La Popsi – zgodba o uspehu dveh mladih podjetnic [POINT OUT Weekly #92]

Kako sta prepoznali tržno priložnost in jo znali spremeniti v zgodbo o uspehu?

Neža in Karmen sta mladi podjetnici, ki stojita za blagovno znamko La Popsi. Prijateljici od malih nog skupaj veže skoraj sestrska vez, ko pa sta obe v istem letu postali mamici, je njuna podjetniška ideja dobila krila.

V Ameriki precej znane lučke, imenovane popsicles, v Sloveniji do te točke še niso bile predstavljene. Punci sta svojo idejo predstavili na projektu Štartaj Slovenija, to pa je bil začetek izredno uspešne podjetne zgodbe.

Na svoji poti sta seveda naleteli na veliko izzivov, kar njuno zgodbo naredi še bolj navdihujočo.

V tem pogovoru torej dobiš odgovore na vprašanja, kot so:

Vse epizode so na voljo tudi na:

Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:

O oddaji

POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.