ki dviguje kredibilnost in percepcijo kvalitete projekta. To je pri nepremičninah ključno, saj odpravlja skrb kupca o kakovosti gradnje in zagotavlja dodatno zaupanje v projekt.
Pri
načrtovanju spletne strani in vsebinski zasnovi smo šli še korak dlje in uporabnikom omogočili
personalizirano izkušnjo z izbiro lastnega profila ob prvem obisku. Ob izbiri profila — samski oz. par, starejši, družina ali investitor — se odpre različica spletne strani, ki smo jo vsebinsko prilagodili profilu, od prednosti nepremičnine do interesnih točk v njeni bližini.