5 preverjenih trikov za povečanje konverzij v e-pošti [POINT OUT Weekly #54]
Temelje email marketinga zagotovo že poznaš, seznanjen si verjetno tudi z osnovami ustvarjanja učinkovitih e-obvestil in veš, kako narediti bazo e-mail kontaktov.
Če te še enkrat spomnimo: izredno pomembno je personalizirano nagovarjanje, dajanje dodane vrednosti tvojim naročnikom in optimiziranje naslova e-maila, da vzbudi pozornost in akcijo.
A danes ti ponujamo še malce drugačen pogled na učinkovito upravljanje marketinga znotraj e-pošte, ki bo preverjeno prinesel večje število konverzij. Nenazadnje je to tisto, kar zares šteje.
1. Optimiziraj kampanje za mobilne telefone
Danes preberemo več e-mailov na mobilnih napravah, delež se giblje okoli 66 %. Zato je nujno, da se posvetiš optimizaciji svojih elektronskih sporočil za mobilne telefone oziroma kampanjo pravzaprav gradiš v osnovi na najboljši uporabniški izkušnji za mobilne telefone.
Kaj v optimizacijo vključiš:
- Kreiraj kratko naslovno sporočilo (30-35 znakov) za pravilen prikaz na mobilni napravi,
- razdeli tekst v več odstavkov (več beline) za boljšo uporabniško izkušnjo,
- uporabi eno-stolpični prikaz,
- uporabljajte večje fonte za boljše branje,
- omogoči jasne in hitro vidne linke ter CTA gumbe,
- vključi tudi emoji-je in
- zmanjšaj velikost slik z namenom povečanja hitrosti nalaganja e-maila.
2. A/B testiraj
Enostavna razlaga A/B testiranja je, da s pomočjo ponudnikov oz. programov za pošiljanje elektronskim sporočil testiramo, katera verzija sporočila znotraj e-pošte deluje bolje. To program stori tako, da posamezni email znotraj e-pošte pošljete manjši bazi na začetku in preostanek kasneje, ko ugotovi kateri e-mail ima večjo odprtost in klikabilnost.
Zakaj torej A/B testiranje učinkuje? Ker včasih ne moremo na prvo žogo napovedati, kakšni elementi bodo najbolje delovali, zato se zanašamo na preverjene razultate testiranja.
Testiraš lahko vse od strukture emailinga, ponudb, dneva ali ure pošiljanja do karakteristik vsakega elektronskega sporočila posebej – tu gre za naslovno sporočilo e-maila, slike in videe ter pozivne (CTA) gumbe.
3. Uporabljaj dvojni opt-in
Dvojni opt-in sistem pomeni, da mora oseba, ki se je naročila na prejemanje vaše e-pošte, svoj podatek (torej e-mail) še enkrat potrditi.
Kaj s tem dosežeš?
- Preprečiš pošiljanje elektronskih sporočil na “zatipkane” in s tem napačne e-poštne naslove;
- izogneš se spam mapi;
- zagotoviš si, da imaš na listi naročniki, ki so se za naročilo zavestno odločili;
- omogočiš si, da naročnike nagovoriš takoj z naslednjim emailom,
- omogočiš, da lahko dodatno segmentiraš ljudi z uporabo posebnih ponudb ali akcij.
4. Izogni se spam in promocijski mapi
Zelo pomembno je, da se izognete SPAM mapi, saj bo ta v nasprotnem primeru zmanjševala odprtost emailov, vaši vložki v emailing pa bodo neefektivno porabljeni. Ampak verjamemo, da želiš vaše kampanje narediti čimbolj učinkovite.
Kako se izogneš SPAM in promocijski mapi?
- Kreiraj email s 60% teksta in 40% videev ali slik,
- ne uporabi preveč raznolikih vrst pisav,
- uporabljaj prava in lastna imena,
- odstrani s seznama prejemnikov emaile, ki so zavrnjeni
- in spodbudi prejemnike, da vaš email premaknejo med generalne prejemnike.
5. Avtomatiziraj kampanje glede na vedenje
Pri tovrstni avtomatizaciji ciljamo na vedenje oz. interakcijo, ki jo naredijo vaši prejemniki.
Kaj recimo lahko avtomatiziraš? Kreiraš lahko avtomatizirana sporočila glede na posamezne dogodke:
- Oglede posameznih strani ali prenose vsebin,
- pozdravno sporočilo ob naročilu prejemanja bloga,
- sporočila glede na faze v marketinškem lijaku,
- sporočila namenjena manj aktivnim ali neaktivnim naročnikom,
- sporočila, ki se sprožijo v primeru, da uporabnik zapusti vašo stran (npr. v košarici) in
- sporočila za dodatni ali ponovni nakup.
6. Dodaj avtomatsko predvajanje (autoplay)
Pa smo prišli do bonusa. Na srce ti polagamo, da v tvojo email kampanjo vključiš videe z avtomatskim predvajanjem.
Zakaj? Ker bodo povečali delež odpiranja elektronskih sporočil tudi za do 280%. Pa naj gre za promocijski video, vsebinsko oddajo ali kratek video v stilu gifa.
V štiriinpetdeseti oddaji POINT OUT Weekly ti torej razkrijemo 5 preverjenih trikov, kako povečati konverzije v e-pošti. Na koncu dodamo še super bonus.
Ta oddaja je na voljo tudi na:
V oddaji boste med drugim dobili odgovore na vprašanja:
- Kako optimiziraš elektronska sporočila za mobilne naprave?
- Zakaj je A/B testiranje tako pomembno za povečanje konverzij?
- Kako do večjih konverzij prideš z dvojnim opt-in sistemom?
- Kako se izogneš SPAM in promocijski mapi?
- Kako najbolj učinkovito avtomatiziraš kampanje glede na vedenje potrošnikov?
- Zakaj je zelo učinkovito vključiti videe z avtomatskim predvajanjem?
Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:
- Nejc Slovnik: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- Zoran Bosančić: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- POINT OUT Weekly #53
- POINT OUT podcast
- Podcast.si – PO Weekly
- Mail tester
- Inbound
- MailChimp
- Aweber
- Getresponse
O oddaji
POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.