Vsebinski marketing: Nasveti za uspešen začetek [POINT OUT Weekly #5]

Vsebinski marketing ni nova zdeva zadeva – začel se je z John Deerom in njihovimi nasveti za kmetijstvo že v prvi polovici 20. stoletja. O vsebinskem marketingu kot ga poznamo danes, govorimo z razvojem spleta v 90-ih.

Za razliko od tradicionalnega marketinga, kjer gre za bombardiranje s sporočili, pri vsebinskem marketingu ponudimo neko uporabno vsebino in dodano vrednost. S tem potencialnega kupca navežemo nase.

Zavedati se moramo, da tradicionalnega načina ni mogoče aplicirati na splet, saj tako uporabniku vrednost le odvzamemo, namesto da bi jo dodajali.

Da uporabniku ponudimo pravo vsebino, moramo natančno vedeti, kdo je naša ciljna skupina, poleg tega pa moramo biti pri ponujanju vsebin konsistentni.

Vsebinski marketing je sicer sedanjost, ampak tudi prihodnost. Predstavlja temelj drugih digitalnih marketinških taktik. Bistvo je dodajanje neke uporabne vsebine, s katero kupca pritegnemo na dolgi rok.

Današnji kupec pred odločitvijo o nakupu zbira veliko informacij. Najboljše je, ko to vsebino dobijo pri nas. Kupca moramo tekom nakupnega procesa izobraževati in ga voditi čez celoten marketinški lijak.

Za vsebinski marketing je bistvena spletna stran – tako vlagate v nekaj, kar sami nadzirate. S pomočjo spletne strani lahko gradite svojo e-mail bazo. Tako na daljši rok vzpostavljate stik in gradite odnos s potencialnimi kupci.

Vsebinski marketing lahko izvajate tudi s pomočjo vplivnežev, ki vam lahko odprejo vrata do vaše ciljne skupine. Svojo vsebino lahko posredujete tudi preko družbenih omrežjih oziroma prek njih izvajate alternativno vsebino.

V peti oddaji POINT OUT Weekly delimo vse, kar morate vedeti o vsebinskem marketingu. Izvedeli boste, zakaj je ključno, da z izvajanjem začnete že danes!

Ta oddaja je na voljo tudi na:

V oddaji boste med drugim dobili odgovore na vprašanja:

Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:

O oddaji

POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.

V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!