Q&A: kakovost videov, GDPR, ključne besede in mnogo več [POINT OUT Weekly #72]

Pa smo naredili še eno Q&A epizodo!

V dvainsedemdeseti oddaji POINT OUT Weekly ponovno odgovarjamo na vaša vprašanja, ki ste nam jih v navezavi na tematike preteklih oddaj postavili na Facebooku.

1. Se strinjam glede pozornosti. Samo se mi zdi, da v zadnjem času lahko opazimo veliko videev, ko ima oseba 3 min časa in nekaj posname. Me pa zanima vaše mnenje. Je bolje imeti slabe video vsebine ali biti brez? (Tina Kastelic v oddaji Video marketing: Zakaj in kako začeti?)

Video vsebine v oddajah kar pogosto poudarjamo, saj se nam v dobi, v kateri živimo, zdijo izredno pomembne. Facebook je super platforma za to. Več ljudi, kot dela video vsebine, bolj pomembna je kakovost. Tako lahko uporabniki bolje primerjajo med dobrimi in slabimi vsebinami. Poleg tega tudi več videov kot vidimo, bolj kritično je naše dojemanje le-teh vsebin. Govorimo predvsem o kakovosti slike in zvoka. Vse ostalo je stvar okusa in izkušenj snemalca. Vseeno je vsebina še vedno najbolj pomembna, primaren fokus naj bo torej na njej.

2. Kako veliko bazo mora imeti konkurent za takšno targetiranje? V Sloveniji mi ničesar ne predlaga, četudi imajo npr. 100k like-ov / sledilcev. Gre tukaj samo za res “big brande” z milijoni sledilcev? Hvala. (Igor Buyseech v oddaji Q&A: targetiranje konkurentov, Facebook pixel, video produkcija in še mnogo več)

Facebook se ne ozira na velikost in to ni faktor. Je pa res, da v Sloveniji enostavno ni tako velikega števila strani. Poskusi na primer BTC city, CityPark, Supernova, etc.

Četudi ne najde znamke, ki bi jo želel targetirati je vseeno bolje targetiranje znamke, kot generičnega izraza. Če želimo na primer targetirati ljudi, ki jih zanimajo družbena omrežja, raje poskusimo z “Social Media Examiner”, kot generičnim izrazom “Social media”. Social media interes bo namreč našel tudi ljudi, ki nimajo poslovnega interesa za družbena omrežja temveč jih preprosto spremljajo iz radovednosti. Bolje je zato targetirati ljudi, ki izkazujejo aktiven interes za ta področja.

3. Super prispevek. Sta mi malo razjasnila zadeve. Če se je uporabnik vpisal na e-mail listo za pošiljanje e-novic (definirano v splošnih pogojih) pred 25.5. in se mu že pošilja e-novice, ali je potrebna sedaj ponovna privolitev? Če prav razumem, bi bilo to potrebno, če bi se njegovi podatki uporabljali v drugačne namene? (Alenka Kržičnik v oddaji Kaj prinaša GDPR za digitalni marketing?)

V kolikor so bili podatki pridobljeni v skladu z GDPR, potem ponovna privolitev ni potrebna. Ker pa je verjetnost, da ste podatke pridobili na primeren način izredno majhna, močno priporočamo, da od vseh pridobite ponovno privolitev. To sicer pomeni, da bo veliko naročnikov izgubljenih. Potrebno je, da razumemo, da bodo ljudje, ki ostanejo tisti, ki jih želimo obdržati. Tako bo odprtost naših emailov najverjetneje povečana.

Pričakovati je potrebno, da bo v zvezi z GDPR zakonom v naslednjih nekaj letih aktualnih še veliko sprememb in izboljšav.

4. A ni copywriting / storytelling ustvarjanje backstory-ja posameznega produkta? Ne moreš poflikat slabe zgodbe produkta? Ne, dejansko jo lahko ustvariš iz nič, saj je poanta točno v tem. Ni problem v brandih z močnim legacy-em, tam se zgodba piše sama, za vse ostalo pa poskrbijo “pravljičarji”… (Primož Zanoškar v oddaji Dunja Kristan o vsebinskem marketingu, ustvarjanju zgodb in copywritingu)

Morda na kratki rok z ustvarjeno zgodbo lahko pridemo do začetnih uspehov, vendar bo najverjetneje neuspešno na dolgi rok, če znamka nima urejene uporabniške izkušnje. Nenazadnje imamo v zgodovini veliko primerov, v katerih se je zgodilo točno to – zadeva je po nekaj časa na trgu izjalovila. Vseeno moraš znamko podkrepiti z dobrim produktom.

Če na trgu za produkt ni povpraševanja, produkt ne bo prodan zaradi pomanjkanja povpraševanja. Če uporabnik kljub dobri zgodbi za produkt ugotovi, da je uporabniška izkušnja slaba, se bo to mnenje razširilo izredno hitro. Nenazadnje ob nakupovanju na Amazonu vedno najprej preberemo ocene drugih uporabnikov.

5. Nekje bolj na začetku bi bilo verjetno smiselno analizirati tudi konkurenco, poznata morda katero dobro orodje za to? Hvala. (Jan Forsthuber v oddaji Kako izbrati najboljše ključne besede za vsebinski marketing in oglaševanje)

Za analizo konkurence ključnih besed priporočamo plačljivi orodji SE Ranking ali SEMrush. Priporočamo branje tega članka.

6. Kdaj lahko pričakujemo te weekly videe v podcast obliki? (Matej Peterlin)

Obišči pointout.si/podcast!

7. Leadpages: A mogoče vesta, če nimaš spletne strani, ampak imaš samo Instagram/Facebook page, ali je možno narediti ta leadpage kot novo stran/landing page (ne samo kot gumb na FB strani), brez da bi imel svojo domeno (mogoče leadpages hosta za čas, ko rabiš zadevo, predvsem na začetku, ko bi rad stvari testiral in je budget omejen) ali je pač za to nujno potrebno povezati na svojo spletno domeno? (Matej Peterlin v oddaji Marketinška avtomatizacija: Kaj je in kako jo lahko uporabiš?)

Da, uporabnik ima obe možnosti. Če se kupi, in svojo pristajalno stran naredi na Leadpages, lahko na domeno brez problema vodi uporabnike tudi iz Facebooka in Instagrama.

Ta oddaja je na voljo tudi na:

Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:

O oddaji

POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.

V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!