Marko Bucić o povezavi med marketingom in prodajo [POINT OUT Weekly #87]
Marketing in prodaja res hodita z roko v roki?
Res je, da sta prodaja in marketing dve popolnoma ločeni zadevi. Kljub temu je pomembno, da se dobro zavedamo dejstva, da za uspeh pri eni potrebujemo tudi dobro znanje o drugi.
Veliko podjetij na tej točki naredi ključno napako, saj med dvojico, katere namen je sodelovanje z roko v roki, postavi preveliko pregrado. Vez je prekinjena, ostane pa borba med dvema oddelkoma, ki sta boljša skupaj.
V tem pogovoru torej dobiš odgovore na vprašanja, kot so:
- Ali je prodaja del marketinga ali sta to dve ločeni izvedbeni aktivnosti?
- Kaj
je bistvo prodaje ? - Kako v Sloveniji sodelujeta marketing in prodaja?
- Kaj v podjetju narediti, da bosta marketing in prodaja bolje sodelovala?
- Kateri so najboljši prodajni pristopi, ki delujejo preko digitalnih kanalov?
Vse epizode so na voljo tudi na:
Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:
- Nejc Slovnik:
spletna stran , Facebook, Instagram, LinkedIn - Zoran Bosančić:
spletna stran , Facebook, Instagram, LinkedIn - Marko Bucić:
spletna stran , Facebook, LinkedIn, YouTube Integriran marketing – poveži online in offlinekomuniciranje [POINT OUT Weekly #86]- The Sales Whisperer
- The Sales Evangelist
- The Challenger Sale
- SmartBrief on Sales
O oddaji
POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.