7 trikov za povečanje interakcij na družbenih omrežjih [POINT OUT Weekly #42]

Vključenost, interakcija, dejavnost … veliko besed se uporablja za izvorno angleško besedo engagement.

Ne glede na to, katero različico se odločiš uvrstiti v tvoj besednjak, v vsakem primeru je to ena močnejših in pomembnejših stvari, ko govorimo o družbenih omrežjih.

Kako pa to interakcijo in dejavnost ljudi organsko doseči, pa je zgodba zase.

Objavljaj več video vsebin, postavljaj več vprašanj, piši krajše objave … Vsi ti nasveti so na mestu. Ampak to ve že vsak, ki je o tem enkrat povprašal vsevedni Google.

Pa pojdimo nekoliko izven teh meja. Razkrili ti bomo še tiste malo manj znane trike, kako doseči engagement oziroma interakcijo.

1. trik: Tekst razdeli na več krajših odstavkov

To je tisto, kar gre z roko v roki s kratkimi enostavčnimi povedmi.

Kot prvo to pripomore k boljši uporabniški izkušnji, ker je več belega prostora. Tako uporabniki lažje preberejo besedilo. Prav tako pa imajo uporabniki občutek, da se ne rabijo truditi z veliko prebiranja.

Kako pa veš, kdaj besedilo razdeliti?

Vprašaj se, kaj je oziroma kaj so ključne informacije, ki jih želiš predati. Na podlagi njih razdeli besedilo na odstavke.

2. trik: Sporočaj o industriji, ne zgolj o svoji znamki

Upravljalci družbenih omrežij se velikokrat osredotočajo le na svojo znamko, kar izpade kot konstantno govorjenje le o sebi.

Saj sam veš, kako se počutiš ob takšnih osebah. Raje imaš nekoga, ki veliko ve o celotnem dogajanju, ki ti da širše nasvete.

In enako je z znamkami na družbenih omrežjih. Podajaj uporabnikom širše informacije o celotni industriji, kjer deluješ in malce bolj poglobljeno vsebino.

3. trik: Ne pridigaj, povej zgodbo

Poskušaj v kakšno objavo vključiti mikrozgodbo in podajati informacije skozi čustva, kar se na določeni ravni še vedno veže na blagovno znamko.

Pridiganje izpade preveč prodajno in preveč direktno. Z zgodbami pa se ljudje povežejo. Tudi če so kratke in podane v 3 povedih. Šele nato dodajte prodajno noto.

4. trik: Recikliraj objave z visoko dodano vrednostjo

Verjetno tudi ti misliš, da se že objavljena objava ne sme ponovno uporabiti. “Kaj si bodo pa vendar uporabniki mislili?”

A poglej to iz drugega vidika. Če si objavil bogato vsebino, ki je doživela tudi super interakcijo, jo brez problema lahko uporabiš ponovno na malce drugačen način. Izberi mogoče le en del in ga daj v drug kontekst.

Voila, nova objava je že pripravljena. Poleg tega pa si lahko skoraj prepričan, da bo odziv ponovno odličen.

5. trik: Prilagodi vsebino vsakem družbenemu omrežju posebej

Vsako družbeno omrežje ima svoje specifike. Če je nekaj z vidika engagementa delovalo na Facebooku, ni nujno, da bo na Instagramu.

Če to povežemo s 4. trikom – seveda lahko stvari recikliraš tudi v tej smeri. Vendar prilagodi format in način podajanja vsebine.

Še to, poskušaj ne objaviti enako oz. podobno vsebino na isti dan.

6. trik: Uporabljaj orodja za upravljanje

Vsa orodja niso enako dobra. A v osnovi boš z njimi lahko povečeval interakcijo.

Najbolj pripomorejo k konsistentnosti. Prisilijo te, da objavljaš redno. To pa je eden od ključev, da se do interakcije sploh prebiješ.

Lahko pa boš nastavil še točno določen čas objave, za katerega veš, da je primeren za več dosega in več interakcije.

7. trik: Ustanovi svojo skupino

Ustvari bodisi Facebook ali LinkedIn skupino, lahko tudi Instagram chat ali še ne tako poznanih platformah kot sta Telegram in Slack, ko bosta bolj znana v Sloveniji.

To učinkuje zato, ker se ljudje tako počutijo kot del skupnosti, imajo občutek opaženosti in tudi priviligiranost. Želijo si biti del nečesa, s čimer se lahko povežejo.

Kot primer lahko blagovna znamka to uporabi v svoj prid v smislu zaprtih skupin za člane klubov zvestobe

 

V dvainštirideseti ddaji POINT OUT Weekly ti ponujamo malce drugačne trike za vzpodbuditev engagementa oz. interakcij na družbenih omrežjih.

Ta oddaja je na voljo tudi na:

V oddaji boste med drugim dobili odgovore na vprašanja:

Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:

 

O oddaji

POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.

V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!