NEST NEPREMIČNINE

Z marketinško strategijo do 150+ prodanih stanovanj v parih mesecih

Nepremičninska agencija Nest in nepremičninski razvijalec Uniko sta, po uspešnem sodelovanju pri projektu Lagom Črnuški bajer, znova poiskala našo strokovno pomoč za strategijo znamčenja in celostnega marketinga  objekta Parma Nova, zasnovo spletne strani Uniko in prenovo Nestove spletne strani.
PARTNER
NEST nepremičnine
PANOGA
Nepremičnine
STORITVE (odpri)
Strateška delavnica, strategija znamčenja, marketinška strategija, izdelava spletne strani, SEO optimizacija, emailing, kreativna zasnova oglasov, grafično oblikovanje, oglaševanje
100 leadov
v samo 14 dneh
31,51 % CTR
od 4000 poslanih mailov
Nad 50%
open-rate mailinga
Strategija
Strateška delavnica
Na prvi strateški delavnici smo skupaj s predstavniki nepremičninske agencije Nest in nepremičninskega razvijalca Uniko spoznali in uskladili identiteto in vizijo nove nepremičnine Parma Nova v središču Ljubljane, opredelili njene ključne prednosti ter se poglobili v zakonitosti nepremičninske panoge. Ker je bila naša sekundarna naloga pomagati pri razvoju in vsebinsko zasnovati novo B2B spletno stran razvijalca Uniko in B2B2C spletno stran agencije Nest, smo se na drugi strateški delavnici poglobili tudi v njihovo delovanje, storitve in profile strank.
Strateška analiza
V okviru analize trga in konkurence smo zaznali, da v zadnjih letih nove nepremičnine v Ljubljani rastejo kot gobe po dežju. A povpraševanje navkljub temu ostaja zelo visoko. To skupaj z višjimi stroški gradnje vpliva na rast cen, ki so trenutno najvišje v zgodovini nepremičninskega trga v Sloveniji. Poseben fenomen, ki ga je dobro nagovoriti, je ta, da se temu prilagajajo tudi rabljena stanovanja, ki so le malenkost cenejša od novih gradenj, čeprav je njihova vrednost nižja. 

Prav tako smo zaznali, da se novogradnje pogosto razprodajo zelo hitro, kar še povečuje pritisk na kupce. Kljub temu pa med nepremičninarji ostaja latentni strah, da bi se trg lahko nenadoma ustavil, kar bi otežilo uspešno prodajo večjih objektov, kot je npr. 180 stanovanj, zato smo v načrtovanje vzeli tudi ta obzir.
Strateška zasnova
Strategija je izziv nagovorila z močno pozicijo in podobo projekta, agencije ter razvijalca, hkrati pa je zastavila ustrezne taktike za povečanje zanimanja in zagotavljanje prodaje. Te taktike so začele z nagovarjanjem potencialnih kupcev takoj, ko je bilo to možno, čemur je sledila intenzivna promocija in gradnja zaupanja v projekt.

V strategiji smo raziskali profile ljudi, ki kupujejo stanovanja, in jih prelili v persone naših ciljnih kupcev, nato pa opredelili njihovo odločevalsko pot oz. nakupni proces. Poglobili smo se tudi v psihologijo kupca nove nepremičnine ter pogledali, katere potrebe, želje, pričakovanja, strahovi in izzivi vplivajo na odločitev.

Ena izmed ključnih ugotovitev je, da takšnemu nakupu vladajo čustva in da vidnost vpliva na percepcijo vrednosti. Večkrat kot so znamke oz. izdelki videni, večjo vrednost jim ljudje pripisujemo. Nepremičnine z največjo vidnostjo bodo zato pritegnile več ogledov in večjo prodajo.
V 14 dneh oglaševanja na Meti je bilo zbranih okoli 100 leadov za ceno cca. 20 € na lead.
"V nepremičninskem poslu je strateška marketinška komunikacija eden pomembnejših stebrov uspeha in zato je POINT OUT agencija ključna za zagotavljanje učinkovitega pozicioniranja na trgu. Ekipa je zavzeta, polna znanja in ima odličen celostni pristop, ker razumejo naše potrebe in se s svojimi inovativnimi rešitvami prilagajajo našim ciljem. Všeč nam je, da posebno pozornost dajejo razumevanju našega poslovanja in celotne panoge. Z njimi torej nismo pridobili le marketinške agencije, temveč strateškega partnerja, ki nam pomaga pri načrtovanju in implementaciji projektov."

Špela Brataševec

direktorica Nest nepremičnine
Kreativa
Pozicioniranje
S ciljem zavzeti edinstveno pozicijo na trgu smo v strategiji definirali arhetip znamke oz. nepremičninskega objekta in smernice za razvoj vizualne podobe. Izhajajoč iz tega smo razvili pozicijsko zgodbo, ki v ospredje postavlja harmonijo življenja v intimi zelene soseske v središču mesta. Objektu smo nadeli ime Parma Nova, ki izvira iz lokacije, tj. Parmova ulica, ki je poimenovana po skladatelju in dirigentu italijanskega roda.
Komunikacija
Opredelili smo identiteto znamke in njeno komunikacijo, ki odraža življenje, prežeto z italijansko mantro lahkega bivanja v centru mesta, v soseki, kjer najdeš mir in slaviš lepoto življenja le korak od jedra in največjega zelenega parka Tivoli. Komunikacijska sporočila, ki komunicirajo razlikovalne prednosti objekta, smo oblikovali skladno z arhetipom posamezne znamke ter jih, skupaj z vizualno podobo, prenesli na marketinške kanale znamke.
Med kampanjo je bilo poslanih prek 4.000 mailov, open rate je bil nad 50 %, CTR pa 31,51% od vseh poslanih mailov (ne le od odprtih).
Spletna stran nepremičninskega objekta
Glavni pokazatelj, kako drugačen projekt je Parma Nova, je ravno spletna stran, ki je na veliko višjem nivoju kot standard v industriji

V fazi načrtovanja spletne strani smo uporabniško izkušnjo poenostavili in omogočili, da si iskalec nepremičnine čim lažje vizualizira, kaj kupuje. Spletna stran tako omogoča ogled točno določenega stanovanja, dostop do podrobnih informacij, virtualni sprehod ter sestavo seznama priljubljenih stanovanj. S tem je vzpostavljen sodoben spletni marketinški pristop, ki dviguje kredibilnost in percepcijo kvalitete projekta. To je pri nepremičninah ključno, saj odpravlja skrb kupca o kakovosti gradnje in zagotavlja dodatno zaupanje v projekt. 

Pri načrtovanju spletne strani in vsebinski zasnovi smo šli še korak dlje in uporabnikom omogočili personalizirano izkušnjo z izbiro lastnega profila ob prvem obisku. Ob izbiri profila — samski oz. par, starejši, družina ali investitor — se odpre različica spletne strani, ki smo jo vsebinsko prilagodili profilu, od prednosti nepremičnine do interesnih točk v njeni bližini. 
Spletna stran nepremičninskega razvijalca in agencije
S svojim strokovnim znanjem smo podprli tudi razvoj spletne strani nepremičninske agencije Nest, katere namen je bil dvoplasten — nagovarjati zasebne in poslovne kupce, ki najemajo, prodajajo ali iščejo nepremičnino, ter nagovarjati potencialne investitorje oz. razvijalce nepremičnin.

Strokovno smo svetovali tudi pri razvoju spletne strani nepremičninskega razvijalca Uniko, ki se je želel pozicionirati kot zanesljiv in zaupanja vreden partner tujim in domačim investitorjem, ki načrtujejo gradnjo na slovenskih tleh.

V naslednjem koraku smo uspešno SEO optimizirali ter načrtovali in zasnovali vsebino obeh spletnih strani.
Rast
Oglaševanje in emailing
Oglaševalske kampanje smo vzpostavili v okviru Meta in Google platforme in jih podprli z oglaševalskimi materiali ter avtomatiziranim e-mailing sistemom z načrtom segmentacije po ciljnih skupinah in fazah.

Med kampanjo je bilo poslanih prek 4.000 mailov, open rate je bil nad 50 %, CTR pa 31,51% od vseh poslanih mailov (ne le od odprtih).

V 14 dneh oglaševanja na Meti je bilo zbranih okoli 100 leadov za ceno cca. 20 € na lead.
V mesecu dni trajanja kampanje je nepremičninska agencija dobila dovolj zanimanja, da je objekt lahko tretirala kot razprodanega.

Si želiš rasti tudi ti?

Pravno obvestiloPiškotki
© 2024 POINT OUT
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram