32 % tržna rast produktnih kategorij z dolgoročnimi komunikacijskimi kampanjami
Podjetje SALUS International, zastopnik blagovne znamke prehranskih dopolnil Jamieson v Sloveniji, je želel izboljšati prepoznavnost znamke, dvigniti zavedanje o ponudbi izdelkov na slovenskem trgu ter spodbujati prodajo izdelkov na fizičnih prodajnih mestih.
PARTNER
Jamieson
PANOGA
Prehranska dopolnila
STORITVE (odpri)
Vsebinski marketing, oglaševanje, grafično oblikovanje, družbena omrežja, influencer marketing, video produkcija, OOH, svetovanje, zasnova in izvedba kreativnih kampanj
300+
leadov zbranih z
1 kampanjo
490.000
video ogledov v okviru 1 kampanje
28.188
branj nativnih
člankov
122%
povečanje klikov prek Google oglasov v 1 letu
Strategija
Strateški uvid
Skupaj s partnerjem smo najprej opredelili ključne izzive podjetja in pregledali tržne razmere na področju prehranskih dopolnil. Raziskali smo navade kupcev po posameznih segmentih izdelkov ter ugotovili, kako spremembe v vedenju potrošnikov vplivajo na prodajo na fizičnih prodajnih mestih.
Strateška analiza
Na podlagi tržne analize in poznavanja navad ciljnih skupin smo oblikovali večnivojsko komunikacijsko strategijo, prilagojeno različnim sezonskim potrebam. Analizirali smo tudi ključne regulative na področju prehranskih dopolnil in upoštevali globalne smernice podjetja, ki smo jih prilagodili lokalnemu trgu. Poseben poudarek smo namenili oblikovanju ciljnih person in določitvi relevantnih komunikacijskih kanalov, na podlagi česar smo npr. ciljno populacijo starejših podprli s priporočili za oglaševanje v spletnih medijih, namesto na družbenih omrežjih.
Strateška zasnova
Zasnovali smo dolgoročno komunikacijsko strategijo, v kateri smo digitalne aktivnosti razdelili na tri nivoje.
Nivo 1: Sezonske aktivnosti so vključevale oglaševanje glede na specifične potrebe oz. prodajne fokuse posameznih obdobij: od novembra do februarja imunost, od marca do junija podpora kostem, mišicam in sklepom, julija in avgusta žvečljivi formati za otroke in odrasle. Vmesna obdobja pa izkoristili tudi za izpostavitev izdelkov manjšega fokusa.
Nivo 2: Komunikacija ključnega letnega fokusa, tj. določena skupina izdelkov, kot je na primer magnezij, ki smo ga podprli s širšim naborom aktivnosti, vključno s sodelovanjem z vplivneži ter prehransko strokovnjakinjo.
Nivo 3: "24/7" digitalne aktivnosti, s katerimi smo stalno prisotni na ključnih točkah raziskovalne poti kupcev, predvsem z oglaševanjem prek Google Search. To zagotavlja, da smo vidni, ko potrošniki iščejo informacije o prehranskih dopolnilih.
S tem večnivojskim pristopom smo oblikovali strategijo, ki podpira prodajne aktivnosti na fizičnih prodajnih mestih in omogoča trajno prisotnost blagovne znamke v digitalnem prostoru.
Native članki v medijih so dosegli 28.188 branj, kar je pomembno prispevalo k dvigu ozaveščenosti o pomenu ohranjanja zdravja in koristih prehranskih dopolnil.
"Navdušeni smo nad delom agencije POINT OUT. So vsestranski strokovnjaki za digitalni marketing. Ne dojemamo jih kot zunanjo agencijo, ampak kot podaljšek naše ekipe. Vedno nam pomagajo izboljšati naš digitalni nastop s prilagojenimi rešitvami."
Maja Žlembergar
regijski vodja blagovnih znamk, SALUS International
Kreativa
Pozicioniranje
V skladu s smernicami blagovne znamke in zakonodajnimi omejitvami pri oglaševanju prehranskih dopolnil, smo skozi vse leto s kreativnimi kampanjami dvigovali zavedanje, da Jamieson nudi vse, kar potrebujejo za najbolj optimalno zdravje ne glede na letni čas in potrebe. Le-to pa dodano podprli s sporočili, ki so potrjevala kakovost, dolgoletno tradicijo in dejstvo, da je Jamieson vodilna, zaupanja vredna znamka prehranskih dopolnil.
Komunikacija
Nivo 1: Sezonske aktivnosti V vsaki sezonski kampanji smo upoštevali potrebe oz. bolečine kupcev, značilne za to časovno obdobje, ter komunicirali prednosti izdelkov. Pri načrtovanju komunikacijskih aktivnosti in materialov smo v zakup vzeli tudi nakupne navade in interese potrošnikov, ter kanale, na katerih se zadržujejo.
V jesensko-zimski kampanji smo s kreativnimi oglasi, ki so ponazarjali vse tiste pogoste občutke, ki nas obhajajo ob ohladitvi, in jih povezali s prednostmi izdelkov za krepitev imunosti pod sloganom "Ostanite močni z Jamieson". Kombinacija lahkotnega in igrivega tona s sporočilom, ki je temeljilo na zdravju, je omogočila, da so se ljudje poistovetili s kampanjo in prepoznali koristi izdelkov. Medtem ko smo pri kampanjah za žvečljive vitamine za otroke in odrasle uporabili tudi sodelovanje z vplivneži, kar je dodalo interaktivno noto in povečalo doseg pri mlajših in družinsko usmerjenih potrošnikih.
Nivo 2: Ključni letni fokus Vsako leto smo oblikovali tudi večje oglaševalske kampanje, osredotočene na izbrane ključne izdelke.
Leta 2023 je bila glavna kampanja osredotočena na skupino magnezijevih izdelkov pod imenom OMg kampanja. V oglaševalskih materialih smo prikazali tipične bolečine in frustracije ljudi skozi "OMg trenutke" ter poudarili, kako lahko Jamieson Magnezij pomaga rešiti te težave. Interakcijo smo spodbudili s spletnim kvizom, ki je potrošnikom omogočal odkritje magnezija, ki je pravi zanje. Kampanjo smo razširili tudi na družbena omrežja, vključno z radijskim oglaševanjem in sodelovanjem z radijskim vplivnežem Alenom Podlesnikom, ki je nastopil v krovnem videu in dodatno prispeval k povečanju prepoznavnosti kampanje.
V 2024 smo Jamieson postavili v ospredje z bolj strokovnim pristopom. Ker smo bili primarno usmerjeni v starejšo populacijo, smo v sodelovanju z nutricionistko pripravili članke, ki smo jih plasirali v različne spletne medije. S tem smo ciljni publiki ponudili informativno in strokovno vsebino, ki je dodatno podprla prodajo izdelkov.
Z domiselnimi kampanjami smo dosegli več kot 32% rast tržnega deleža v vseh 9 produktnih kategorijah v primerjavi s prejšnjim letom.
Rast
Načrtovanje aktivnosti
Usmeritve dolgoročne komunikacijske strategije smo uspešno prenesli v prakso na različne marketinške kanale. V okviru rednega mesečnega sodelovanja smo načrtovali in vodili kontinuirane marketinške aktivnosti, usmerjene v večanje prepoznavnosti in prodaje.
Oglaševanje in vsebinski marketing
Skozi vse leto smo kombinirali oglaševanje v okviru Meta in Google platforme (Search, Display, Discovery) ter YouTube oglaševanje, ki smo ga podprli z oglaševanjem v slovenskih spletnih medijih preko mreže Adverta. Nekatere kampanje smo dopolnili tudi z vsebinskimi članki, ki smo jih plasirali v različne spletne medije.
Družbena omrežja in influencer marketing
Kreirali smo strategijo nastopa in prevzeli kreativno snovanje vsebin ter oblikovanje grafičnih materialov, prav tako tudi vodenje družbenih omrežij Facebook in Instagram. Kampanje smo še dodatno okrepili s sodelovanji z influencerji, ki so nam odprli sveže poti do ciljnih skupin in širili zavedanje o blagovni znamki.
S stalno aktivnim Google oglaševanjem smo povečali število klikov za 122 % ter zmanjšali strošek za klik (cost per click) za 28 %, v primerjavi z istim obdobjem lani. S tem smo okrepili konstantno prisotnost znamke na ključnih točkah iskanja.
Rast
Video produkcija
V okviru večje oglaševalske kampanje OMG smo izdelali tudi krovni 30-sekundni video oglas, ki je s svojo premišljeno zasnovo omogočal obrezavo na več krajših 6-sekundnih tematskih videov, ki so nagovarjali eno specifično težavo. Popolno za digitalno oglaševanje. Naša ekipa je zasnovala kreativne scenarije in pri režiji tesno sodelovala s produkcijsko ekipo.
OMg! kreativni video oglas je šel dobesedno preko meja! Presegel je lokalne meje in navdušil predstavnike blagovne znamke Jamieson v Romuniji ter z našo pomočjo lokaliziran zaokrožil po tamkajšnjih TV in digitalnih kanalih.