LOTUS DENTALNI CENTER

55% rast letnih prihodkov po zaslugi naše celostne strategije

Nekdanji dentalni center Clarus, uveljavljeni ponudnik v Ljubljani in širši okolici, je prešel v roke novih lastnikov. Skupaj z ekipo sta se obrnila na nas, saj sta želela preoblikovati identiteto dentalnega centra in storitveno znamko repozicionirati v Lotus dentalni center.
PARTNER
Lotus dentalni center
PANOGA
Zobozdravstvo
STORITVE (odpri)
Strateška delavnica, strategija znamčenja in marketinška strategija, oblikovanje CGP, razvoj spletne strani, integracija & optimizacija tehnologije, SEO optimizacija, zasnova & izvedba kreativnih kampanj, video produkcija, vsebinski marketing, grafično oblikovanje, oglaševanje, influencer marketing, družbena omrežja
80%
povečanje števila obiskovalcev centra 
z 1 kampanjo
500+
leadov zbranih v 2 kampanjah
620.000+
ogledov videov v okviru 1 kampanje
400
rešenih kvizov za dvig zavedanja o preventivi
Strategija
Strateška delavnica
Na strateški delavnici smo najprej raziskali razmišljanje in vizijo novih lastnikov in opredelili najbolj donosne storitve za poslovanje. Pridobili smo informacije o strankah, konkurenčnih ponudnikih in značilnostih panoge.
Strateška analiza
Na podlagi analize trga in konkurence smo ugotovili, da večina zobozdravstvenih centrov komunicira vse, kar počne (“vse na enem mestu”). Raziskava psihologije potrošnika nam je razkrila strahove, pričakovanja in glavne dejavnike odločitve. To je bilo izhodišče za oblikovanje person ključnih ciljnih skupin.
Strateška zasnova
V strategiji smo strnili naše ugotovitve in oblikovali predlog pozicioniranja znamke, ki na prvo mesto postavlja dobro počutje strank in jih opolnomoči z znanjem. Večina ljudi se namreč med obiskom zobozdravnika sooča s strahom, nerazumevanjem in posledično slepim zaupanjem.

Lotusova filozofija se odraža na vsaki točki strankine poti do zdravega nasmeha. S prostori, ki sproščajo, z individualnim posvetom v ločenem lounge prostoru, z računalniško vizualizacijo končnega rezultata, ki ga stranke vidijo, še preden sedejo na stol.

Oblikovali smo edinstven model delovanja, ki ne pojasnjuje samo njihovega holističnega pristopa, temveč v obliki 4 stebrov podpira tudi najbolj donosne storitve. Lotus namreč ne obravnava le vidnih težav. Zdravljenje začne pri koreninah – z lasersko terapijo proti paradontalnim boleznim, in nadaljuje nad površjem, z ortodontijo, estetskimi storitvami in ustno higieno.
Rezultati so potrdili uspešnost marketinške strategije v praksi, saj je letni prihodek Lotus dentalnega centra zrasel za več kot 55 % v letu dni.
"Z repozicioniranjem znamke se je za nas pojavila potreba po oblikovanju nove marketinške strategije. Pri agenciji POINT OUT smo bili navdušeni nad njihovim celovitim pristopom, ki so ga uporabili – od raziskovanja do implementacije. Njihova ekipa je kompetentna, zavzeta in osredotočena na rezultate. Zahvaljujoč njihovi strategiji smo doživeli občuten porast baze strank, večjo prepoznavnost blagovne znamke in opazno izboljšanje prodaje. POINT OUT za nas ni le agencija, temveč jih dojemamo kot ključnega partnerja pri našem uspehu."

Matej Ojsteršek

Izvršni direktor Lotus dentalnega centra
Kreativa
Pozicijski slogan in ključna sporočila
Opredelili smo arhetip znamke, ki deluje kot vodilo za komunikacijo in pojavnost znamke, ter osrednje vrednote znamke. To je bilo izhodišče za komunikacijski koncept, ki je vseboval pozicijski slogan in ključna sporočila, ki nagovarjajo bolečine ljudi in Lotusovo filozofijo.
Celostna grafična podoba
Ustvarili smo unikaten logotip, ki s simboliko zoba v objemu lotusovega popka ponazarja holističen pristop, prerojenost, življenje in rast. Z mehkimi teksturami in nežnimi pastelnimi barvami pa smo ujeli empatijo, mehkobo in varnost, ki jo stranke izkusijo v Lotusu. Prav tako smo z oblikovanjem stenskih kreativ in napisov sodelovali pri dizajnu prostorov dentalnega centra.
Kreativa
Vsebine in kampanje
Edinstveno identiteto in poslanstvo znamke smo prelili v vsako strateško aktivnost, zasnovano v podporo ključnim storitvenim stebrom ter širšem pozicioniranju znamke Lotus v Sloveniji. Vse so tako vsebinsko kot vizualno zmeraj jasno izražale Lotusovo prijazno, strokovno, novodobno in drugačno osebnost.
 1. Ozaveščevalne kampanje:
Z namenom ozaveščanja o manj znanih, a pomembnih zdravstvenih problematikah, smo na primer ustvarili kampanjo za globino obzobnih žepkov. Pripravili smo interaktivni spletni kviz ter ponudili brezplačno merjenje žepkov, kar je posredno vodilo k promociji laserskega zdravljenja dlesni. S tem smo vzpostavili neposredno povezavo med ozaveščanjem in storitvami, ki jih ponuja center.

 2. Branding kampanje:
Za gradnjo prepoznavnosti blagovne znamke Lotus smo ustvarili več celostnih kampanj. V kampanji Zgodbe v ogledalu smo zasnovali koncept video serije, v kateri smo s pomočjo znanih osebnosti prikazali, kako pomembni so prvi vtisi, pri čemer igra zdrav in lep nasmeh ključno vlogo. V drugi kampanji Prvi vtis smo izpostavili ključne življenjske situacije, kjer je prvi vtis odločilen, in jih kreativno navezali na storitve, ki jih nudi Lotus. V sodelovanju z vplivneži smo ustvarili video oglase, ki so prek njihovih osebnih zgodb še dodatno dvigovali prepoznavnost centra.

 3. Prodajne kampanje:
Osredotočili smo se tudi na promocijo najbolj profitabilnih storitev. Na primer, za dvig prodaje nevidnega zobnega aparata smo v center kampanje postavili dogodek Dan odprtih vrat, kjer so prijavljeni prejeli brezplačno 3D skeniranje in vizualizacijo končnega nasmeha. Pri tem smo zasnovali in oblikovali tako digitalne kot fizične promocijske materiale, vključno s pristajalnimi stranmi ter video oglasi, ki so uspešno nagovorili potencialne stranke.
Kampanja Zgodbe v ogledalu je presegla pričakovanja, saj smo dosegli več kot 620.000 ogledov video serije.
Rast
Načrtovanje aktivnosti
Komunikacijska sporočila smo skupaj z vizualno podobo uspešno prenesli na marketinške kanale znamke. V okviru rednega mesečnega sodelovanja smo prevzeli vlogo strateškega poslovnega svetovalca in načrtovalca marketinških aktivnosti.

Zasnovali smo konkretne dolgoročne in kratkoročne taktike, z glavnim ciljem povečati prepoznavnost in prodajo najbolj profitabilnih storitev, ter posledično pozicioniranja Lotus dentalnega centra kot najboljše in zaupanja vredne izbire za tovrstne storitve v Ljubljani in okolici.
Izdelava spletne strani
Pripravili smo SEO analizo in koncept spletne strani, ki smo jo vsebinsko in oblikovno zasnovali tako, da je prilagojena uporabnikovi odločevalski poti. Njen razvoj smo vodili v sodelovanju z zunanjo produkcijsko ekipo.
V okviru večjih kampanj smo zasnovali koncept in vsebino pristajalnih strani ter prav tako tudi spletnih kvizov, ki so skozi interaktivno in koristno vsebino izobraževali ljudi o perečih zdravstvenih temah.
E-mailing in družbena omrežja
Oblikovali smo avtomatizirani e-mailing sistem, ki temelji na CSR sistemu, pri vzpostavitvi katerega smo delovali kot svetovalec med partnerjem in zunanjim izvajalcem. Kreirali smo strategijo nastopa in prevzeli vodenje družbenih omrežij Facebook, Instagram in TikTok ter vsebinsko zasnovali strateški redni mesečni plan mailing vsebin, ki stranke redno informirajo in izobražujejo ter jim nudijo dodano vrednost.
Rast
Video produkcija
Izdelali smo predstavitveni manifesto video, ki povzema filozofijo znamke in njihov pristop. Pri snovanju scenarija smo, tako kot Lotus dentalni center, v ospredje postavili zorni kot strank in bolečine, s katerimi se soočajo pri obisku zobozdravnika.

V branding kampanji Zgodbe v ogledalu smo zasnovali koncept video serije, v kateri so znani obrazi iz sveta slavnih razkrivali svoje življenjske vtise.
V okviru večjih kampanj smo pripravljali koncept, scenarij ter produkcijo kratkih digitalnih video oglasov.
Oglaševanje
V okviru tako kratkoročnih kot tudi dolgoročnih marketinških taktik smo izvajali redno oglaševanje v okviru Meta, Google in TikTok platforme, redno sodelovanje z influencerji in pojavnost v medijih (vsebinski marketing, advertoriali, PR).
Izdelava komunikacijskih materialov
Zasnovali smo več prodajnih brošur za ključne storitve, ki strankam Lotusa ob obisku nudijo koristne informacije o poteku njihovega zdravljenja in nadaljnji negi doma.
Ozaveščevalna kampanja o globini obzobnih žepkov je s kar 400 rešenimi kvizi uspešno dvignila zavedanje o pomembnosti preventivnih storitev ter prispevala k promociji laserskega zdravljenja.

Si želiš rasti tudi ti?

Pravno obvestiloPiškotki
© 2024 POINT OUT
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram