Anže Miklavec o spremembah v marketingu, upravljanju znamk in družbenih omrežjih [PO Weekly #17]
Družbena omrežja so v obdobju WEB 2.0 postala komunikacijska platforma, kjer se ljudje oziroma potrošniki zadržujemo, torej je potrebno, da se v to sfero vključijo tudi blagovne znamke. Od nastopa na družbenih omrežjih in ustreznih komunikacijskih strategij je nemalokrat odvisen njihov uspeh.
Eden izmed načinov upravljanja blagovnih znamk v digitalnem svetu je influencer marketing oziroma marketing z vplivneži. To so osebe, ki znajo dobro predstaviti določen produkt in ga približati ljudem. Vendar pa pri sodelovanju s specifičnimi ljudmi ne gre zgolj za predstavitve, temveč tudi za soustvarjanje produktov (npr. limited edition projekti). Dobro je, da sodelujete z več vplivneži kakor tudi z drugimi blagovnimi znamkami hkrati. Na ta način se lahko naredi projekt, ki ima globino z vseh zornih kotov.
Kar je verjetno najpomembnejše za grajenje blagovne znamke, je nujnost ustvarjanja velike količine vsebine. Še več – veliko odlične vsebine. Fokus se danes poleg slikovnega usmerja predvsem na video material in temu trendu se splača slediti. Naučiti se je treba, kako to početi zelo hitro in tako tudi stroškovno učinkovito.
Glede na to, kako bliskovito se stvari v digitalnem marketingu spreminjajo ter kakšne spremembe skozi čas dobivajo algoritmi družbenih omrežij, je izrednega pomena, da ste agilni in prilagodljivi. Poslovna strategija naj bo jasno zastavljena, medtem ko je priporočljivo komunikacijsko strategijo vedno znova prilagajati.
Eden izmed načinov, kako z vašo blagovno znamko prodreti na trg, je uporaba Kickstarter kampanje. Njena uspešnost je v prvi vrsti odvisna od drugačnosti samega izdelka in njegove inovativne predstavitve – tako znotraj Kickstarter platforme kot na družbenih omrežjih. Zavedati pa se je treba, da mora vsaka kampanja delovati po drugačnih pravilih in z drugačnimi pristopi. Najprej je potrebno razumeti svoj produkt in blagovno znamko ter poznati svojega potrošnika ter njegove komunikacijske navade. Šele temu lahko sledi učinkovita komunikacijska kampanja.
V sedemnajsti oddaji POINT OUT Weekly z gostom Anžetom Miklavcem govorimo o družbenih omrežjih in digitalnem marketingu. Anže je podjetnik ter direktor in ustanovitelj več blagovnih znamk, kot sta Equa in Goat story. Prav tako je s svojo ekipo izvedel že dve uspešni Kickstarter kampanji za Gino in Goat mug.
Ta oddaja je na voljo tudi na:
V oddaji boste med drugim slišali o:
- Digitalnih marketinških pristopih blagovnih znamk
- Marketingu z vplivneži
- O pristopih, ki jih uporabljajo pri Equa in Goat story
- Vsebinskem marketingu
- Kickstarter kampanjah
- Komunikacijskih strategijah na družbenih omrežjih
Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:
- Nejc Slovnik: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- Zoran Bosančić: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- Equa
- Goat story
- Equa – limited edition Nina Šušnjara
- Kickstarter – Gina
- Kickstarter – Goat mug
—
O oddaji
POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.
V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!