Kako do uspešnega vsebinskega marketinga? [POINT OUT Weekly #99]

Bistvo vsebinskega marketinga je neprestano razmišljanje o končnem cilju. Toda, kaj je naš končni cilj in kako si ga zastaviti? V tokratni oddaji POINT OUT Weekly razkrivamo, kako se pravilno lotiti vsebinskega marketinga in na kaj vse je potrebno biti pozoren

Kako številke obrniti sebi v prid?

Razkrili bomo uporabnost marketinške spirale in lijaka v praksi ter pojasnili razliko med njima. Ali veš, kaj pomeni nurturing in zakaj je pomemben? 

V tem pogovoru torej dobiš odgovore na vprašanja, kot so:

Vse epizode so na voljo tudi na:

Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:

O oddaji

POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.