Kako do uspešnega vsebinskega marketinga? [POINT OUT Weekly #99]
Bistvo vsebinskega marketinga je neprestano razmišljanje o končnem cilju. Toda, kaj je naš končni cilj in kako si ga zastaviti? V tokratni oddaji POINT OUT Weekly razkrivamo, kako se pravilno lotiti vsebinskega marketinga in na kaj vse je potrebno biti pozoren.
Kako številke obrniti sebi v prid?
Razkrili bomo uporabnost marketinške spirale in lijaka v praksi ter pojasnili razliko med njima. Ali veš, kaj pomeni nurturing in zakaj je pomemben?
V tem pogovoru torej dobiš odgovore na vprašanja, kot so:
- Kakšne so začetniške napake, ki se lahko pojavijo pri vsebinskem marketingu?
- Kaj je prednost digitalnega marketinga za razliko od tradicionalnega marketinga?
- Na kaj moramo biti pozorni pri klikih in dosegu ter kako nas lahko številke zavedejo?
- Katere so tri faze marketinškega lijaka in zakaj so pomemebne?
- Kaj je nurturing?
- Kaj je remarketing?
Vse epizode so na voljo tudi na:
Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:
- Izbor ključnih besed (POINT OUT Weekly #43)
- Uspešen začetek vsebinskega marketinga (POINT OUT Weekly #5)
- Vsebinski marketing 101 (POINT OUT Blog)
- Vsebinski marketing
O oddaji
POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.