Učinkovito upravljanje Facebook strani [POINT OUT Weekly #8]
V Sloveniji je na Facebooku 880.000 mesečno aktivnih uporabnikov, dnevno aktivnih pa kar 700.000. S temi številkami je Facebook najmočnejši med družbenimi omrežji, zato je pomembno, da se upravljanja strani lotimo na strukturiran in strateški način.
Vedno je treba pričeti pri izgradnji dolgoročne strategije nastopa na Facebooku. To so naša izhodišča za nadaljnje delo, seveda pa se lahko kasneje tudi spreminjajo glede na naše potrebe in cilje.
Ko je strategija določena, se lahko lotimo operative upravljanja Facebook strani. Delo si običajno razdelimo na tri dele, v vsakem pa opravljamo različne aktivnosti: dnevne, tedenske in mesečne.
V vaši ekipi morajo biti pokrite tri vloge: content creator oz. ustvarjalec vsebin (ki pripravlja objave), community manager oz. upravljalec s sledilci (ki upravlja s stranmi in skrbi za komunikacijo s sledilci) in advertising manager oz. vodja oglaševanja (ki je osredotočen na oglaševanje). Predvsem za prvi dve vlogi lahko podjetja pogosto poskrbite sama, večkrat pa lahko naloge opravlja tudi ista oseba.
Za lažje delo ekipe vam priporočamo, da se srečujete na tedenskih sestankih, kjer se boste pogovorili o tem, kaj je pomembno v naslednjem tednu in kako boste prilagodili aktivnosti.
Pomembna je slediti smernicam za priprave vsebine, ki jih Facebook priporoča: npr. velikosti in razmerja fotografij, kakovost videa, tip objav itd. Če želite, da vaš objave dosežejo čim več uporabnikov, boste morali investirati tudi v Facebook oglaševanje.
V osmi oddaji POINT OUT Weekly boste izvedeli na kakšen način upravljati s Facebook stranmi, katero strategijo izbrati, kakšne aktivnosti izvajati in kako si razporediti delo.
Ta oddaja je na voljo tudi na:
V oddaji boste med drugim dobili odgovore na vprašanja:
- Kako zgraditi dolgoročno strategijo nastopa na Facebooku?
- Kakšne so aktivnosti na dnevni, tedenski in mesečni ravni?
- Katere so ključne vloge?
- Kako pravilno pripraviti vsebino?
- Kdaj uporabiti oglaševanje?
Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:
- Nejc Slovnik: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- Zoran Bosančić: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- POINT OUT Weekly #7
- Priporočene velikosti za Facebok
- POINT OUT Weekly #2
—
O oddaji
POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.
V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!