Blog

Zapisi, nasveti in triki o digitalnem marketingu.

Nikoli ne izpusti novega zapisa.

Naroči se na naš newsletter.

Zadnje objavljeno

Manca Korelc o projektu Moja jezera in njenem digitalno-marketinškem pristopu [POINT OUT Weekly #36]
Morda imaš tudi ti idejo, da bi začel lasten digitalno-marketinški projekt. Ali pa znotraj podjetja želite začeti z nečim novim? Saj veš, nič se ne zgodi samo od sebe. Treba je samo začeti. Idejo razviješ tako, da ji najprej postaviš širši namen in jo strateško vpelješ v digitalno-marketinški projekt. Za začetek je dobro imeti higienski minium […]
Preberi več
Analitika družbenih omrežij: Kaj je in kako začeti? [POINT OUT Weekly #35]
Zakaj sploh spremljati analitiko na družbenih omrežjih? V prvi vrsti zato, da sploh veš, kaj se dogaja na strani. Spremljanje rezultatov ti omogoči vpogled v to, kaj funkcionira in kaj ne, kar pa je izhodišče za prilagajanje in spreminjanje strategije tvojega nastopa na družbenih omrežjih. Z osnovno analitiko, lahko spremljaš tudi konkurenco. Z orodji ali […]
Preberi več
Kako začeti z upravljanjem LinkedIn strani? [POINT OUT Weekly #34]
LinkedIn je največje družbeno omrežje za poslovne uporabnike. Svetovno gledano ima več kot 450 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov, v Sloveniji se ta številka giblje okoli 300 tisoč. Vedno več posameznikov in podjetij tudi aktivno sodeluje v različnih aktivnostih, ki jih LinekdIn omogoča, saj se zaveda njegovega doprinosa. Primeren je za vsakega zaposlenega ali iskalca zaposliteve, […]
Preberi več
Predsedniške volitve skozi prizmo digitalnega marketinga [POINT OUT Weekly #33]
Komu gre bolje na volitvah? Borutu Pahorju ali Marjanu Šarcu? Ne v političnem smislu, pač pa v digitalno-marketinškem. Kateri izmed kandidatov prednjači v digitalno-marketinških aktivnostih, in kdo bolje uporablja digitalne kanale? Najbolje, da se kar sprehodimo skozi njune aktivnosti na spletu in pogledamo, kaj deluje in kaj ne. 1. Spletna stran Borut Pahor Pahorjeva spletna […]
Preberi več
Tjaša Deu o YouTubu, video in influencer marketingu [POINT OUT Weekly #32]
Video marketing in marketing z vplivneži sta dve vroči temi v tem trenutku. A v prihodnje lahko pričakujemo še večjo vrednost enega in drugega za podjetje. Ravno pravi čas, da se izobraziš in skočiš zraven. Če te skrbi produkcija, naj te nekoliko pomirimo. Vsebina je večinoma pomembnejša in je tista, ki bo uporabnikom prinesla dodano vrednost. […]
Preberi več
1 2 3 4 5 10

Verjamemo, da se v vašem poslu skriva priložnost. Izpolnite kontaktni obrazec in izkoristite priložnost za posvet o potencialu, ki se skriva v vaših digitalno-marketinških aktivnostih.