Top trendi na družbenih omrežjih [POINT OUT Weekly #25]

Družbena omrežja so velik del našega preživetega časa in čedalje bolj integrirana v naša življenja. Zato je prav in nujno, da smo v stiku s trendi, ki so in se še uveljavljajo na družbenih omrežjih. Vpeljevanje novosti v strategijo družbenih omrežjih lahko obrodi odlične sadove.

1. TREND: VZPON NOVIH, PREDVSEM “INSTANT MESSAGING” PLATFORM

Nove aplikacije in platforme se rojevajo na dnevni ravni, na različnih področjih za različne ciljne skupine. Poleg najbolj standardnih, kot sta Facebook in Instagram, so trenutno precej popularne še recimo musical.ly, Anchor, Tinder in druge.

Kot drugo, pa se vsa komunikacija seli oziroma se je že preselila na “instant messaging” platforme, kot so Messanger, Viber in WeeChat. Te platforme imajo možnost v prihodnje nadomestiti e-mail marketing, s tem, da se instant novičke (akcije, novosti, vabila, …) pošiljajo neposredno v vaše nabiralnike.

Znotraj teh in tudi na spletnih straneh se bo v prihodnosti razpasla tudi uporaba chatbotov, kar že samo po sebi predstavlja še en trend.

V ospredje prihajajo tudi platforme, kot sta Slak in Telegram, ki temeljijo na grajenju skupnosti. Veliko se uporabljajo predvsem v segmentu kriptovalut, saj tu vsi projekti temeljijo ravno na skupnosti. Če tovrstne platforme pametno in namensko uporabljamo, so lahko izredno funkcionalne in učinkovite.

2. TREND: VIDEO MARKETING

Video bo v naslednjih letih še vedno rasel, kar čivkajo že vrabci na strehi. Komunikacija z video vsebinami na spletu je predvsem pri mladih skoraj v celoti nadomestila tradicionalne TV vsebine. Če se le da, video vključite v svojo strategijo. Seveda na način, ki bo sovpadal z vašimi ostalimi aktivnostmi in vrednotami.

3. TREND: ŠE VEČJI POUDAREK NA MOBILNIH NAPRAVAH

Kar 80 % prometa na družbenih omrežjih je preko mobilnih naprav. Te so z nami vedno in povsod in čedalje več znamk se odloča za oglaševanje na mobilnih napravah. Glede objav na družbenih omrežjih pa je pomembno, da jih že v osnovi oblikujete bolj za mobilne kot za namizne naprave.

4. TREND: OGLASI IN UMETNA INTELIGENCA

Facebook na področju targetiranja oglasov že prehiteva Google in postaja prvak, temu sledijo tudi ostala družbena omrežja. S pomočjo umetne inteligence pa bodo možnosti targetiranja oglasov še boljša. Eden takšnih primerov je kazanje oglasov tistim, ki so z vami že vstopili v interakcijo na kakršenkoli način.

Tudi časovnice so s pomočjo umetne inteligence čedalje bolj prilagojene vsakemu posamezniku. Prikazujejo se mu objave, oglasi, strani, ki so relevantna specifično zanj. Temu področju se prav tako obeta še večji razvoj.

V petindvajseti oddaji POINT OUT Weekly delamo pregled trendov na družbenih omrežjih. Zajamemo vse od kriptovalut, Tindra, oglasov do umetne inteligence.

Ta oddaja je na voljo tudi na:

V oddaji boste med drugim lahko slišali o:

Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:

O oddaji

POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.

V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!