Kako do zaposlitve v digitalni agenciji? [POINT OUT Weekly #26]

Digitalno-marketinška industrija je v gromozanskem vzponu. Ponuja se veliko novih delovnih mest, hkrati pa je tudi ogromno zanimanja. Zaradi specifike konstantnega spreminjanja in razvoja indstrije, pa je težko najti ustrezen in kompetenten kader.

Ko se v digitalni agenciji odpre delovno mesto, zagotovo ni dovolj le zanimanje ter poslana CV in motivacijsko pismo.

V naslednjih vrsticah boš izvedel, kako si zagotoviti želeno mesto v digitalni agenciji. Pa poglejmo kar iz našega osebnega vidika zaposlovanja.

Najprej – kaj od tebe pričakujemo?

1. Znanje o digitalni agenciji, na katero se prijavljaš.

Ta korak je nujen, a velikokrat preskočen. Vednost o tem, s katerimi naročniki agencija dela, kakšne projekte je agencija že naredila, v čem je posebna, je res potrebna. Spoštljivo je, da veš ali pa se pozanimaš vsaj kdo je oseba, s katero komuniciraš glede zaposlitve.

Z naše strani na razgovoru lahko pričakuješ nalogo v smislu predstavitve naše agencije v eni minuti, kar nam da dober vpogled v tvoje poznavanje.

2. Strast do agencijskega dela in razpisane pozicije.

Priprava na razgovor je zelo pomembna, a še večjo težo ima strast in zagnanost do dela, kar se zlahka preveri in opazi. Če ti je le do zaposlitve in nimaš tiste prave strasti, digitalna agencija morda ni prava pot zate. Strast pa za nas pomeni tudi pripravljenost na konstantno izobraževanje.

3. Osebno ujemanje z organizacijsko kulturo

Na to se ne moreš pripraviti. Gre zgolj za to, ali mi začutimo, da si kot osebnost skladen z “osebnostjo” agencije. Tvoje vrednote morajo biti skladne z vrednotami organizacije.

Na to, da pašeš v kulturo podjetja dajemo velik poudarek, saj je izredno pomembno za dobro timsko vzdušje. Ta pa je velik del uspešnosti in učinkovitosti podjetja.

 

In kot drugo – kaj ti svetujemo?

1. Pridobi in nadgrajuj znanje o digitalnem marketingu in digitalnem okolju.

Poznavanje digitalnega okolja in njegovih posebnosti je priporočljivo. Ni potrebno že v osnovi biti ekspert, vendar veliko pomeni že, če se na tem področju izobražuješ in te zanima. To ti lahko daje dobro široko podlago.

Ožje gledano pa je odlično poznavanje digitalnega marketinga nuja, saj je to “tvoje” področje.  In če katero, je to področje tisto, ki se spreminja iz dneva v dan in zahteva konstantno učenje.

Toplo priporočamo prebiranje blogov in knjig na temo digitalnega okolja.

2. Povezuj se z ljudmi s področja digitalnega marketinga.

Prednosti povezovanja in mreženja smo izpostavili že večkrat. Ne samo, da se ti tako odpre marsikatera možnost na karierni poti, dobiš lahko tudi veliko dragocenega znanja.

Udeležuj se dogodkov, konferenc in izobraževanj. Po drugi strani pa se ne boj se na kavo povabiti osebe s področja digitalnega marketinga, kar te lahko zelo obogati. Imeti mentorja je nekaj neprecenljivega. Zato se splača aktivirati v smeri, da ga najdeš. Enega ali več njih.

3. Pridobi si izkušnje s prostovoljnim delom

Seveda so pomembne tudi izkušnje. In lahko se jih pridobi tudi med študijem, če si pripravljen poprijeti za delo. Vedi, da plačilo ni nujno vedno denarno, bodi kdaj pripravljen delati brezplačno v zameno za znanje.

V šestindavjseti oddaji POINT OUT Weekly delimo (interne) nasvete, kako do zaposlitve v digitalni agenciji.

Ta oddaja je na voljo tudi na:

V oddaji boste med drugim slišali o:

Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:

O oddaji

POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.

V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!