Kako se lotiti prenove spletne strani [POINT OUT Weekly #11]
Prenove spletne strani se mora vsak prej ali slej lotiti. Pred začetkom morate najprej razmisliti, kaj bo glavni namen spletne strani. Pomembno je, da na spletno stran ne gledate le kot na samostojen projekt, temveč kot del širše marketinške strategije.
Pri spletni strani ne govorimo le o tem, kako je videti. Večkrat so tiste strani, ki nam na prvi pogled mogoče niso tako všeč, lahko bolj uspešne, saj sledijo določenemu cilju. Bolj kot oblikovanje je namreč pomembna učinkovitost. Kar pomeni, da mora biti v samo stran vpeljan koncept marketinškega lijaka.
Ko odgovorite na prvotna vprašanja, se lotimo druge faze. Raziskati moramo področje – zanima nas, kaj dela konkurenca, koristno pa je tudi pregledati primere dobrih praks in zakaj so le ti tako uspešni. Tako dobimo boljše odgovore na prvotno zastavljena vprašanja.
Proces prenove spletne strani je daljši, kot se zdi na prvi pogled. Potrebno se je zavedati kompleksnosti – razlika je, ali gre za postavljanje spletne strani na podlagi kupljene teme ali dizajn postavimo sami, saj je slednji način veliko bolj zahteven in dolgotrajnejši. Če torej stran v celoti postavimo samostojno, je prva točka na seznamu opravil postavitev t.i. wireframe-ov, kar pomeni skice, ki kažejo končno strukturo spletne strani. Naslednja točka je izdelava dizajna tega spletnega mesta, kateremu sledi spletna produkcija s programerjem. Na koncu ostane še testiranje, ki se včasih izvede že v začetku postavljanja skic. Ko smo z vsem zadovoljni, je na vrsti lansiranje.
Pomembno je, da posvetimo pozornost čisto vsaki fazi; v kolikor katero preskočimo, se to pozna na končnem rezultatu.
V procesu prenove spletne strani upoštevajte nasvete strokovnjaka in mu zaupajte. Pomembno je, da niste subjektivno vpeti – ključna je ciljna skupina in kaj od njih izveste v fazi testiranja.
Koliko boste vložili v spletno stran, bo vidno tudi na končnem rezultatu. Spletna stran, narejena z majhnim proračunom in v kratkem časovnem obdobju, bo veliko manj kvalitetna.
V enajsti oddaji POINT OUT Weekly govorimo o prenovi spletne strani. Izvedeli boste, kako se je lotiti, katere faze mora proces zajemati in kateri so ključni dejavniki, ki jih morate upoštevati.
Ta oddaja je na voljo tudi na:
V oddaji boste med drugim slišali o:
- Razmisleku/brainstormingu,
- Raziskovalni fazi,
- Procesu izdelave,
- Zakaj je pomembno upoštevati nasvete strokovnjaka,
- Pomenu proračuna.
Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:
- Nejc Slovnik: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- Zoran Bosančić: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- Awwwards
- CSS Design Awards
- Crazyegg
- Theme Forest
- WordPress
- Squarespace
- Drupal
- POINT OUT Weekly #10
- POINT OUT Weekly #4
- POINT OUT Weekly #6
—
O oddaji
POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.
V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!