Q&A: pristajalne strani, CTA-ji, email marketing, targetiranje in še mnogo več [POINT OUT Weekly #28]

Pa smo naredili še eno Q&A epizodo. Okolje digitalnega marketinga je tako obširno in specifično glede na posamezne primere, da se nam zdi prav, da damo možnost tudi tebi, da nam zastaviš kakršnokoli vprašanje.

V osemindvajseti oddaji POINT OUT Weekly zato ponovno odgovarjamo na vaša vprašanja, ki ste nam jih v navezavi na tematike preteklih oddaj postavili na Facebooku.

V videu boš dobil obširne odgovore na sledeče dileme:

1. Če npr. prodajaš nek artikel in imaš narejeno pristajalno stran (angl. landing page) oziroma WordPressovo stran, kje naj bi se nahajal nakupni obrazec (angl. order form)? Kako nujno je, da je nakupni obrazec na pristajalni strani? Je lahko pozivni gumb CTA (npr. kupi zdaj) povezava na zaključek nakupa, ali se je temu smiselno izogibati in imeti obrazec direktno na strani? (Matej Hladnik)

Obstajata najmanj dva načina za postavitev obrazca in pozivnega gumba. Obrazec ali pozivni gumb lahko postavimo na vrh strani, čemur pravimo above the fold. Druga možnost je, da ga postavimo na konec oziroma na zaključek strani.

Ko gre za enostavno in preprosto stvar to naredimo na začetku, ko pa o zadevi uporabnika želimo najprej izobraziti in je nakupni proces daljši, pa je boljša možnost uporabnika najprej voditi skozi stran in pozvati na zaključku strani.

Izbira med direktnim pojavom obrazca in pozivnim gumbom je težko jasno določljiva. Ključnega pomena je testiranje. A z vidika uporabniške izkušnje je morda bolje uporabiti gumb.

2. Katerega e-mail ponudnika je smiselno izbrati, še posebej na začetku? Kako se izogniti, da e-mail ne pristane v nezaželeni pošti (angl. spam)? (Aljoša Krstič)

Kratek odgovor: Mailchimp. Ta ponudnik je zelo enostaven za uporabo in omogoča, da oblikujemo relativno dober in privlačen e-mail z relativno malo znanja.

Omogoča tudi precej naprednih funkcionalnosti, kot je marketinška avtomatizacija. Ta je ponujena v brezplačnem paketu, skupaj z do 500 naročniki.

Na voljo so tudi alternative, ki pa so sicer že v osnovi plačljive, a ne nujno drage. Možno pa je, da v nadaljnih stopnjah prestopite na naprednejše sisteme. Več o tem in primerjavi pa v videu.

Kar se tiče izognitvi, da e-mail pristane v nezaželeni pošti, obstajajo določeni kriteriji:

Res pa je, da je to v veliki meri težko določiti in predvideti.

3. Kolikšna mora biti baza všečkov določenega interesa na Facebooku, da ga lahko targetiraš? Sam lahko targetiram svojo nišo ne pa direktno konkurence (zaradi nizkih všečkov). Obstaja kak prag – 10/20/30 tisoč? (Igor Buyseech)

Točno določenega praga, da se konkurent ali specifična znamka pokaže med interesi, ni. Res je, da smo v Sloveniji prikrajšani, ker se prikaže manj domačih podjetij. A obstajajo druge možnosti, ki so lahko boljše, kot je targetiranje izključno po interesu. Hkrati pa je lahko polje interesa tako široko, da ne zajamemo ravno naše ciljne skupine.

Alternativi sta:

Ta oddaja je na voljo tudi na:

Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:

O oddaji

POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.

V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!