Uspešno upravljanje Instagram profila [POINT OUT Weekly #22]

Instagram je trenutno najhitreje rastoče družbeno omrežje in ima že več kot 700 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov. V Sloveniji se ta številka giblje okoli 350.000 in kar polovica se nanj vpiše dnevno. Zadosti razlogov, zakaj je nujno, da mu kot podjetje ali blagovna znamka posvetite precej pozornosti, kajne?

Vprašanji, ki se večkrat pojavljata, ko pride do upravljanja z Instagramom, sta: Kakšna naj bo dolžina besedila in kako umestiti linke?

Dolžina besedila pod objavo je odvisna od tega, kar želite povedati. Ni pravila, kakšna naj bo. Tendenca za branje daljših besedil na Instagramu je visoka, zato se ni potrebno omejevati. Tisto v čemer je Instagram precej specifičen pa so linki. Ne morete jih namreč vključiti v besedilo in na tak način preusmeriti uporabnika na želeno zunanjo spletno stran. Obstajajo pa 3 druge možnosti, kako to lahko storite:

  1. Pripnite link v opis profila.
  2. Naredite oglas v obliki objave.
  3. Oglašujte v storyjih.

Vemo, da je Instagram platforma, ki temelji na slikovnem materialu, čedalje bolj tudi na videu. Te vsebine so prešle iz amaterskih že na zelo profesionalno raven, kar je danes že skoraj pogoj za uspeh. Urejanje fotografij in videoposnetkov z uporabo predloženih filtrov upada, v ospredje prihajajo bolj kakovostni urejevalniki fotografij v obliki aplikacij, obdelovanje se je prestavilo tudi na Photoshop.

Format objavljenih fotografij in video posnetkov je lahko:

In kaj najbolj funkcionira?

Raziskave kažejo, da je najbolj učinkovita pokončna fotografija, saj zavzame največ prostora med uporabnikovim pregledovanjem časovnice, medtem ko je za video priporočljivo objavljati v kvadratnem formatu.

Za prepoznavnost in uspeh na Instagramu je izrednega pomena povezovanje in interakcija s ciljno skupino. Če ste novinci ali pa vaša baza sledilcev še ni tako močna, je pomembno, da do ciljnega občinstva pristopite vi. Komentirajte jim fotografije, všečkajte njihove objave, začnite jim slediti in se tako izpostavite. Ko ste že dobro uveljavljeni lahko vez nadgrajujete z objavo njihovih fotografij, na katerih so vas označili. Tako jim daste vedeti, da so opaženi in del vaše znamke, kar v njih vzbudi pozitivna čustva. Hkrati dobite še zastonj gradivo.

Še en način za uspešno upravljanje vašega Instagrama je uporaba hashtagov in tagov, po katerih vas bodo uporabniki lahko našli. Najbolje naj bi učinkovalo od 6 do 7 hashtagov na objavo, tudi v Sloveniji pa bolje delujejo angleški. Pri izbiri ključnih besed bodite relevantni, a ne uporabljajte neznanih, kakor tudi ekstremno popularnih ne – v tem primeru se boste izgubili v množici. Za boljši doseg ne pozabite na oznako lokacije v objavah in storyjih.

Še en dejavnik uspeha je vključitev Instagram vplivnežev. Tisti, ki že imajo vzpostavljeno veliko občinstvo, ki je hkrati vaša ciljna skupina, lahko izjemno pripomorejo k vaši prepoznavnosti. Ta način “promocije” deluje veliko bolj osebno.

Enako velja za Instagram storyje, ki so zelo naraven način konzumiranja vsebine. Z njimi lahko na daljši in sekvenčni način pripovedujete svojo zgodbo, hkrati pa so zelo popularni pri uporabnikih. In ne pozabite – znamke se morajo vedno usmerjat tja, kjer se nahajajo uporabniki.

V dvaindvajseti oddaji POINT OUT Weekly svetujemo, katere pristope in metode uporabiti za uspešno upravljanje Instagram profila vašega podjetja oz. blagovne znamke.

Ta oddaja je na voljo tudi na:

V oddaji boste med drugim slišali o:

Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:

O oddaji

POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.

V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!