2. POINT OUT Hekaton

Naredite korak naprej v digitalnem marketingu

7. april 2020 | Ljubljana

S POINT OUT Hekatonom ustvarimo okolje, v katerem podjetja v enem dnevu nadgradijo digitalno marketinške projekte in prejmejo nove rešitve.

Kaj je POINT OUT Hekaton?

Gre za enodnevni dogodek, namenjen iskanju inovativnih in aplikativnih rešitev za digitalno marketinške izzive. POINT OUT Hekaton je edini takšen projekt na področju digitalnega marketinga v Sloveniji. 7. aprila boste na POINT OUT Hekatonu razširili obzorja in prejeli zakladnico kreativnih idej, s pomočjo katerih boste izstopili iz digitalnega povprečja.

Do rešitve za vaš digitalno marketinški izziv v 1 dnevu.

Zakaj se prijaviti?

1
REŠITEV ZA VAŠ DIGITALNO MARKETINŠKI IZZIV
REŠITEV ZA VAŠ DIGITALNO MARKETINŠKI IZZIV
Vsako podjetje bo v reševanje poslalo digitalno marketinški izziv, s katerim se sooča. Vaš izziv bo v reševanje prejela ena izmed ekip. En udeleženec iz podjetja bo ostal pri reševanju svojega izziva, ostali pa se bodo posvetili izzivom drugih podjetij.
2
MOTIVACIJA IN KREATIVNO RAZMIŠLJANJE
MOTIVACIJA IN KREATIVNO RAZMIŠLJANJE
S Primožem Hvalo in mentorji bomo poskrbeli za motivacijo in usmerjanje razvoja idej. Udeležence bomo opremili z orodji kreativnega razmišljanja, ki jih lahko kasneje uporabijo pri svojem delu.
3
PROSTOR ZA UČENJE IN POVEZOVANJE
PROSTOR ZA UČENJE IN POVEZOVANJE
Najboljše ideje nastanejo v raznolikih skupinah, zato bodo udeleženci iz podjetja razdeljeni, vsaki skupini pa se bo pridružil tudi študent. Zaposleni bodo imeli možnost povezovanja in deljenja idej s talenti iz različnih področij.
4
USMERJANJE IN PODPORA PRI IZVEDBI
USMERJANJE IN PODPORA PRI IZVEDBI
Pri razvoju idej tekom dogodka bodo ekipam pomagali mentorji. Želimo si, da bi predstavljene ideje podjetja tudi izvedla, zato vam bo po hekatonu pri implementaciji na voljo naša ekipa.

Pridružite se nam pri odkrivanju digitalno marketinških izzivov in snovanju novih projektov, s pomočjo katerih bo vaše podjetje pridobilo potreben zagon in rast na področju digitalnega marketinga.

Kako bo potekal hekaton?

1. Prepoznavanje izzivov
2. Priprava udeležencev
3. Hekanje izzivov
4. Predstavitve in izvedba

Prepoznavanje izzivov

Ker vemo, da prepoznavanje izzivov v podjetju ni vedno enostavno, vas bomo vodili skozi ta proces. Skupaj bomo definirali vaš digitalno marketinški izziv tako, da ga bodo razumeli vsi udeleženci in boste lahko zanj prejeli učinkovito rešitev.

Želim izvedeti več

Priprava udeležencev

Udeležence bomo v skupine povezali že pred dogodkom. Vsaki skupini bomo dodelili izziv, mentorja in pripravili dokument, s pomočjo katerega se bodo lahko pobližje spoznali s podjetjem in področjem izziva še pred začetkom hekatona.

Želim izvedeti več

Reševanje izzivov

Hekaton se bo pričel z ogrevanjem in spoznavanjem udeležencev. Za uvodno predavanje in motivacijo bo poskrbel Primož Hvala (H&S Consulting), ki bo povezoval celoten dogodek. Hekanje bo potekalo vodeno — vsak del dneva bo posvečen posamezni nalogi, skupinam pa bodo na pomoč priskočili tudi mentorji.

Želim izvedeti več

Predstavitve in izvedba rešitev

Na koncu dneva bodo skupine predstavile pripravljene rešitve in akcijske načrte. Želimo si, da se predstavitvam pridružijo tudi vodilni iz podjetij in pomagajo pri izboru najboljših projektov. Po dogodku boste prejeli brošuro z zbranimi izzivi in predstavljenimi rešitvami, z nadaljnimi srečanji po dogodku pa vas bomo spodbudili tudi k njihovi izvedbi. Po Hekatonu bomo poskrbeli za povezovanje udeležencev in izmenjavo znanj o izvedenih projektih z jutranjimi druženji ob zajtrku.

Želim izvedeti več

Z nami so bili ...

  • Uroš Grilc

    AMZS Dogodek bi definitivno priporočil tudi ostalim podjetjem. Kot posameznik spoznaš veliko novih ljudi, ti pa na tvoje težave pogledajo s čisto drugačnega zornega kota. Izkupiček so preproste rešitve za tvoj izziv, s katerim se soočaš že dlje časa.
  • Rok Kostanjšek

    EKWB Udeležbo na dogodku kot je POINT OUT Hekaton bi priporočil tudi drugim podjetjem, naše pa bo poskušalo rešitve, do katerih smo danes prišli, implementirati.
  • Valerija Kuhar

    TopDom Za udeležbo na Hekatonu smo se odločili, ker se že dolgo časa zavedamo, da se moramo tako v poslovanju s posamezniki kot v nagovarjanju podjetij usmeriti v inovativne in kreativne možnosti, ki nam jih prinašajo tudi digitalne platforme. Presodili smo, da bo udeležba na Hekatonu produktivna in hitra pot do rešitev za naše izzive.
  • Maja Kalan Pongrac

    Ljubljanske mlekarne V podjetju smo pred kratkim zaključili program razvoja talentov, ki je bil zasnovan na reševanju obstoječega izziva v podjetju. Odzivi sodelavcev so bili zelo pozitivni, zlasti v delu, kjer so izstopili iz vsakodnevnih nalog. Zato smo se hitro ogreli še za hekaton. Princip je podoben in verjamemo, da poleg aplikativne rešitve prinaša predvsem veliko dobre volje in motiviranosti našim sodelavcem.
  • Primož Hvala

    H&S Consulting Vsak od nas živi v svojem okolju. Če želiš kaj spremeniti, moraš pogledati izven tega okolja, iskati ideje drugje, poslušati prakse, ideje in razmišljanje drugih. Hekaton omogoči vse to. Poleg tega pa še voden proces razmišljanja, malo "zunanjega pritiska", ki je vedno potreben, da gledaš naprej od dnevnih operativnih nalog. POINT OUT Hekaton je idealna priložnost za drugačen pogled in aktivnosti.

Pridružite se nam

Se nam želite na 2. POINT OUT Hekatonu pridružiti kot podjetje z vašimi zaposlenimi in digitalno marketinškim izzivom? Kontaktirajte nas na info@pointout.si ali pokličite na 041 284 191 in z veseljem vam bomo posredovali dodatne informacije.