Kako uspešno reciklirati vsebine na digitalu? [POINT OUT Weekly #57]
Recikliranje vsebin za digitalno okolje je taktika, ki se je ne poslužujemo dovolj pogosto. Gre za ponovno uporabo vsebine v enaki, podobni ali pa povsem drugačni obliki.
Verjemi, če se je lotiš, boš prihranil veliko časa, rezultati pa bodo vseeno odlični.
Te zanima, zakaj, kako in kaj reciklirati? Pripravili smo ti nekaj napotkov.
Zakaj reciklirati?
1. Ko je vsebina prvič objavljena, je ne vidijo vsi iz tvoje ciljne skupine.
Ne moremo pričakovati, da bodo neko Facebook objavo ali pa nov video na YouTubu videla prav vsaka oseba iz tvojega občinstva. Zato je logično, da čez nekaj časa z enako vsebino poskusiš še enkrat (na kakšen način bomo še govorili).
2. Ljudje konzumirajo vsebino na različne načine.
Če produciraš tako video kot avdio vsebine pa tudi blog zapise ipd., je jasno, da imaš za vsako od teh določeno občinstvo, ki prisegajo na specifičen način konzumiranja te vsebine. Zato si lahko zelo učinkovit, če neko vsebino recikliraš v vseh oblikah.
3. Vsebina uporabnike zanima v različnih obdobjih.
Ko uporabnik enkrat vidi vsebino, še ne pomeni, da je nanjo pripravljen. Niso vsi ljudje v enaki fazi nakupnega procesa. Recimo primerjava različnih produktov uporabniku ne bo zanimiva, če bo šele v fazi raziskovanja možnosti rešitve nekega izziva.
4. Dosežeš več ljudi oz. predvsem nove ljudi.
Možnost je velika, da ljudje, ki so nam začeli slediti po objavi vsebine, te vsebine še niso videli. S tem, ko jo recikliraš, z njo seznaniš nove ljudi, ki z njo stopijo v interakcijo, kar vidijo njihovi prijatelji, … Vidiš kam gremo s tem kajne? Beseda se širi.
Kaj lahko recikliraš?
Recikliraš lahko praktično vsakršno vsebino. A bodi pozoren, da ne boš uporabnike bombardiral z eno in isto vsebino. Daj času čas in strateško poglej na celotno zadevo.
Kaj in kako pa torej lahko recikliraš?
- Ponoviš vsebino na družbenih omrežjih >> isto vsebino objavi dvakrat ali večkrat.
- Posodobiš stare prispevke >> že objavljene blog prispevke aktualiziraš in dodaš sveže informacije.
- Blog predelaš v objave >> blog prispevek, v katerega si vložil veliko časa in truda uporabiš še na družbenih omrežjih, tako da ga pretvoriš v več manjših vsebinskih objav:
- Citat
- Slika
- Infografika
- Informativen video
- E-mail sekvenca
- Blog predelaš v e-knjigo >> iz serije povezujočih se prispevkov na blogu lahko narediš super informativno e-knjigo.
- …
V sedeminpetdeseti oddaji POINT OUT Weekly ti svetujemo, kako reciklirati vsebine na digitalu, da prihraniš čas in dosegaš odlične rezultate. Vse napotke ti prikažemo tudi na primeru recikliranja naše oddaje.
Ta oddaja je na voljo tudi na:
V oddaji boste med drugim dobili odgovore na vprašanja:
- Zakaj je vsebino dobro in pametno reciklirati?
- Kaj vse sploh lahko recikliraš?
- Kako lahko recikliraš e-knjigo in obratno?
- Kako mi recikliramo vsebino POINT OUT Weekly oddaje?
Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:
- Nejc Slovnik: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- Zoran Bosančić: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- POINT OUT Weekly #56
O oddaji
POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.